Автомобільна тема

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
А я все думав, звідки ці грьобані діди беруться, що купляють собі нормальні тачки і тошнять по трасі як на ПАЗіку. А ось звідки, розход виявляється на 30 відсотків вище мінімально можливого, потім в таксі не візьмуть.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
yahoo, 90-100 при 2⁰⁰⁰-2²⁰⁰
У кожного авто ці показники свої. У дизельного авто оберти нижче ніж у бензинового, у двигуна з більшим літражем оберти на однаковій швидкості (звісно на умовно однаковій передачі) нижче ніж у двигуна з меншим літражем.
 

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
В мене на Лачеті 100 - це вже 3000 обертів
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Почти на любой машине такой режим - это ресурс двигателя -30%, расход бензина+30-40%.
Почему? Это нормальный режим для этого двигла, 3000 оборотов, расход как раз оптимальный, по наблюдениям.
 

rotax

iManiac
Реєстрація
22.03.11
Місто
Харьков
Телефон
 iPhone 15 Pro
Берёте тех характеристики двигателя. Смотрите, на каких оборотах максимальный крутящий момент начинается, это и будет оптимальный режим.
При этом режиме максимальный коэффициент наполнения, соответственно лучшее сгорание. Естественно, если двигатель не турбированный, обороты могут быть довольно высоки и это на расходе топлива отразится не лучшим образом.
 
Реєстрація
23.03.15
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 8T
yahoo, 90-100 при 2⁰⁰⁰-2²⁰⁰
У кожного авто ці показники свої. У дизельного авто оберти нижче ніж у бензинового, у двигуна з більшим літражем оберти на однаковій швидкості (звісно на умовно однаковій передачі) нижче ніж у двигуна з меншим літражем.
Сочетание передаточного числа КПП с параметрами двигателя в большинстве случаев подбираются так, что наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч. Это если обычное авто, созданное для населения, это не про всякие суперкары.
В узкоспециализированных авто(например кабриолет или каблук для развозки товара), которые созданы для городского режима - там подобрано так, что наиболее экономично при 60-70км/ч.
130-140км/ч - это всегда заведомо дикий перерасход. Например на моем 2.0 TSi по трассе на Одессу я добивался расхода 6,4(круиз-контроль, скорость 105км/ч), а если херачить 150км/ч, то расход около 12
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Сочетание передаточного числа КПП с параметрами двигателя в большинстве случаев подбираются так, что наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч.
Ну от тільки між 90 і 110 може бути літр а то і два різниці у витратах палива.
 
Реєстрація
23.03.15
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 8T
Сочетание передаточного числа КПП с параметрами двигателя в большинстве случаев подбираются так, что наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч.
Ну от тільки між 90 і 110 може бути літр а то і два різниці у витратах палива.
наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч.
Не думал даже, что эту фразу можно понять иначе как-то. Для одних авто-110, для других - 90. Для третьих может быть 100
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
130-140км/ч - это всегда заведомо дикий перерасход. Например на моем 2.0 TSi по трассе на Одессу я добивался расхода 6,4(круиз-контроль, скорость 105км/ч), а если херачить 150км/ч, то расход около 12
Як ти розхід ресурсу двигуна вираховуєш? 105 км/год - 10% ресурсу, 150 - мінус 30%?
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
я добивался расхода 6,4
До речі, так і не зрозумів точно, як вираховується витрата пального, та що пише на табло? Здається, в компі зашиті таблиці "оберти/особливості коробки", за якими воно то пише. Чи стоїть окремий прилад з "пропелером", на виході з бензобаку, наприклад? Бо я бачив, як автомобілі з ГБО рахують витрати, чого в принципі бути не може, газ подається окремим шляхом у газові форсунки.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
я добивался расхода 6,4
До речі, так і не зрозумів точно, як вираховується витрата пального, та що пише на табло? Здається, в компі зашиті таблиці "оберти/особливості коробки", за якими воно то пише. Чи стоїть окремий прилад з "пропелером", на виході з бензобаку, наприклад? Бо я бачив, як автомобілі з ГБО рахують витрати, чого в принципі бути не може, газ подається окремим шляхом у газові форсунки.
Ніяких таблиць немає. Вітер, кондиціонер, в горку або з горки... Завжди різні покази. Тому перекупські байки 6,4 л на 100 км на швидкості 105 км/год - це гадання на китайському протекторі шини.
 

rotax

iManiac
Реєстрація
22.03.11
Місто
Харьков
Телефон
 iPhone 15 Pro
Электронный блок управления в зависимости от входных условий выдаёт сигнал на топливные форсунки (.колличество впрыскиваемого топлива за такт). Умножаем на колличество оборотов в минуту. Соответственно это легко потом считается.
 

Maxxx

Ябкодрочер)
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
Питай спеціалістів, які встановлюють.
Вони не в курсі.. )) Все що ти описав, крім вітру, можна вирахувати, в горку оберти більші, з горки менші, знаючі заводські показники вприску пального, БК вирахувує це все, наскільки я розумію. Але, якщо з двигуном проблеми, поганий бензин, і щось працює "не за стандартами", то це дуже відносно може бути, що БК на табло видає.. Гуглив, окремі прилади, що міряють витрати пального з баку - встановлюють в основному на дизельні вантажівки.
 

Паук

Пивовар
Команда форуму
Реєстрація
27.10.07
Місто
Полтава
Телефон
(M) forever
як вираховується витрата пального, та що пише на табло?
Елементарно, по часу відкриття форсунок. З точністю ±два_крокодила доволі точний показник.
Аналогічно думаю і з заводським газом (але там додатково купа параметрів).

Щодо швидкість-витрати - єдиний адекватний показник це розрідження у впускному колекторі (МАР). Він показує навантаження двигуна, і відповідно кількість палива. Причому може бути так, що на 110 розрідження може бути меншим, ніж при 100, і витрати (навіть із більшими обертами) аналогічні.
Щодо газу - там ще купа параметрів, самий важливий з яких якраз розрідження - по ньому будується графік/таблиця перерахунку часу вприску бензофорс на час вприску газофорс. До нього ще йде купа додаткових коригувань, але це основа.
І в мене було так, що на моєму улюбленому крейсері 110кмч гбо якраз працювало на "піку" графіку. І при 120-130 витрати газу були ті ж самі, не кажучи вже про 100, де баку вистачало надовше.

в горку оберти більші, з горки менші
Ти горку можеш проходити з тими ж самими обертами, що і по рівному, бо крутний момент дозволяє. Але в горку МАР буде показувати майже одиницю, а по рівному 0.4-0.5
 

GAS

Бесарабський бандерівець
Команда форуму
Реєстрація
11.09.14
Місто
Рені
Телефон
Xiaomi 12T
Що в ГБО, що в бензині, БК рахує миттєву витрату пального за часом вприску форсунок. Відповідно, штатний БК показує неправильну витрату газу, бо рахує по бензинових форсунках. Ну й бензину він показує приблизну.
 
Зверху