должен быть возврат переплаты, а не товарабез проблем можна повернути такий товар через охорону
должен быть возврат переплаты, а не товарабез проблем можна повернути такий товар через охорону
Це якщо правильна ціна була б на ціннику, а в чеку ні. А якщо навпаки правильна ціна в чеку, то на касі стандартно кажуть, мовляв, можете або залишити товар за ціною, за якою взяли, або повернути, якщо не влаштовує.должен быть возврат переплаты, а не товара
что за бред ? откуда клиент знает что там будет по факту в чеке, он всегда ориентируется на ценник витрины, поэтому она по закону правильная для пересичного, а дальше 2 варианта, если в чеке больше, то отдайте переплату, а если в чеке меньше, то будь здоров, товар никому отдавать не нужноЦе якщо правильна ціна була б на ціннику, а в чеку ні. А якщо навпаки правильна ціна в чеку, то на касі стандартно кажуть, мовляв, можете або залишити товар за ціною, за якою взяли, або повернути, якщо не влаштовує.
Это называется мошенничество, Вы выбрали товар, определились со стоимость, она Вас устроила, своего рода делает соглашение на приобретение, а тут бац и Вас имеют на другую цену, в таких случаях Вам должны продать по той цене, что на ценнику, а тех кто не доглядел вжарить на денежкуЦе якщо правильна ціна була б на ціннику, а в чеку ні. А якщо навпаки правильна ціна в чеку, то на касі стандартно кажуть, мовляв, можете або залишити товар за ціною, за якою взяли, або повернути, якщо не влаштовує.должен быть возврат переплаты, а не товара
Саме в цьому і полягає непорозуміння, але я саме про випадок, коли закінчилась акція, чи товар подорожчав, а працівники завтикали змінити цінник. Якщо це, наприклад, АТБ, Рукавичка, чи інша централізована мережа магазинів, вони завжди вибачаються, що хтось десь завтикав вчасно змінити цінник, і стверджують, що не можуть відпустити товар по ціні, по якій він вже не продається і по якій його вже нема в базі. Якщо закінчилась, наприклад, тижнева акція, яка діє хай у Рукавичці на всій території України і роздається в рекламних газетках, то взагалі не варіант, щоб отримати по старій ціні, там теж часто неактуальні цінники.что за бред ? откуда клиент знает что там будет по факту в чеке, он всегда ориентируется на ценник витрины
Може, й справді хтось там хімічить, щоб розводити неуважних покупців, - хз. Але, як на мене, більше схоче на неуважність працівників.Это называется мошенничество
проблема только в том, что ты не до конца отстаиваешь свои права в таких случаях, они нарушают закон и находят решение путем извинений, дело пересичного соглашаться или получить товар законно по ценникуСаме в цьому і полягає непорозуміння
Можна детальніше? Який це закон і де в ньому таке регламентовано?они нарушают закон
Мопед не мій - перепост з іншої гілки нашого форуму -Это называется мошенничество, Вы выбрали товар, определились со стоимость, она Вас устроила, своего рода делает соглашение на приобретение, а тут бац и Вас имеют на другую цену, в таких случаях Вам должны продать по той цене, что на ценнику, а тех кто не доглядел вжарить на денежкуЦе якщо правильна ціна була б на ціннику, а в чеку ні. А якщо навпаки правильна ціна в чеку, то на касі стандартно кажуть, мовляв, можете або залишити товар за ціною, за якою взяли, або повернути, якщо не влаштовує.должен быть возврат переплаты, а не товара
Статтею 633 Цивільного кодексу України визначено, що Публічним є договір, в якому одна сторона – підприємець взяла на себе обов’язок здійснювати продаж товарів, виконання робіт або надання послуг кожному, хто до неї звернеться. Підприємець не має права відмовитися від укладення публічного договору за наявності у нього можливостей надання споживачеві відповідних товарів (робіт, послуг).Можна детальніше? Який це закон і де в ньому таке регламентовано?они нарушают закон
Там частенько такое встречается, приходится собачитьсяКто будет покупать продукты смотрите в оба, чел в телеге рассказывал, брал пиво, написано что банка стоит 24.90 а когда пробивает упаковку из 4х штук ценник выскакивал 130гривен а должно быть 99.60гривен, покупатель навел кипеш и администратор пропистонил рабочих
P.S. прошу прощения, в видео, что я видел, был супермаркет РОСТ
Не только там, я постоянно покупаю продукты в Посаде, и иногда вижу несоответствия цены, всегда подхожу к кассиру и они вместе с охраной и администрацией возвращают разницу наличкойТам частенько такое встречается, приходится собачиться
Нова акція від АТБ! |
Сплачуй карткою Mastercard® в інтернет-магазині АТБ та отримуй безкоштовну доставку! В період з 15.08.22 по 05.09.22 проводиться акція для всіх держателів платіжних карток Mastercard® У акції беруть участь замовлення до 15 кг, оплачені карткою Mastercard, але не більше одного замовлення на день. Пам'ятай, що в АТБ діють знижки до -40% в "Економії", а якщо додати ще безкоштовну доставку, то можна зробити безліч вигідних покупок! |