Это не те блокировки, о которых здесь пишут.И причем закинула десятку и сняли денег на абонку и зачислили 30 минут а позвонить не возможно.
Сьогодні пішов у сервіс центр КС з войовничим настроєм, тільки встиг розповісти історію спеціалісту, та знімає слухавку і кудись дзвонить, потім говорить: - "через пів години увімкніть телефон, він буде працювати". Мені нічого не залишилось як подякувати їй і піти . І дійсно через пів години телефон запрацював.Сьогодні прихожу з роботи, а мені хазяйка квартири каже, - поглянь на мій телефон, щось ві не працює. Я вже заряджала, а він всеодно не дзвонить. Я на телефон, а там немає реєстрації в мережі. Дивлюся, там повідомлення "згідно чинного законодавства вам призупинено надання послуг". От сволоти! Жінці 60 з лишнім років, до того ж вона ще й доглядає дитину інваліда і мобільний був її єдиним вікном у світ! Завтра піду в сервіс центр закочу скандал!!!.
Тариф потрійна перевага.
99.99% дзвінків в мережі київстар. Ніяких сімкарт в телефоні не активувалося.
да они и не видят и незнают этого. сб им просто говорит - либо писать заявление , либо будет работь через 10-30 мин. А сотрудники ЦОА , это как приемщик в химчистке, только принимаетА им больше сказать нечего.Только и говорят что служба безопасности,а что толком было нарушено не дождешься ответа.
А как?PrOFF, ну переводили всех в Экономный, бесплатно, че было кочевряжится? почти одно и то же
не всех , а только тех , кому приходили смс с предложением перехода . как оказалось , далеко не всех перевели в экономныйпереводили всех в Экономный
не всех , а только тех , кому приходили смс с предложением перехода . как оказалось , далеко не всех перевели в экономный