На День народження в МВФ отримав подарунок - 100% знижка на оплату місячного тарифу. Зробив скріншот!!! Натиснув отримати подарунок. На наступний день, так і не отримавши подарунок, написав в чат і виявилось, що "за номером даної пропозиції немає". Відправив їм скріншот з МВФ, склали заявку, яку протягом 24 годин повинні були вирішити.
Через два дні СМС: "ми продовжуємо працювати над вашим запитом".
Переглянути вкладення 62570
Переглянути вкладення 62571
Через тиждень після першої заявки написав в чат, відповідь: "... потрібен додатковий аналіз..."
Переглянути вкладення 62572
Через два дні: "Привіт! На зв'язку допитливий Vodafone
Нам цікава ваша думка про нас..."
Поставив "0" - не дзвонили.
Переглянути вкладення 62573
Сьогодні два тижні як була подана перша заявка. Вони що, в реєстрах перевіряють, чи в мене правильний день народження вказаний
? Тариф на базових умовах, а тут писали, що у людей без їхньої згоди злітали базові умови нарахуванням місячного пакету. Тобто, наче не проблема. Пакет не зовсім і потрібен, але просто не очікував такого від водафона.
Подарунок - приємно! "У нас, для Вас, є подарунок, але ми Вам його не віддамо"