Останнє редагування модератором:
Річ у тому, що перевзувся на зимову гуму і тепер з якогось переляку десь травить. Двічі заїзжав на шиномонтажку, занурювали колесо у воду, ніде ні пузирька повітря, а воно все одно травить А по суті свого ж питання, заказав ось таку приблудуЩо у вас з колесами, якщо потрібно так часто підкачувати їх? Ну в мене проблема з велосипедом, тому що я лінуюся замінити камеру.
А машині вистачає раз на місяць заїхати на АЗС, де є накачувальна станція з електронікою.
Ніппель новий, після кожного перевзування я їх міняю, в минулому році затарився ними по 4,50 грн/шт. А ось диск може бути. Він вже відносно старенький, та ще й наш КрКЗ.Або сосок пошкодили/потріскався, або покришка погано прилягає до диску через сміття або їржаву поверхню диску.
У мене в середині 90-х дев'ятка була, на ній такі самі диски стояли, нові. Так з одним колесом, зі схожою проблемою, об'їздив декілька шиномонтажів, нічого не могли знайти, казали все добре, нашо ти приїхав. А я кожен ранок ручним насосом працюю, задовбався. Так, десь на четвертому чи п'ятому, шиномонтажі знайшли. Мікро тріщина на самому диску посередні. За добу виходило 1 атм, а знайти ніхто не міг. Поставили камеру, з нею я і продав машину, через декілька років.А ось диск може бути. Він вже відносно старенький, та ще й наш КрКЗ.
Ямки, ями і яміщі, потихеньку накопичуються. Одного разу зранку (чи ввечері) підходиш до машини, а в неї коліщатко стоїть на диску. А якшо ще і запаску з собою не возиш... Починаються пошуки "в кого є насос"Що у вас з колесами, якщо потрібно так часто підкачувати їх?
Ну звісно. Кожна 10та машина з кривим світлом, якщо не більше. Якщо кожному блимати, то можна просто таймер на фари ставити і все одно ніхто нічого не зрозуміє.Шо ви кажете Чогось тоді зустрічка така сором‘язлива, що навіть за півтора року не подала жодного сигналу про це
До "пора викидати" не замерзне, а тимчасова втрата ємності - є ризик при мінусах.. Думаю, взимку никати його десь в районі бардачку, там завжди тепло від пічки, відігрівся і вперед.Акум тієї штуки хіба не замерзне взимку до стану "пора викидати"?
Ще раз вдячний за «пораду по суті питання».Ну звісно. Кожна 10та машина з кривим світлом, якщо не більше. Якщо кожному блимати, то можна просто таймер на фари ставити і все одно ніхто нічого не зрозуміє.Шо ви кажете Чогось тоді зустрічка така сором‘язлива, що навіть за півтора року не подала жодного сигналу про це
Я пару днів тому їздив у темряві по трасі, тож в мене таке відчуття, ніби кожна 10 автівка із нормальним світлом...Кожна 10та машина з кривим світлом
Ви хотіли пораду, за допомогою яких ламп краще порушити ПДР?вдячний за «пораду по суті питання».
В тебе в області багато американських машин, а це кров з очей.Я пару днів тому їздив у темряві по трасі, тож в мене таке відчуття, ніби кожна 10 автівка із нормальним світлом...Кожна 10та машина з кривим світлом
Американці мабуть теж є, але половина сліпунів - старі корчі, які навряд перли з америки.В тебе в області багато американських машин, а це кров з очей.
Ну, при сильній зміні температури за бортом тиск в шинах змінюється суттєво. Це можна ігнорувати, але мене, наприклад, датчик тиску в шинах починає діставати повідомленнями про незадовільний стан Мені простіше самому підкачати, ніж їхати на АЗС. Та й взагалі я ж не в руках той компресор ношу, хай будет. В мене і пуско-зарядний пристрій є. Ніколи в житті ще не було ситуації, коли б він знадобився, але особливо зараз під час війни, краще теж хай буде. Тим більше, що він ще й повербанк.Що у вас з колесами, якщо потрібно так часто підкачувати їх? Ну в мене проблема з велосипедом, тому що я лінуюся замінити камеру.
А машині вистачає раз на місяць заїхати на АЗС, де є накачувальна станція з електронікою.
Цікаво, що в його характеристиках на сайті вказано "Тип живлення- акумулятор автомобіля". Замість головної фішки - "живлення від вбудованого акумулятора".Взяв собі такий. Задоволений. Забув той дроч, бігати з кабелем туди-сюди, який тягається по бруду.
Пробив колесо в Польщі. За ніч спустило до нуля. Щоби підкачати до потрібного тиску, вистачило ножного насосу.Ну, при сильній зміні температури за бортом тиск в шинах змінюється суттєво.
аналогично. Нога надёжная, и не садится.ножного насосу.
Ним же підкачую і велосипед.
Ніппель новий, після кожного перевзування я їх міняю, в минулому році затарився ними по 4,50 грн/шт. А ось диск може бути. Він вже відносно старенький, та ще й наш КрКЗ.Або сосок пошкодили/потріскався, або покришка погано прилягає до диску через сміття або їржаву поверхню диску.
І скільки ж воно коштує? Чи варта та заміна буде ціні?Один раз, поставить металлический ниппель те что идут с датчиками давления и на всегда забыть об этой проблеме.
Одно но, использовать только пластмассовые колпачки. Иначе придется и металлические ниппеля менять
Думаю, коли прогнозується лютий мороз, "стартер" краще взяти до дому на ніч. Все-таки краще стартер потягати, ніж акумулятор ))От тому зовсім не розумію, як працюють ті "стартері павербанки". Вони ж потрібні якраз коли все замерзло нафіг.
Є схожий від Baseus, для підкачки крута штука, але, наскільки розумію, повністю накачати їм колесо не варіант, тому є ще компресор від клем. Але на останньому "полетів" манометр, тому, швидше за все, буду купувати новий, з автостопом.Взяв собі такий. Задоволений. Забув той дроч, бігати з кабелем туди-сюди, який тягається по бруду. Не вистачає тільки функції павербанку, про всяк випадок.
До найближчої заправки мені зараз далеко їхати і не факт, що там є підкачка колес)А машині вистачає раз на місяць заїхати на АЗС, де є накачувальна станція з електронікою.