- Реєстрація
- 25.02.11
- Місто
- Ніжин / Ярослав
З мого досвіду, ймовірність такого блоку підвищують, у порядку зростання "ваги":
1) просто часті дзвінки до оператора на 111
2) дзвінки з проханнями про покращення покриття, покращення обслуговування тощо (навіть ще не скарги, а просто прохання)
3) скарги на обслуговування в ЦОА чи дилерських магазинах МТС
4) усні скарги на працівників дзвінкового центру - не коли абонент тупить, гальмує і не може зв"язати двох слів оператору, а навпаки, працівник дзвінкового центру. Тим більше, що більшість форумчан Червоного, як вже було неодноразово зауважено, знаються на тарифах і пропозиціях операторів на порядок краще бекаючих дєвучок за викликом (і притому на громадських засадах), і частенько останні дізнаються щось нове саме від наших завсідників.
5) письмові скарги в ЦОА, через дилера чи зразу на центральний офіс компанії. Так-так, коли абонента посилають на ті самі три чарівні букви, його блок-карма різко погіршується.
1) просто часті дзвінки до оператора на 111
2) дзвінки з проханнями про покращення покриття, покращення обслуговування тощо (навіть ще не скарги, а просто прохання)
3) скарги на обслуговування в ЦОА чи дилерських магазинах МТС
4) усні скарги на працівників дзвінкового центру - не коли абонент тупить, гальмує і не може зв"язати двох слів оператору, а навпаки, працівник дзвінкового центру. Тим більше, що більшість форумчан Червоного, як вже було неодноразово зауважено, знаються на тарифах і пропозиціях операторів на порядок краще бекаючих дєвучок за викликом (і притому на громадських засадах), і частенько останні дізнаються щось нове саме від наших завсідників.
5) письмові скарги в ЦОА, через дилера чи зразу на центральний офіс компанії. Так-так, коли абонента посилають на ті самі три чарівні букви, його блок-карма різко погіршується.