Останнє редагування модератором:
У кожного авто ці показники свої. У дизельного авто оберти нижче ніж у бензинового, у двигуна з більшим літражем оберти на однаковій швидкості (звісно на умовно однаковій передачі) нижче ніж у двигуна з меншим літражем.yahoo, 90-100 при 2⁰⁰⁰-2²⁰⁰
Важлива не модель а тип КПП і варіація передаточних чисел. Ну й діаметр шини.В мене на Лачеті 100 - це вже 3000 обертів
Почему? Это нормальный режим для этого двигла, 3000 оборотов, расход как раз оптимальный, по наблюдениям.Почти на любой машине такой режим - это ресурс двигателя -30%, расход бензина+30-40%.
Сочетание передаточного числа КПП с параметрами двигателя в большинстве случаев подбираются так, что наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч. Это если обычное авто, созданное для населения, это не про всякие суперкары.У кожного авто ці показники свої. У дизельного авто оберти нижче ніж у бензинового, у двигуна з більшим літражем оберти на однаковій швидкості (звісно на умовно однаковій передачі) нижче ніж у двигуна з меншим літражем.yahoo, 90-100 при 2⁰⁰⁰-2²⁰⁰
Ну от тільки між 90 і 110 може бути літр а то і два різниці у витратах палива.Сочетание передаточного числа КПП с параметрами двигателя в большинстве случаев подбираются так, что наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч.
Ну от тільки між 90 і 110 може бути літр а то і два різниці у витратах палива.Сочетание передаточного числа КПП с параметрами двигателя в большинстве случаев подбираются так, что наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч.
Не думал даже, что эту фразу можно понять иначе как-то. Для одних авто-110, для других - 90. Для третьих может быть 100наиболее экономичный режим достигается на 90-110км/ч.
Як ти розхід ресурсу двигуна вираховуєш? 105 км/год - 10% ресурсу, 150 - мінус 30%?130-140км/ч - это всегда заведомо дикий перерасход. Например на моем 2.0 TSi по трассе на Одессу я добивался расхода 6,4(круиз-контроль, скорость 105км/ч), а если херачить 150км/ч, то расход около 12
До речі, так і не зрозумів точно, як вираховується витрата пального, та що пише на табло? Здається, в компі зашиті таблиці "оберти/особливості коробки", за якими воно то пише. Чи стоїть окремий прилад з "пропелером", на виході з бензобаку, наприклад? Бо я бачив, як автомобілі з ГБО рахують витрати, чого в принципі бути не може, газ подається окремим шляхом у газові форсунки.я добивался расхода 6,4
Ніяких таблиць немає. Вітер, кондиціонер, в горку або з горки... Завжди різні покази. Тому перекупські байки 6,4 л на 100 км на швидкості 105 км/год - це гадання на китайському протекторі шини.До речі, так і не зрозумів точно, як вираховується витрата пального, та що пише на табло? Здається, в компі зашиті таблиці "оберти/особливості коробки", за якими воно то пише. Чи стоїть окремий прилад з "пропелером", на виході з бензобаку, наприклад? Бо я бачив, як автомобілі з ГБО рахують витрати, чого в принципі бути не може, газ подається окремим шляхом у газові форсунки.я добивался расхода 6,4
А як рахує ГБО?Ніяких таблиць немає
В ГБО взагалі не копенгаген. Питай спеціалістів, які встановлюють.А як рахує ГБО?
Вони не в курсі.. )) Все що ти описав, крім вітру, можна вирахувати, в горку оберти більші, з горки менші, знаючі заводські показники вприску пального, БК вирахувує це все, наскільки я розумію. Але, якщо з двигуном проблеми, поганий бензин, і щось працює "не за стандартами", то це дуже відносно може бути, що БК на табло видає.. Гуглив, окремі прилади, що міряють витрати пального з баку - встановлюють в основному на дизельні вантажівки.Питай спеціалістів, які встановлюють.
Елементарно, по часу відкриття форсунок. З точністю ±два_крокодила доволі точний показник.як вираховується витрата пального, та що пише на табло?
Ти горку можеш проходити з тими ж самими обертами, що і по рівному, бо крутний момент дозволяє. Але в горку МАР буде показувати майже одиницю, а по рівному 0.4-0.5в горку оберти більші, з горки менші