Глюки Київстар

Реєстрація
09.10.21
Місто
Київ
Добрий день. Не знаю чи це глюк, чи в КС така практика. Хотіла порадитися.

Етап 1. В мене була пропозиція перейти на новий тариф зі знижкою на 6 місяців. Погодилася, але смс про зміну тарифу не отримала. Котик оформив звернення і сказав чекати до 24 годин.

Етап 2. Приходить смс, що все вирішено, але змін немає! Новий котик: "Вам оформили два звернення ( в додатку щезли всі пропозиції, їх повернули, окрім цієї). Інше звернення в роботі -чекайте.

Етап 3. Знову смс, що моє питання вирішено і знову без змін! Котик : "Звернення оформили, термін до 23 грудня(!)
Це вже на другу добу.

Що порадять досвідчені користувачі. Чи є сенс "турбувати" Зоряну і періодично нагадувати котикам про себе? Чи змиритися з думкою, що мене надурили і шукати альтернативу.
 

Morino

Користувач
Реєстрація
19.02.16
Місто
Львів
Добрий день. Не знаю чи це глюк, чи в КС така практика. Хотіла порадитися.

Етап 1. В мене була пропозиція перейти на новий тариф зі знижкою на 6 місяців. Погодилася, але смс про зміну тарифу не отримала. Котик оформив звернення і сказав чекати до 24 годин.

Етап 2. Приходить смс, що все вирішено, але змін немає! Новий котик: "Вам оформили два звернення ( в додатку щезли всі пропозиції, їх повернули, окрім цієї). Інше звернення в роботі -чекайте.

Етап 3. Знову смс, що моє питання вирішено і знову без змін! Котик : "Звернення оформили, термін до 23 грудня(!)
Це вже на другу добу.

Що порадять досвідчені користувачі. Чи є сенс "турбувати" Зоряну і періодично нагадувати котикам про себе? Чи змиритися з думкою, що мене надурили і шукати альтернативу.
Сьогодні вже все добре робить, вчора ні
 
Реєстрація
04.02.25
Місто
Вінниця
Добрий день. Не знаю чи це глюк, чи в КС така практика. Хотіла порадитися.

Етап 1. В мене була пропозиція перейти на новий тариф зі знижкою на 6 місяців. Погодилася, але смс про зміну тарифу не отримала. Котик оформив звернення і сказав чекати до 24 годин.

Етап 2. Приходить смс, що все вирішено, але змін немає! Новий котик: "Вам оформили два звернення ( в додатку щезли всі пропозиції, їх повернули, окрім цієї). Інше звернення в роботі -чекайте.

Етап 3. Знову смс, що моє питання вирішено і знову без змін! Котик : "Звернення оформили, термін до 23 грудня(!)
Це вже на другу добу.

Що порадять досвідчені користувачі. Чи є сенс "турбувати" Зоряну і періодично нагадувати котикам про себе? Чи змиритися з думкою, що мене надурили і шукати альтернативу.
КСʼу просто лінь вирішувати ваше питання от і все. Як і на моєму мнп номері їм ліньки виставити HLR і через це ні мені додзвонитись нормально не можуть і мені на дзвінки на номера КС випльовує «Помилка виклику» і це без VoLTE
 
Реєстрація
09.10.21
Місто
Київ
КСʼу просто лінь вирішувати ваше питання от і все
Моє питання, до речі, вирішено. Десь через 1.5 доби після звернення, в додатку знову з'явилася ця сама пропозиція.
Я активувала і вже через 1 хвилину (!) отримала смс про зміну тарифу.
 
Реєстрація
04.02.25
Місто
Вінниця
КСʼу просто лінь вирішувати ваше питання от і все
Моє питання, до речі, вирішено. Десь через 1.5 доби після звернення, в додатку знову з'явилася ця сама пропозиція.
Я активувала і вже через 1 хвилину (!) отримала смс про зміну тарифу.
Ну хоч вам повезло, а на мене все таки положили болт, і я це думаю чи звертатись до НКЕК чи ні
 

Higher

Sensei
Реєстрація
19.12.11
Місто
Кролевец
КСʼу просто лінь вирішувати ваше питання
До болі знайоме від КС. Саме по цій причині я всі свої номери переніс до конкурентів, в КС по своїй природі не спроможні оперативно вирішувати проблеми своїх абонентів, чи не хочуть. І тут вони мені продовжують нагадувати про себе, не припиняють надсилати мені смс зі своїми пропозиціями. Питання, навіщо воно мені потрібно на Lifecell та Vodafone? Перший номер майже рік як перенесено, другий нещодавно.
 
Реєстрація
17.04.25
Місто
Біла Церква
Телефон
Xiaomi 15T
І тут вони мені продовжують нагадувати про себе, не припиняють надсилати мені смс зі своїми пропозиціями. Питання, навіщо воно мені потрібно на Lifecell та Vodafone? Перший номер майже рік як перенесено, другий нещодавно.
Не знаю, глюк чи не глюк Київстар. Але мені на київстарівський номер, перенесений до Лайфселл, протягом року приходили пропозиції Київстар підключити домашній інтернет та вигідні тарифи. Довелося відвідати ЦОА Київстар та попросити не надсилати свої пропозиції на номер, який уже рік перенесено до Лайфселл. І лише після цього СМС від Київстар припинилися.
 
Реєстрація
04.02.25
Місто
Вінниця
КСʼу просто лінь вирішувати ваше питання
До болі знайоме від КС. Саме по цій причині я всі свої номери переніс до конкурентів, в КС по своїй природі не спроможні оперативно вирішувати проблеми своїх абонентів, чи не хочуть. І тут вони мені продовжують нагадувати про себе, не припиняють надсилати мені смс зі своїми пропозиціями. Питання, навіщо воно мені потрібно на Lifecell та Vodafone? Перший номер майже рік як перенесено, другий нещодавно.
А мій номер вже значиться як шиномонтажник та й в мене все місто КС і тому я змушений лишатись на КС
 
Зверху