Продовжую свою епопею з місцевим водоканалом, можливо хтось ще щось порадить:
- 30 травня фіксую покази лічильника (нульові, ніхто не проживає)
- 12 червня отримую квитанцію за воду (12 кубів), дізнаюсь що лічильник з 1го травня знятий з обліку через відсутність повірки. Дзвоню і запитую чи можу зняти пломбу і встановити новий? Ні, виключно через написану заяву, контролер зможе прийти через місяць
- 2 липня проводжу повірку, 10го їду у водоканал зі сертифікатом, прошу відновити облік та здійснити перерахунок
- 1го серпня лічильник повертають на облік, пломба стара, лічильник старий, покази далі нульові. Перерахунок відмовляються провести, пояснити чому було знято лічильник заднім числом- не можуть. Норма використання без лічильника- 8 кубів/міс., проте тут в 1ий місяць нарахували 12, інші вже по 8. Пояснити не можуть.
- 18го серпня пишу скаргу в НКРЕКП (мабуть самий імппотентний орган країни)- бла-бла-бла, всьо згідно законодавства і укладеного догаору, якщо шось не подобається - виясняйте у своєму водоканалі.
- Пишу скаргу на гарячу лінію міста, яку одразу адресують на водоканал- блаблабла, все відбулось згідно постанов про облік засобів обрахунку, жодного пояснення про зняття лічильника заднім числом чи нарахування не по нормі.
Маємо борг 750 грн (28 кубів). Сплатити, забути і хай вони горять з тими краденими грішми? Бавитись у судові засідання, є ймовірність повернути кошти витрачені на юристів чи суд? Досудова претензія? Далі писати скарги і надіятись що хтось адекватний спише цей борг? По факту жодного літра води не було використано за цей час, старий лічильник і старі пломби на місці, вимагають сплатити за атмосферне повітря