Останнє редагування модератором:
люди просто банально їздити не вміють. Це найперше, чому влітають. А далі вже резина й інші фактори.В мене три роки стояв б/в китайський Meteor. І також все ок.
І навіть в післяріздвяну ожеледицю 21-го року (а може то вже 22-й рік був) доїхав Львів-Київ, коли під Звягелем в куветі валялися модні кросовери, а відтинок Житомир-Київ був суцільний корок з півдесятка ДТП.
Але є нюанс, в мене МКПП, я контролював дистанцію і на льоду гальмував двигуном.
На сучасні двигуни - навряд.В мене трошки дивне питання - а ГБО встановлюють на дизельні двигуни? А то мені тут співробітниця впевненно втирає, що її саме на такій автівці (Рено Меган 3) і возять. Бо вони часто заправляються на трасі і каже, що частіше водій заправляє газ, але іноді солярку. І вона цілком в цьому впевнена. Щось у мене сумніви тепер...
На вантажівки ставлять. КаМАЗ точно робив Камаз New з газо-дизельними двигунами.На сучасні двигуни - навряд.
Я вів мову про нові дизельні турбовані двигуни які не йдуть з газом з заводу. З заводу ясно що можуть одразу встановити газо-дизель і двигун який чудово працює в такому режимі.На вантажівки ставлять. КаМАЗ точно робив Камаз New з газо-дизельними двигунами.На сучасні двигуни - навряд.
спитай номер машини а ми проб'ємо.
А може ГБО не вписане в техпаспорт, штуцер заниканий в бензобаку або в багажнику..спитай номер машини а ми проб'ємо.
І двигун К4М замість К9К.А може ГБО не вписане в техпаспорт, штуцер заниканий в бензобаку або в багажнику..спитай номер машини а ми проб'ємо.
"Діяльність пиздувата"(c)завдання з переводу на газ Дизелю дурнувате
Карбюратор у дизельному двигуні?"змішувач" для карбюратора
Ну блін, думаю ти зрозумів про що я. Але якшо не зрозумів...Карбюратор у дизельному двигуні?
Вже не актуально. Сьогодні вранці навмисно дочекася приїзду колеги і спитав у водія, чи то є правда? Його очі мені все сказали, він був просто в а.уї від такого припущенняспитай номер машини а ми проб'ємо.
Така ступінь заміщення це ну якісь дуже ідеальні умови і тільки для метану. А метан то теж окремі ньюанси і приколи...Газ на дизель має сенс тільки для комерційного транспорту або різної робочої техніки, що працює у режимі "пауза потрібна лише для заміни водія" (бо газом заміщується до 80-85% соляри, але залишаються оті 15-20% для "запальної дози").
(Джерело - Тєлєга)))Кабмін змінив вартість “гарних” номерних знаків – нові розцінки:
• 0001, 0007 та 7777 – 80 тис. грн.
• Чотири одинакові цифри (окрім 6666 та 7777) – 50 тис. грн.
• Комбінації цифр від 0002 до 0005, 0008 та 0009 – 50 тис. грн.
• З двох послідовних пар однакових цифр – 15 тис. грн.
• Послідовні цифри 0123 та 1234 – 15 тис. грн.
• Починаються з двох нулів, а наступні цифри не однакові – 10 тис. грн.
Разом з тим, уряд зменшив ціну платних знаків, що містять цифру 6:
• 0006 та 6666 – 10 тис. грн.
• Знак із двох послідовних пар однакових цифр, одна з яких 66 – 4 тис. грн.