Останнє редагування модератором:
Аби воно ще не відволікало інших учасників дорожнього руху, то все було б гараздПро іграшки на машинах - пару раз бачив Беззубика на даху різних машин. Може just for fun, може дитина захотіла, може просто по приколу...
"все мине, мине і це..."
Тобі треба мабуть якісь заспокійливі. А я буду вимагати заборонити на дорогах гарних жінок, харлі-девідсони і всі червоні машиниАби воно ще не відволікало інших учасників дорожнього руху
Ключевое слово в этом мессадже - Дизель.Подорож Запоріжжя - Ужгород з боксом (завантажений) та назад. Витрата пального + 0.5 літра. Дизель.
p.s. кондиціонер (клімат контроль) у машині працює постійно.
Щось мені підказує, що зростання не лінійне і залежить від форми обєктаАэродинамическое сопротивление растет в кубе от скорости.
Велком то аэродинамикуЩось мені підказує, що зростання не лінійне і залежить від форми обєктаАэродинамическое сопротивление растет в кубе от скорости.![]()
Так, сорі, використав термін невірно, мав на увазі залежність "описувана простою формулою"очень и очень далека от линейного графика и от линейной зависимости
Залежність від швидкості в кубі. Для жипа це буде умовно 2*v*v*v, а для ферарі 0,3*v*v*v.залежність буде чітко кубічна і можна вважати цей коефіцієнт сталим?
Все те фокусы, спойлеры и т.д. призваны просто уменьшить сопротивление воздуха. Но все равно вы разгоните объект в 2 раза, а сопротивление воздуха вырастет в 8nickprosto, тобто якої би форми я не створив об'єкт, якщо в нього буде коефіцієнт, наприклад 0.5, то не в залежності ні від чого: спойлерів всяких, які притискають, крил, які піднімають, багажників на даху, які створюють хз які потоки і все це змінюється зі швидкістю залежність буде чітко кубічна і можна вважати цей коефіцієнт сталим?
"
Погано вдолблювали - сила аеродинамічного опору пропорційна квадрату швидкості, а от потужність (і відповідно витрата палива) в кубічній, бо потужність це сила*швидкість.сопротивление воздуха от скорости в кубической зависимости нам вдолбили
Может быть.Погано вдолблювали - сила аеродинамічного опору пропорційна квадрату швидкості, а от потужність (і відповідно витрата палива) в кубічній, бо потужність це сила*швидкість.сопротивление воздуха от скорости в кубической зависимости нам вдолбили