Добрий день. Не знаю чи це глюк, чи в КС така практика. Хотіла порадитися.
Етап 1. В мене була пропозиція перейти на новий тариф зі знижкою на 6 місяців. Погодилася, але смс про зміну тарифу не отримала. Котик оформив звернення і сказав чекати до 24 годин.
Етап 2. Приходить смс, що все вирішено, але змін немає! Новий котик: "Вам оформили два звернення ( в додатку щезли всі пропозиції, їх повернули, окрім цієї). Інше звернення в роботі -чекайте.
Етап 3. Знову смс, що моє питання вирішено і знову без змін! Котик : "Звернення оформили, термін до 23 грудня(!)
Це вже на другу добу.
Що порадять досвідчені користувачі. Чи є сенс "турбувати" Зоряну і періодично нагадувати котикам про себе? Чи змиритися з думкою, що мене надурили і шукати альтернативу.
Етап 1. В мене була пропозиція перейти на новий тариф зі знижкою на 6 місяців. Погодилася, але смс про зміну тарифу не отримала. Котик оформив звернення і сказав чекати до 24 годин.
Етап 2. Приходить смс, що все вирішено, але змін немає! Новий котик: "Вам оформили два звернення ( в додатку щезли всі пропозиції, їх повернули, окрім цієї). Інше звернення в роботі -чекайте.
Етап 3. Знову смс, що моє питання вирішено і знову без змін! Котик : "Звернення оформили, термін до 23 грудня(!)
Це вже на другу добу.
Що порадять досвідчені користувачі. Чи є сенс "турбувати" Зоряну і періодично нагадувати котикам про себе? Чи змиритися з думкою, що мене надурили і шукати альтернативу.