lifecell FAQ

Реєстрація
30.03.10
Місто
тимчасово Київ (раніше Миколаїв)
Телефон
Redmi5Plus,RedmiNote8T
Тема-аналог подібних для Київстар та МТС.
Найголовніше:
Спочатку використовується ОСНОВНИЙ рахунок, а потім бонусний.
Бонус за вхідні живе 15 днів, бонус по лояльності-30 днів.
Якщо переказувати кошти на інший номер (послуга "Переказ коштів"),вони прийдуть не на основний, а на бонусний рахунок і будуть дійсні протягом 15 днів, після чого будуть анульовані.
Зміна тарифу-не частіше одного разу на місяць (календарний місяць). При цьому бонуси анулюються.
USSD-запроси:
*111#-перевірити баланс. Так можна перевірити основний і бонусний баланси.
*112#-перевірка підключених послуг з автоматичним подовженням.
*121#-перевірити додаткові послуги. Якщо їх немає,напише "У вас немає додаткових послуг".
*122#-інформація про програму лояльності і дату активації номеру.
*123#,*124# і *125#-Lifebox.
*141#,*142#-меню керування послугами.
Його структура:
1.Єдиний Світ.
2.Заміна тарифу.
3.Бонус за вхідні.
4.Роумінг пропозиції.
*147#-меню для тарифу Ambassador.
Тарифікація-похвилинна (Шалений день, корп.тарифи тощо) або по 30 секунд (Напр., Бізнес life 15),в залежності від тарифу. Посекундна-тільки в Ambassador та Єдиний(1 грн./хв по Україні), а також корпоративний "Преміальний-5".

Важливі моменти, на які слід звернути увагу:
-Є три типи тарифікації- похвилинна, посекундна або з інтервалом 30 секунд. Все залежить від умов Вашого тарифного плану.
-Зміна тарифу можлива не частіше одного разу на календарний місяць.
-При використанні послуги "Переказ коштів" гроші, що були переведені на інший номер, будуть нараховані на бонусний рахунок абонента.
- При наявності коштів як на основному, так і на бонусному рахунках, гроші першочергово використовуються з основного рахунку.
- Бонуси, нараховані за вхідні дзінки, дійсні лише 15 календарних днів, після чого згорають.
- Бонуси, нараховані по програмі лояльності, дійсні лише 20 (двадцять) календарних днів, після чого згорають.
Як заблокувати вхідні sms? *35*0000*16#
Для вихідних - просто видаліть номер SMS-центра з телефону.
Як продовжити термін дії номеру? Поповніть його на суму від 10 грн одним платежем. Термін дії збільшиться на 1 рік.
*112#вызов - проверка подключенных услуг с автоматическим продлением

Доставка новой сим карты по почте возможна.
В случае, если у Вас нет возможности посетить центр обслуживания абонентов для восстановления или замены SIM-карты, Вы можете заказать доставку SIM-карты по почте.

Для произведения замены SIM по почте необходимо обратиться обратиться в информационно-консультационный центр life:) по номеру 5433 (бесплатно с любого номера life:) или 0 800 20 5433 (бесплатно со стационарных номеров), после прохождения процедуры идентификации в качестве владельца номера будет произведена блокировка SIM (блокировка обязательна). Также представитель life:) предоставит пример заявления, которое прикладывается к документам для замены SIM.

Далее достаточно будет отправить письмо по адресу ООО «Астелит», 03680, Киев, вул. Амосова, 12, БЦ «Горизонт Парк» с такими документами: копия 1, 2й и страницы с пропиской паспорта гражданина Украины, заявление установленного образца, копия документа, подтверждающего пополнение счета на 35 грн. На конверте должна быть указана тема письма: «Замена SIM-карты по почте».

Стоимость услуги «Замена SIM-карты по почте» составляет 35 грн с учетом всех налогов, эта сумма должна присутствовать на основном счете заблокированного номера.

Как только Ваше письмо будет получено, с Вами свяжется представитель life:) для обсуждения деталей замены SIM. Для этого не забудьте указать контактный номер в отправляемом письме (не обязательно life:)).
Образец письменного заявления в компанию:
ТОВ "Астелит"
ул. Амосова 12
БЦ Горизонт парк
03680
Киев
Фамилия инициалы
Контактный телефон
Адрес прописки
Паспортные данные (серия,
номер, где и когда выдан)

Заявление​
Прошу восстановить номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ в связи с указать причину (выход из строя, поломка, утеря) и прислать новую сим с номером по адресу: адрес доставки сим карты.

Дополнение:
  1. Копия паспорта 1,2,3,11 стр.
  2. Квитанция (копия квитанции) о оплате 35грн на номер 0Х3-ХХХ-ХХ-ХХ
Дата​
Роспись​
Фамилия полные инициалы​
Як відправити до ТОВ «Лайфселл» електронне звернення?
ПІДСТАВА
28 жовтня 2015 року набрали чинності зміни до Закону України «Про звернення громадян» від 02.07.2015 № 577-VIII щодо електронного звернення. Зокрема, відповідно до зміненої статті 5 цього Закону, звернення, що адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань, можуть бути надіслані з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

КОНТАКТНІ ДАНІ
Адреса електронної пошти головного офісу: reception@ lifecell.com.ua

Офіційна сторінка з контактною інформацією.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
alibob, дякую, питаю в контексте закриття можливостей виведення коштів за допомогою EasyPay, які надійшли за проходження різних опитувань і не покривають витрат по оплаті абонентської плати.
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
надійшли за проходження різних опитувань і не покривають витрат по оплаті абонентської плати.
Можна ж докинути різницю власними і оплатити комусь Турботою без комісії.
Не забудьте щоденну оплату по *103# вимкнути, щоб у вас з день не списало
 

bossy

Заблокирован
Реєстрація
29.07.23
Місто
Харків
Подскажите пожалуйста , а можно как-то баланс с номера перевести на Киевстар или 3моб?
 
Реєстрація
17.06.16
Місто
Київ
Подскажите пожалуйста , а можно как-то баланс с номера перевести на Киевстар или 3моб?
нет
А на карту вывести тоже уже не работает?
Когда начали массово тысячу выводить на карту, тоже прикрыли, выше в теме об этом.
Остались только перевод между лайфами и "мобільна турбота"
 
Реєстрація
01.03.21
Місто
Хмельницький
От після кожного дзвінка з'являється на екрані "Дані оператора" з якимись пропозиціями. Як цього позбутися?
 
Реєстрація
22.02.23
Місто
Радивилів
Хто пробував після 25.12.24 накручувати гектари біпом відпишиться про результат, дякую.
Сам перевірити не можу використав вже 3 можливості.
 

нудмєн

Свідомий Свинорил
Реєстрація
29.01.24
Місто
Харків
Телефон
Nokia 1100
Хто пробував після 25.12.24 накручувати гектари біпом відпишиться про результат, дякую.
Сам перевірити не можу використав вже 3 можливості.
Имеется ввиду СОС-пакет?
 

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
Прошу консультации аксакалов.
В web-версии кабинета предлагается переход на Потужный (сейчас Интернет Безмеж) + меня уже оплачена тарифная подписка на 6 мес. В Потужном больше минут (800 против 250), чуток больше Гб при равной стоимости пакетов на 28 дней (для идентифицированных) - вижу для себя смысл перехода на Потужный, в связи с чем возникло аж 2 вопроса:
1. сохранится ли количество оплаченных тарифной подпиской периодов после перехода?
2. бесплатен ли переход (цена же одинаковая)
Безкоштовно – при переході з тарифних планів, де вартість пакету послуг за поточним тарифом нижча, ніж стандартна вартість обраного вами тарифу або однакова з ним.

ps
Всех с Новым Годом!
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
1. сохранится ли количество оплаченных тарифной подпиской периодов после перехода?
Якщо тарифна підписка придбана за "живі гроші" (не в оплату частинами) то кошти за невикористані пакети повернуться на бонусний рахунок, потім за них можна знову підключити тарифну підписку.

бесплатен ли переход (цена же одинаковая)
Безкоштовний.


Тут потрібно добре подумати, бо в них різна логіка. 250 - це суто на ворогів + безлім в мережі, там де 800 - це на всі мобільні (в т.ч. на лайф)
 

dzidzio

Генерал Ухилянтських Військ
Реєстрація
23.04.19
Місто
Тарнопіль
Телефон
iPhone 14
800 - це на всі мобільні (в т.ч. на лайф)
Але після вичерпання 800 хвилин - все одно безлім на ЛС
і 2грн/хв на ворогів, де звичний для декого дзвінок на ~10 хв виливається в 20грн.
Сумніваюсь, що в типового користувача всі сидять на Лайфі. Тому і кажу, що варто подумати відносно свого профілю користування.
 

winnik

meme
Реєстрація
15.04.23
Місто
Херсон
Телефон
moto g41, redmi note 11
Цікаво як працюють сімки з розетки та подібних сайтів.
Наприклад, продають тариф: 249грн абон плата, 100Гб +вичерпані Гб з минулого місяця, але там вже активований безліміт.
Хто це продає, як реалізовано і чи не забанять?
 
  • Like
Реакції: Guna

Optimus

~~~
Реєстрація
06.08.16
Місто
Херсон
Телефон
Sony XZ1c
250 - це суто на ворогів + безлім в мережі
Я обманент малоговорящий, мне и 250 хватало всегда с кратным запасом. Этот момент мною просчитан и подводных камней не предвижу. Больше беспокоился про подписку, которая может сгореть.

кошти за невикористані пакети повернуться на бонусний рахунок, потім за них можна знову підключити тарифну підписку
Хм, вроде логично и можно пробовать. Подключение подписки для Потужного не закрыли.
Точно, описан же в FAQ по Тарифной подписке этот момент, забыл посмотреть именно там:
Ні. При переході (міграції) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів) пакети послуг, придбані на перед згідно даної Послуги втрачаються. Повернення коштів за невикористані пакети послуг не здійснюється. У разі наявності невикористаних пакетів послуг ТОВ «лайфселл» нараховує на користь абонента бонуси за наступною формулою:
A = S / 6P або 12P * L, де
A - сума бонусів, що нараховуються на користь абонента,
S - Сума оплачена за придбання 6 або 12 пакетів послуг на умовах послуги «Тарифна підписка»
6P або 12P - пакети послуг придбані на умовах послуги «Тарифна підписка»
L - залишок оплачених, але не використаних пакетів послуг за тарифним планом

Якщо абонент здійснив замовлення 6 або 12 пакетів послуг повторно, до вичерпання нарахованих попередньо пакетів послуг за послугою «Тарифна підписка», та здійснив перехід (міграцію) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів) сума бонусів при наявності невикористаних пакетів послуг придбаних на умовах послуги «Тарифна підписка» буде розраховуватися тільки за пакети послуг придбані при повторному замовленні послуги «Тарифна підписка».

Якщо пакети послуг за тарифним планом замовлені в рамках послуги «Тарифна підписка» для іншого абонента, то у разі здійснення таким абонентом переходу (міграції) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів), бонуси будуть нараховуватися в порядку визначеному цим пунктом на користь такого абонента, який здійснив перехід (міграцію).

Термін дії бонусів – 365 днів.

При переході(міграції) на інший тарифний план (в тому числі при закритті тарифних планів), якщо в абонента замовлена оплата частинами пакету XL послуги «Тарифна підписка» за наявності невикористаних пакетів послуг ТОВ «лайфселл» не нараховує на користь абонента бонуси. Абонент має право звернутися до ТОВ «лайфселл» з заявою про повернення коштів у порядку визначеному чинним законодавством України.
Завтра попробую переход, всем дяка!
 
Зверху