Рада ввела акциз на переобладнані з вантажних автомобілі
Крім підакцизних легкових і вантажопасажирських фургонів, акцизний збір буде стягуватися з власників за автомобілі, ввезені без його сплати
Верховна Рада ввела акцизний податок на легкові автомобілі (та інші транспортні засоби для перевезення людей, крім автобусів), переобладнані з ввезених в Україну вантажних автомобілів, з яких акцизний податок в Україні не стягується, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Відповідний законопроект № 3757 "Про внесення змін до Податкового кодексу про ставки окремих податків і податкових пільг", підготовлений профільним комітетом, парламент ухвалив 19 грудня.
Згідно з документом, крім підакцизних в даний час легкових і вантажопасажирських фургонів, акцизний збір буде стягуватися з власників за автомобілі, ввезені без його сплати (вантажні автомобілі, код УКТЗЕД 8704), які після переобладнання подають їх на реєстрацію до органів ДАІ у зв'язку зі зміною моделі як підакцизний легковий автомобіль (код 8703).
Зміни набирають чинності з 1 січня 2014 року.
Як повідомлялося, Міндоходов в листопаді оприлюднило на сайті законопроект про внесення відповідних змін до Податкового кодексу (з 1 січня 2015 року).
У матеріалах до проекту закону з посиланням на проведені перевірки зазначалося, що тільки в 2011 році в Україну ввезено близько 99 тис. автомобілів, оформлених за кодом 8704, при цьому 31,613 тис. з них (32 % загального обсягу) після переобладнання зареєстровані в органах ДАІ як підакцизні товари за кодом 8703.
За підрахунками Міндоходов, сума додаткових надходжень до держбюджету у разі введення акцизного податку на такі автомобілі, може скласти за рік орієнтовно 300 млн грн.
За оцінкою експертів AUTO-Consulting, дане нововведення торкнеться бізнес "перегонників" та підприємства з переобладнання, яких багато у Західній Україні.
"Зараз є цілі міста, де спеціалізуються на переобладнанні в намиста вантажних версій. Так, дуже рідко в Україну ввозяться Mercedes - Benz Vito, VW Transporter, Peugeot Partner, VW Caddy і т.п. в легковому виконанні. Як правило, їх завозять як вантажівки, а вже в Україні врізають вікна, ставлять сидіння, роблять обробку салону і продають на вторинному ринку вже як легковий вен", - відзначають експерти.