yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Відредагував свій попередній пост і уточнив, що не пригадую, щоб в Харкові були такі випадки.
І це при тому, що трамваї відверто старі і сумні і є ділянки з довгим спуском (підйомом).
 
Реєстрація
18.09.12
Місто
Kyiv

Івано-Франківськ придбає 9 українських тролейбусів "Електрон", а у Києві чомусь збираються купувати турецькі​


В цій історії цікаво те, що поки Франківськ та Хмельницький обирають тролейбуси від українських виробників, у Києві, за допомогою того ж самого ЄІБ, зараз намагаються пропхати угоду з турецьким виробником тролейбусів Bozankaya Otomotiv. Цей виробник пропонує за 49 997 078 евро поставити до Києва 69 одиниць 12-метрових тролейбусів, та 2 одиниці 18-метрових тролейбусів. А тепер давайте порахуємо, скільки ж, наприклад тролейбусів львівського виробництва "Електрон" міг отримати Київ за ці кошти? А цілих 124 одиниці. А якби на тендер допустили чернігівський завод "Еталон", який нещодавно виграв тендер у Хмельницькому, то тролейбусів Київ би отримав 133 од.

Але на київський тендер було подано лише одну заявку від Bozankaya Otomotiv, а інші виробники, через незрозуміли умови тендеру навіть не надавали свої пропозиції. І тепер КП "Київпастранс" має підстави оголосити постачальником тролейбусів турецького виробника на суму - більше 2 млрд. гривень. Але й це ще не все, бо у порівнянні з минулорічним тендером, коли Bozankaya Otomotiv пропонували за подібні кошти поставити 71 тролейбус 11,9 м завдовжки та три 18,5 м завдовжки. А цього разу зменшили свою пропозицію для Києва до 69+2 тролейбусів, бо конкурентів зовсім не було. Невже у КП "Київпастранс" цього не бачать?
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури оновило механізм страхування поїздки автомобільним та міським електричним транспортом. Раніше пасажир купував квиток на поїздку, який містив також оплату страхового поліса. Таким чином він страхував себе власним коштом. Відповідна інформація зазначалася у квитку. Тепер перевізник страхує свою відповідальність за шкоду, заподіяну пасажиру, багажу та вантажу, укладаючи зі страховою компанією відповідний договір страхування без залучення до цих відносин пасажира. Таким чином, пасажир тепер не є стороною договору для відшкодування завданої шкоди у разі настання страхового випадку. У разі настання страхового випадку страхова компанія сплачує відшкодування за безпосереднім зверненням пасажира. Перевізник також має право ініціювати процес відшкодування. Також нові правила встановлюють мінімальну страхову суму, на яку перевізник зобов'язаний застрахувати відповідальність з розрахунку на одного потерпілого. Вона становить 320 000 грн за шкоду життю та здоров'ю.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Довелось проїхати на тролейбусі . Ходить бабуся кондуктор, з терміналом на шиї. Намагаюсь розрахуватися Гугл Пей, не дає. Пише, що карта в "Чорному списку" (це карта, якою майже кожного дня оплачую скрізь). Пробую іншу карту-те саме. Кондуктор пропонує розрахуватися готівкою, але в гаманці 500 грн., і можна собі уявити, чим отримаю решту, з 12 грн. В підсумку тітка каже: " Виходьте":LOL:
Мені цікаво, може хтось знає, що за схеми, під час розрахунків, працюють в цих старих, іржавих коритах, з назвою тролейбус?
 
Реєстрація
01.08.09
Місто
Киев
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури оновило механізм страхування поїздки автомобільним та міським електричним транспортом. Раніше пасажир купував квиток на поїздку, який містив також оплату страхового поліса. Таким чином він страхував себе власним коштом. Відповідна інформація зазначалася у квитку. Тепер перевізник страхує свою відповідальність за шкоду, заподіяну пасажиру, багажу та вантажу, укладаючи зі страховою компанією відповідний договір страхування без залучення до цих відносин пасажира. Таким чином, пасажир тепер не є стороною договору для відшкодування завданої шкоди у разі настання страхового випадку. У разі настання страхового випадку страхова компанія сплачує відшкодування за безпосереднім зверненням пасажира. Перевізник також має право ініціювати процес відшкодування. Також нові правила встановлюють мінімальну страхову суму, на яку перевізник зобов'язаний застрахувати відповідальність з розрахунку на одного потерпілого. Вона становить 320 000 грн за шкоду життю та здоров'ю.
Якщо перевізник банкрут і рахунок арештований то пасажири нічого не отримають?
 

Ingvar

050/073
Реєстрація
31.05.09
Місто
Чернігів
Телефон
Galaxy A50
Довелось проїхати на тролейбусі . Ходить бабуся кондуктор, з терміналом на шиї. Намагаюсь розрахуватися Гугл Пей, не дає. Пише, що карта в "Чорному списку" (це карта, якою майже кожного дня оплачую скрізь). Пробую іншу карту-те саме. Кондуктор пропонує розрахуватися готівкою, але в гаманці 500 грн., і можна собі уявити, чим отримаю решту, з 12 грн. В підсумку тітка каже: " Виходьте":LOL:
Мені цікаво, може хтось знає, що за схеми, під час розрахунків, працюють в цих старих, іржавих коритах, з назвою тролейбус?
Чому банківська карта «заблокована за заборгованість»?
Оплата проїзду банківським продуктом фіксується валідатором. У випадку, коли зчитування пройшло коректно, вам друкується квиток, або ви бачите відповідну позначку на валідаторі. Це означає, що системою зафіксовано ваш намір сплатити проїзд, оскільки гроші із вашого рахунку не списуються миттєво. Ви отримуєте «авансом» електронний квиток, який бачать кондуктори, водії та служба контролю.
Лише після вивантаження валідатором на процесинг даних про проданий вам квиток, система банку-еквайра запитує списання вартості проїзду в емітента (вашого банку). Якщо банк відмовляє у списанні з будь-якої причини, картка потрапляє в стоп-лист системи обліку оплати проїзду. При цьому вона і далі діє в торгових та банківських мережах. Повторні запити на списання коштів за отриманий квиток відправляються в автоматичному режимі за графіком. Для успішного списання коштів картка має бути відкрита для розрахунків в Інтернеті.
Розблокування платіжного засобу у системі обліку оплати проїзду відбудеться автоматично, одразу після успішного списання коштів з вашого рахунку для погашення боргу за раніше отриманий квиток.
Источник https://transport.cn.ua/faq/
 

Space Cat

💙💛
Реєстрація
07.05.21
Місто
Харків -> Полтава
Телефон
Redmi Note 11
Чому банківська карта «заблокована за заборгованість»?
allaliu, я кожного дня їжджу на іржавих коритах, повних простолюдинів.
Тому можу розказати із власного досвіду. У мене і зарплатна, і кредитна картки заблоковані у міському транспорті. З кожною з них було так: оплачуєш, отримуєш квиток, їдеш.
Вночі чи вранці гроші повертаються на карту. І потім 5 чи 10 разів зранку вони намагаються списатись із карти. В результаті карта блокується.
P.S. Про іржаві корита. В Полтаві вони комфортні і у чудовому стані у своїй більшості - сучасні, доволі нові низькопідлогові Богдани.
 
Реєстрація
15.04.12
Місто
Чернигов
Вночі чи вранці гроші повертаються на карту. І потім 5 чи 10 разів зранку вони намагаються списатись із карти. В результаті карта блокується.
Такого не було. В маршрутках термінали на поручнях. Оплата через гугл пей списується не одразу, може через годину, може зранку, на наступний день, але все чітко: оплата-списання. Тому здивувалась, з якого дива карта в чорному списку, про який ця бабця-кондуктор нічого не чула, але так голосно промовила, що пасажири тролейбуса озирнулися-що за шахрайка з ними збирається їхати :cool: .
Post automatically merged:

До речі, другу карту, якою намагалась оплатити, взагалі, в міському транспорті не використовувала.
 
Зверху