Пів року не користував е-сім київстар на своєму 13про. Сьогодні змінив тариф і зняв приостановку. По во-лте питань немає. Прийшов до дому на вайфай і відповідно увімкнувся во-вайфай…Вихідний кс-кс відразу збій двічі після натиснення кнопки виклику. Потім дзвінок пройшов і далі мені ж перетелефоновували з того номера, прийшла смс «вам звонили» Роутер archer ax-1500 в режимі»5ж» без 2.4ж. З лайфом і водафон ні в мене на айфоні, ні в дружини на моторола чи в дітей з сяомі і самсунг проблем нема. КС нічого не зробив за пів року, на жаль
У мене на середнячку Samsung A55 київстарівський VoWiFi і далі працює погано вдома. Після увімкнення спочатку все супер, а потім починаються приколи про "зареєструйтесь в мережі мобільного оператора" - хоча я постійно в мережі (у строці статусу зверху пише KYIVSTAR, продовжує світитися значок VoWiFi, є тих нещасних 1-2 поділки ледве тягнучого 4G Band 8). Ще й SMS "Хто дзвонив" у цих випадках не приходять після того, як вимикаю залипший VoWiFi.
Що я тільки не пробував: інший роутер/провайдер, різні режими моб. мережі (в тому числі "LTE only" через сторонній додаток, лише 2G і т.д.), заміна SIM-карти, навіть скидання телефона до заводських). Результату - нуль.
Ще парадоксально, що коли скидаєш налаштування мобільної мережі, то в Київстара VoWiFi активне по замовуванню (з пріоритетом на Wi-Fi). Значить вони заохочують користуватися саме вовайфаєм. Але криво все налаштували. Швидше за все, занадто агресивні перевірки статусу реєстрації в мобільній мережі, які вимагають хорошого покриття 4G (!). Хоча десь читав, що оператор взагалі може налаштувати, щоб ці перевірки відбувалися через Wi-Fi мережу.
Техпідтримка КС каже, що за номером обмежень нема. Звісно, нема. Просто їх інженери налаштували цю послугу, м'яко кажучи, не дуже гарно.
Недавно звертався на підтримку Samsung з питанням, чи відомо їм про такі трабли. Відповіли, що протягом десь пів року фіксують масу збоїв з дзвінками, і практично всі збої саме в мережі Київстар (мабуть, якісь логи автоматично надсилаються розробникам з їхніх пристроїв). І припускають, що винуватий саме VoWiFi, бо час запуску цієї послуги на Samsung-ах співпав з початком цих масових проблем.
Лишається питання - що не так робить Київстар з цією послугою? Тим більше, що дефолтні налаштування мобільної мережі встановлюють пріоритет саме на VoWiFi. Якась загадка. Або епічна, перепрошую, рукожопість.