Справа №2034/2962/2012
Провадження № 2/2034/3279/2012
Р І Ш Е Н Н Я
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
06 липня 2012 року Харківський районний суд Харківської області у складі:
головуючого - Юдіна Є.О.,
за участю секретаря - Власенко К.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в смт.Покотилівка цивільну справу за позовом ОСОБА_1 до Приватного акціонерного товариства «Київстар»про захист прав споживачів,
в с т а н о в и в:
До суду звернувся ОСОБА_1 з позовною заявою до Приватного акціонерного товариства «Київстар»(далі по тексту ПАТ «Київстар») про захист прав споживачів.
В обґрунтування своїх позовних вимог позивач посилається на те, що 26.01.2012 року позивачу було відповідачем припинено надання послуги щодо користування послугою зв'язку з повідомленням, що припинення послуги здійснено на підставі чинного законодавства. При тому, це здійснено, шляхом привласнення коштів, які в час припинення послуги знаходились на рахунку.
Позивач просив суд визнати те, що ненадання йому повної, достовірної інформації про припинення послуги відповідачем, що було здійснено 26.01.2012 року за ініціативи відповідача, порушують його права споживача.
Просить вирішити питання про відшкодування йому моральної шкоди.
Позивач ОСОБА_1 просив справу розглядати за його відсутності.
Представник ПАТ «Київстар»в судове засідання не з?явився, повідомлявся про день, час та місце розгляду справи.
На підставі ч.2 ст.197 ЦПК України, у разі неявки в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, чи в разі якщо, відповідно до положень ЦПК України, розгляд справи здійснюється судом за відсутності осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового процесу за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснюється.
Суд, дослідивши письмові докази, вважає, що позовні вимоги обґрунтовані та підлягають задоволенню виходячи з наступного.
26.01.2012 року позивачу було ПАТ «Київстар»припинено надання послуги щодо користування послугою зв'язку з повідомленням, що припинення послуги здійснено, на підставі чинного законодавства.
ОСОБА_1 звернувся до представника відповідача, щодо отримання інформації про підстави припинення послуги за ініціативи відповідача але будь якої об'єктивної інформації він не отримав.
З цього ж приводу ОСОБА_1 звернувся до головного офісу відповідача, але причини припинення зв'язку йому роз'яснено не було.
Що стосується вимог позивача про відшкодування моральної шкоди, то вона не підлягає задоволенню у зв'язку з наступним.
Відповідно до ст. 23 ЦК України, особа має право на відшкодування моральної шкоди, завданої внаслідок порушення її прав.
Відповідно до ч.1 ст. 1167 ЦК України, моральна шкода, завдана фізичній або юридичній особі неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю, відшкодовується особою, яка її завдала, за наявності її вини, крім випадків, встановлених частиною другою цієї статті.
Позивач не надав доказів в підтвердження того, що йому діями відповідача було завдано фізичного болю, страждань та приниження честі та гідності.
Керуючись ст.ст. 10, 11, 60, 61, 88, 197, 209 ЦПК України, ст.ст.23,1167 ЦК України, Законом України «Про телекомунікації», Законом України «Про захист прав споживачів», суд -
в и р і ш и в:
Позовні вимоги ОСОБА_1 задовольнити частково.
Зобов'язати Приватне акціонерне товариство «Київстар»надати ОСОБА_1 повну інформацію щодо причин припинення надання йому послуги зв'язку за номером НОМЕР_1.
У задоволенні інших позовних вимог відмовити.
Рішення суду може бути оскаржене в апеляційному порядку до апеляційного суду Харківської області шляхом подачі апеляційної скарги, через суд який постановив рішення, в 10-денний строк із дня проголошення. У разі якщо рішення було постановлено без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії рішення.
Суддя: