Останнє редагування модератором:
Нет. В данном случае. Резина была мягкая, как и должна быть для зимней.Чи можливий варіант підробки / перебита дата?Orium выпускает хорошую резину.
Попробовал через различные ВПН - не открываетсяalibob, сайт не відкривається, через американський впн - також
Діво-дівноє.Попробовал через различные ВПН - не открываетсяalibob, сайт не відкривається, через американський впн - також
Є і така думка, що навіть якщо великі компанії і побачать щось корисне і перспективне, то можуть спеціально "не звертати уваги", знецінювати (чужими руками) не дуже привертаючи увагу до цього, тим часом перевіряти в себе і використовувати в разі реальної ефективності. Але вже під іншим "соусом", як власні ноу-хауPriser, если бы эти ревитализанты ХАДО действительно имели бы свой магический эффект, то это ХАДО давно бы купила бы с потрохами какая-нибудь акула бизнеса смазочных материалов(типа Бритиш Петролеум ил и ExxonMobil). Поскольку этого не происходит и сами акулы ничего такого не выпускают, то я делаю соответствующие выводы. Ну вот не верится, что в ExxonMobil с лабораториями за миллионы долларов, сидят дураки, не понимают своего счастья и обходят ХАДО стороной.
А читать отзывы от частных лиц, имеющих 1-2 автомобиля - это вообще абсурд. Чтобы сделать какие то объективные выводы, нужно задействовать в исследовании под сотню автомобилей эксплуатирующихся в одинаковых условиях(часть из них без ХАДО, остальные - начинать лить ХАДО на разных пробегах)е , каждый из которых намотал бы хотя бы 0,5млн км(срок до первого капремонта).
И вот когда они отбегают суммарно 50млн км, то тогда уже разбирать двигатели и смотреть результаты, усредняя значения по каждой группе.
А без такого исследования - это все уровень Битвы экстрасенсов. Одни верят, другие не верят, третьим давно умершие наяву приходят
Чого ж не випускають? Liqui Moly, наприклад, дуже й навіть випускає. У них ця технологія називається Ceratec. Але сутність та сама - нанесення метало-керамічного покриття на зони тертя.Поскольку этого не происходит и сами акулы ничего такого не выпускают
Це ти кажеш про лабораторні досліди, а мене цікавили більш приземлені відгуки. Причому відгуки не просто чуваків з інету, а когось, накшталт тебе, хто добре розуміється на машинах і міг би сказати, що "от була у нас тут одна машина в ремонті і дійсно, після присадки компресія покращилась", або "заливали ці присадки і в масло, і в паливо і ноль результату". Якось такИ вот когда они отбегают суммарно 50млн км, то тогда уже разбирать двигатели и смотреть результаты
Ось таку залив під час минулої заміни мастила. Чогось особливого не помітив, двигун як працював непогано, так і працює, більше як профілактика, але ж виробник відомий, відгуки добрі, най буде)Чого ж не випускають? Liqui Moly, наприклад, дуже й навіть випускає.
Звідки ж прийшли всі БАДи?і не можуть ці ж препарати продавати в США
Бачити, не бачив, але чув ефект на власні вуха. Років 20 тому заливав присадку для оливи у 18-річну Audi 80 (перехідну) - істотно зменшився цокіт гідрокомпенсаторів (які ще цокали, поміняв). У новий Accent 3 (2007) на період обкатці з профілактичною метою залив SMT - негативних наслідків не помітив.Колись потрапляв на лінійку продуктів XADO з ревіталізантом. Ставлюсь скептично до цієї технології, але цікаво почути думки експертів, хто, можливо, на власні очі бачив наявність/відсутність результатів від використання присадок XADO.
Я ХАДО из соображений, описанных мной выше, не пользовался и ничего про него сказать не могу.
Це ти кажеш про лабораторні досліди, а мене цікавили більш приземлені відгуки. Причому відгуки не просто чуваків з інету, а когось, накшталт тебе, хто добре розуміється на машинах і міг би сказати, що "от була у нас тут одна машина в ремонті і дійсно, після присадки компресія покращилась", або "заливали ці присадки і в масло, і в паливо і ноль результату". Якось такИ вот когда они отбегают суммарно 50млн км, то тогда уже разбирать двигатели и смотреть результаты![]()
Движок 500 тыс без ремонта ?при своевременной замене масла без всяких присадок пробежит 500тыс.км.