У новому ролику DJUICE знявся кмітливий шимпанзе
У новому ролику DJUICE знявся кмітливий шимпанзе
У телеефірі України з’явився
відеоролик DJUICE на підтримку нового тарифного плану «5 копійок». Крім акторів, у рекламі також знявся шимпанзе на ім’я Джон, якого в ролику звуть Джонсоном.
Переваги нового тарифного плану
«5 копійок» від DJUICE автори відеоролика продемонстрували на прикладі симпатичного шимпанзе. По сюжету двоє друзів влаштовують експеримент: як дешевше дзвонити — з двох телефонів з різними sim-картками чи з одного телефону за тарифом «5 копійок» на всі напрямки.
Шимпанзе Джонсон безладно набирає номери на телефоні, а поруч головний герой ролика Жека напружено думає, кому і з якого телефону подзвонити. У результаті переможцем вийшов Джонсон, який витратив удвічі менше грошей на дзвінки, адже з тарифом «5 копійок» дзвонити дешевше, ніж з двох телефонів.
Ще до початку зйомок перед знімальною групою постала проблема — знайти виконавця однієї з головних ролей. Симпатичного й кмітливого Джона (в ролику його звати Джонсоном) розшукали в Житомирі — на момент зйомок реклами він був єдиним шимпанзе в Україні. Мешканець житомирського зоопарку під час зйомок виявив справжній акторський талант. На знімальному майданчику він поводився цілком природно — грався, їв, тицяв пальцями в клавіші телефону — і невимушено доводив переваги нового тарифного плану «5 копійок». Не обійшлося й без пригод. Під час зйомок Джонсон так розігрався, що звалився з холодильника, при цьому шимпанзе встиг ухопитися за головного героя, та так, що у того навіть синець на руці залишився.
У створенні відео взяв участь відомий режисер Матіас Ховгард, який уже зняв для DJUICE популярний ролик «Прорив». Цього разу режисер обрав свій улюблений стиль — домашнє відео.
Начальник департаменту маркетингу масового ринку «Київстар»
Неля Ус:
«Ідея зйомки реклами в стилі любительського відео спала на думку одразу після прочитання сценарію. Ми хотіли показати суть нового тарифу, підкреслити, що він дуже простий і його переваги очевидні. Тариф „5 копійок“ унікальний для ринку, адже в ньому абсолютно прозора схема єдиної тарифікації на всі напрямки, причому без плати за з’єднання. Це найвигідніша пропозиція на ринку. При цьому і ролик вийшов веселим, динамічним — сподіваємося, він сподобається нашій молодіжній аудиторії».
тиць