Останнє редагування модератором:
Попробовал через различные ВПН - не открываетсяalibob, сайт не відкривається, через американський впн - також
Діво-дівноє.Попробовал через различные ВПН - не открываетсяalibob, сайт не відкривається, через американський впн - також
Є і така думка, що навіть якщо великі компанії і побачать щось корисне і перспективне, то можуть спеціально "не звертати уваги", знецінювати (чужими руками) не дуже привертаючи увагу до цього, тим часом перевіряти в себе і використовувати в разі реальної ефективності. Але вже під іншим "соусом", як власні ноу-хауPriser, если бы эти ревитализанты ХАДО действительно имели бы свой магический эффект, то это ХАДО давно бы купила бы с потрохами какая-нибудь акула бизнеса смазочных материалов(типа Бритиш Петролеум ил и ExxonMobil). Поскольку этого не происходит и сами акулы ничего такого не выпускают, то я делаю соответствующие выводы. Ну вот не верится, что в ExxonMobil с лабораториями за миллионы долларов, сидят дураки, не понимают своего счастья и обходят ХАДО стороной.
А читать отзывы от частных лиц, имеющих 1-2 автомобиля - это вообще абсурд. Чтобы сделать какие то объективные выводы, нужно задействовать в исследовании под сотню автомобилей эксплуатирующихся в одинаковых условиях(часть из них без ХАДО, остальные - начинать лить ХАДО на разных пробегах)е , каждый из которых намотал бы хотя бы 0,5млн км(срок до первого капремонта).
И вот когда они отбегают суммарно 50млн км, то тогда уже разбирать двигатели и смотреть результаты, усредняя значения по каждой группе.
А без такого исследования - это все уровень Битвы экстрасенсов. Одни верят, другие не верят, третьим давно умершие наяву приходят
Чого ж не випускають? Liqui Moly, наприклад, дуже й навіть випускає. У них ця технологія називається Ceratec. Але сутність та сама - нанесення метало-керамічного покриття на зони тертя.Поскольку этого не происходит и сами акулы ничего такого не выпускают
Це ти кажеш про лабораторні досліди, а мене цікавили більш приземлені відгуки. Причому відгуки не просто чуваків з інету, а когось, накшталт тебе, хто добре розуміється на машинах і міг би сказати, що "от була у нас тут одна машина в ремонті і дійсно, після присадки компресія покращилась", або "заливали ці присадки і в масло, і в паливо і ноль результату". Якось такИ вот когда они отбегают суммарно 50млн км, то тогда уже разбирать двигатели и смотреть результаты
Ось таку залив під час минулої заміни мастила. Чогось особливого не помітив, двигун як працював непогано, так і працює, більше як профілактика, але ж виробник відомий, відгуки добрі, най буде)Чого ж не випускають? Liqui Moly, наприклад, дуже й навіть випускає.
Звідки ж прийшли всі БАДи?і не можуть ці ж препарати продавати в США
Бачити, не бачив, але чув ефект на власні вуха. Років 20 тому заливав присадку для оливи у 18-річну Audi 80 (перехідну) - істотно зменшився цокіт гідрокомпенсаторів (які ще цокали, поміняв). У новий Accent 3 (2007) на період обкатці з профілактичною метою залив SMT - негативних наслідків не помітив.Колись потрапляв на лінійку продуктів XADO з ревіталізантом. Ставлюсь скептично до цієї технології, але цікаво почути думки експертів, хто, можливо, на власні очі бачив наявність/відсутність результатів від використання присадок XADO.
Я ХАДО из соображений, описанных мной выше, не пользовался и ничего про него сказать не могу.
Це ти кажеш про лабораторні досліди, а мене цікавили більш приземлені відгуки. Причому відгуки не просто чуваків з інету, а когось, накшталт тебе, хто добре розуміється на машинах і міг би сказати, що "от була у нас тут одна машина в ремонті і дійсно, після присадки компресія покращилась", або "заливали ці присадки і в масло, і в паливо і ноль результату". Якось такИ вот когда они отбегают суммарно 50млн км, то тогда уже разбирать двигатели и смотреть результаты![]()
Движок 500 тыс без ремонта ?при своевременной замене масла без всяких присадок пробежит 500тыс.км.
То смотря на сколько отмотали километраж перед продажей счастливому новому владельцу. Если от 500 отмотали 200 или 300, то все как раз сходится))Сейчас многие делают ремонты уже на 200-300 тыс,