«Бізнес розсилки» допоможуть у роботі абонентам «МТС Україна»
Український оператор мобільного зв'язку «МТС Україна» повідомляє про запуск нової послуги «Бізнес розсилки» для абонентів контракту. Скориставшись цією послугою, абоненти оператора зможуть проводити масове й індивідуальне інформування своїх клієнтів та співробітників за допомогою SMS-повідомлень.
Послуга «Бізнес розсилки» дозволяє підприємцям ефективно й швидко керувати бізнесом, доставляючи важливу інформацію великій кількості своїх клієнтів і внутрішніх замовників. Більше того, «Бізнес розсилки» дають змогу застосовувати індивідуальний підхід до кожного клієнта, відправляючи різні SMS-повідомлення: від інформаційних до процесингових/транзакційних.
Як скористатися
Користуватися послугою просто – для організації розсилки не потрібно встановлювати спеціальне обладнання або програмне забезпечення, потрібен лише комп'ютер з виходом в інтернет. На створення розсилки знадобиться не більше 10 хвилин. Клієнти послуги можуть створювати шаблони повідомлень і шаблони розкладів. Користувачам послуги доступні онлайн звіти про доставку повідомлень за проведеними розсилками.
Вартість послуги
Щомісячна плата за послугу становить 50 грн. Також абонент щомісяця сплачує за використання короткого номера або альфа імені у розмірі 100 грн. (з ПДВ). Вартість повідомлення в рамках послуги залежить від кількості доставлених SMS.
Послуга «Бізнес розсилки» допомагає вирішити завдання комунікації з клієнтами та співробітниками в різних сферах.
Підприємства банківської сфери за допомогою послуги можуть інформувати про проведення операцій по банківській карті, статус рахунку після здійснення банківської транзакції, необхідність погашення заборгованості, статус грошового переказу, прийняття рішення про видачу кредиту.
Страхові компанії зможуть інформувати клієнтів про статус страхового випадку, необхідність продовження страховки, відправляти нагадування про запис до лікаря.
Рітейлерам послуга допоможе організувати реєстрацію та інформування про програму лояльності, акції та знижки, статус доставки товару, а також зробить можливим відправку індивідуальних кодів учасника акції і проведення CRM-розсилок. За допомогою «Бізнес розсилок» компанії можуть запрошувати клієнтів на свої події, розсилати новини, а також сповіщати клієнтів про відкриття нових магазинів або зміну їх адрес.
Для транспортних і логістичних компаній послуга стане інструментом сповіщення клієнтів про статус замовлення, доставки, відправлення.
Інтернет-компанії можуть використовувати «Бізнес розсилки» для реєстрації на сайті за допомогою SMS-коду, або сповіщення клієнта про статус замовлення.
Сервісним та телекомунікаційним компаніям послуга буде зручна для організації інформування клієнтів про дату підключення або відключення послуги, приїзд майстра, наявність заборгованості.
Як підключити послугу
Послуга доступна всім контрактним абонентам компанії – як великим корпоративним клієнтам компанії, так і представникам малого та середнього бізнесу. Для підключення послуги необхідно оформити заявку і передати своєму експерту МТС. Більш детальну інформацію можна отримати, надіславши листа за адресою
[email protected].