Останнє редагування модератором:
То смотря на сколько отмотали километраж перед продажей счастливому новому владельцу. Если от 500 отмотали 200 или 300, то все как раз сходится))Сейчас многие делают ремонты уже на 200-300 тыс,
Вероятно, что я старомоден, но даже при количестве 10+ авто все пишу вручную. Ежедневник разделил на равные части и пишу на бумаге. Это доставляет даже некоторое удовольствие - записать работы, парт номера установленных запчастей после того, как авто выехалоХтось користується додатками-органайзерами, щоб вести щоденник ТО, робіт і витрат по авто? У мене в бардачку лежить блокнот, куди все пишу від руки, але може треба щось сучасніше?Вимоги - зручність, версія для ios, українська мова.
Я для цих цілей використовую стандартний календар для iOS. А то програми можуть видалити з AppStore (як видалили один хороший конвертер), підписки ввести і т.д..Хтось користується додатками-органайзерами, щоб вести щоденник ТО, робіт і витрат по авто? У мене в бардачку лежить блокнот, куди все пишу від руки, але може треба щось сучасніше?Вимоги - зручність, версія для ios, українська мова.
Мені не для того, скільки витрачаю, це можна й приблизно прикинути. Машини більше 5 років, а з пробігами 100 на день, можна не те що оливу, а й час заміни реміня ГРМ, помпи та оливи в коробці провтикати, так швидко настає..))А по друге на машинах яким по 5 років це скучно - бензин пллюс ТО кожні 7-8 тисяч.
Це нічим не відрізняється від звичайного блокноту, або додатку "нотатки" на телефоні. А щоб нагадувало, коли що міняти? Наприклад, раз на тиждень заносиш пробіг, і воно вираховує приблізні терміни заміни, і пише?у звичайній ексель-табличц
100 у мене тільки по Києву, якщо в передмістя, то й більше виходить. Звісно, що це, здебільшого, по роботі, з інструментами і обладнанням, а не просто дупцю свою повозити. А зараз з масованими облавами людоловів по станціях метро, так вже дуже не поїздиш підземкою, коли це можливо, на жаль..Хоча 100 км це із дальнього передмістя