Причина: шапка теми
Останнє редагування модератором:
вони пишуть в підтримці, що до 7 днів, мені прийшли за суткиПротягом якого часу повертаються кошти на карту ,після скасування замовлення?Зробив замовлення, оплатив, переносили пʼять днів доставку , потім прийшло повідомлення, що товара немає у наявності.
Після скасування замовлення ,товар зʼявився на сайті, написав їм у телеграм, навіщо водите в оману,Протягом якого часу повертаються кошти на карту ,після скасування замовлення?Зробив замовлення, оплатив, переносили пʼять днів доставку , потім прийшло повідомлення, що товара немає у наявності.
А деньги ваши они повертели 7 дней.Заявка на повернення коштів створена.
Очікуйте, будь ласка, надходження протягом 1-7 робочих днів.
Там нема "повертели", просто блок сумиА деньги ваши они повертели 7 дней.Заявка на повернення коштів створена.
Очікуйте, будь ласка, надходження протягом 1-7 робочих днів.
Гроші повернули на другий день .А деньги ваши они повертели 7 дней.
Гарантійний сервіс в Розетки гівно, вже писали неодноразово.Сдал по гарантии повербанк (при 30 процентах заряда отключается). Розетка 3 недели продержала и вернули типа дефект не выявлен.
Тут можу поспорити, повертав hdd, флешки, навушники, завжди виносили вердикт на мою користь. В одному випадку був навіть частково мій косяк, але всерівно замінили по гарантії. Підозрюю що тут грає роль напевно і історія акаунту: якщо ти накупляв на туєву тучу грошей, не виносиш їм часто мізки, то Розетці економічно вигідно тобі замінити той товар навіть собі в мінус, щоб не втратити дойну корову, яка в перспективі той мінус окупить в декілька раз.гарантійний сервіс в Розетки гівно, вже писали неодноразово.
Фірма купляла багато електроніки в Розетки. А коли вирішили здати здохший SSD по гарантії, СЦ тупо зробив подряпину шилом плати SSD. І визнав негарантійним випадком.Підозрюю що тут грає роль напевно і історія акаунту: якщо ти накупляв на туєву тучу грошей, не виносиш їм часто мізки, то Розетці економічно вигідно тобі замінити той товар навіть собі в мінус, щоб не втратити дойну корову, яка в перспективі той мінус окупить в декілька раз.
тобто і 7% дали при оплаті і ще кеш нарахували?В Розетки почалась чорна п‘ятниця в додатку, замовив корм для кота і ше трохи по дрібницях. Також вдалось скористатись подарованими бонусними 50 грн. з категорії зоотоварів, діють до 00:00.
Окрім зоотоварів- більше нічого цікавого не побачив в списку улюблених. Думаю ще над купівлею монітора 2к чи 4к 27*, але на них ще цікавих знижок не дали.
*** Hidden text: cannot be quoted. ***
В Розетки
*** Hidden text: cannot be quoted. ***
Питання, який саме сервіс? Розетки чи представника виробника SSD? Наскільки я розумію, Самсунги ssd вони передають далі в СЦ (ЕРС чи щось таке), а там вже приймають рішення, що з ним робити. Коли багато брав в Розетці, так само носив багато SSD (Гудрами..) по гарантії - завжди визнавали гарантійним випадком і повертали гроші в касі. Іноді ще "заробляв", коли ціна з часом на SSD знижувалась.коли вирішили здати здохший SSD по гарантії, СЦ тупо зробив подряпину шилом плати SSD
Розетка.Питання, який саме сервіс? Розетки чи представника виробника SSD?
Вони спілкуються в телеграмі, там бистріше вирішують питання.Телефон сервиса у них есть куда обращаться по гарантии?