Re: Супер МТС Легкий+
Переводив ще один номер в Л+ одній справжній блондинці.
По 111 їй лише нав'язливо пропонували "супер-вигідну" пропозицію - ДУ на 12міс за 15% знижки, складати заявку в телемаркетинг ніяк не хотіли (плач, сльози...)
Передзвонив сам з того номеру, назвався чоловіком блондинки, який ним фактично користується і розповів, що основне коло спілкування - тю-тю на кс, тому просив або скласти заявку в телемаркетинг про перехід на Л+, або - збираюсь закрити номер через два тижні.
Блондинці передзвонили і перевели наступного дня (море радості).
Я гадав що по цьому номеру буде проблема, так як на рахунку було два номери мтс, один з яких перевели в Л+ давно (на другому була ДУ), і він спокійно лежав у шухляді (за кілька днів спеціально витратив з нього частину пакетних хвилин).
Але питання - "Навіщо Вам два Л+, якщо Ви і першим не користуєтесь?", як мені про дзвінки на інші мережі - не ставили, просто перевели.
Можливо, тому, що наш регіон - КСний і для ТМ важливо зберегти кожен діючий контрактний номер, можливо - у телемаркетингині просто був хороший настрій.
Добавлено через 16 минут
Проблема в том, что перекос трафика идет в сторону МТС (основной трафик), т.е. на МТС звонят больше, чем с МТС, поэтому фактически (общий трафик) за интерконтент они платят только налоги. А это полюбому меньше, чем 25 копеек. Разница между 25 копейками и налогами на интерконтент и будет доходом.. Соответственно чем больше звоните, тем больше доход...
Чому тоді їм - мтс і кс, не звести різницю перекосу трафіку до 0,0...1%, якщо їхній білінг - в їх руках?
Не думаю, що технічно складно зробити необхідну масу дзвінків із "службових" мтс на "службові" кс (чи - навпаки, за потреби), або вичистити з білінгу інформацію про "зайві" дзвінки?
Нещодавно закінчив в апеляції схожі справи проти податкової, яка оштрафувала азс на кілька сотень тисяч грн кожну (ДПІ - програла).
Для правильного ведення справи (не ляпнуть зайвого), довелось вникати в тонкощі бухгалтерії.
Не там податкова шукала порушення
Потрібні результати і фіскальні звіти отримуються за бажанням власників, не зважаючи на те, що азс обладнані касовими апаратами, сполученими з колонками (фіксують об'єм проданого пального, час, суму і т.д.) і з автоматичними вимірювачами в цистернах (моментально фіксують залишок, надходження, викачку і т.д.).
КМК, для операторів не важче хімічити з білінгом, ніж заправникам з РРО.
Там навіть реального об'єму і ваги "товару" - не має.
Хоча, оприлюднені "офіційні" дані про об'єми інтерконекту, можливо і так вже є "оптимізованими".