наскільки я зрозумів, то завод не збанктротував. В нього земля була в оренді. Але місту вигідніше відразу продати землю забудовникам.ну тоді якщо приватний завод так хазяйнує що банкрутує то хто йому винен.
До дупи, це майже нічого не вирішує - бо основна проблема - це зупинка метро, жоден маршрут не дублює гілки метро між берегами, а червона гілка від Лівобережної до Лісової взагалі нічим не дублюється. Так, бабулькам іноді під час тривоги не доведеться пересаджуватись з безкоштовного тролейбуса на платну маршрутку на звичайних маршрутах, ось і все.перестане зупиняти транспорт під час тривог
Мене більше всього "повеселило", це залізничний вокзал в Чопі. Їхав в кінці 2022 року в Будапешт з Чопу, а в той день були тривоги по всій Україні через сраний Міг. Так от, вокзал Чопу закривали і всіх виганяли або в підвал або на вулицю, а також відміняли потяг до Угорщини (точніше він просто не приїзжав в тривогу з Захоня (там їхати 20 хвилин відсили). Так от так співпало, що довелося в Чопі пробути з ранку і до 6 вечора приблизно, через тривоги не міг виїхат раніше в той Захоньгде во время тревоги останавливается транспорт?
Але в Чопі...здания вокзалов до сих пор в тревогу закрывают
Причина заміни транспорту - поломка системи автономного ходу, яка була встановлена на тролейбусах. Це обладнання розробляли й обслуговували польські фахівці. Через війну вони наразі не можуть приїхати в Україну. "На цих тролейбусах стояло іноземне обладнання й обслуговували поляки - це система автономного ходу. Воно вийшло з ладу, а їх фахівці бояться сюди їхати. В Україні ж немає фахівців відповідної кваліфікації", - пояснив Олексій Ковтун. За його словами, на ремонт може знадобитися від одного до двох місяців. Водночас у "Електротрансі" вже працюють над вирішенням проблеми - іноземну систему повністю замінюють на вітчизняне обладнання. "Думаю, у найближчий місяць-два тролейбуси повернуться на маршрути. Ми зараз переробляємо обладнання цих тролейбусів повністю на вітчизняного виробника. Тому поки потрібно ці незручності перетерпіти", - додав головний інженер.
Тролейбус, який ми отримали, вперше має сучасну систему кондиціювання, вентиляцію. Вона буде регулювати температурний режим як влітку, так і взимку.
Цікаво, як у тому обласному центрі примудрюються "підняти" ціну лише до 9 грн, якщо у Львові вже:ціну проїзду піднімають - тролейбус 9 грн
У Києві. Там 8 грн.Цікаво, як у тому обласному центрі примудрюються "підняти" ціну лише до 9 грн
Ні, просто місцева влада вирішила дотувати електротранс на більшу суму, ніж львівська.Це що, у Хмельницькому вдвічі менші зарплати водіїв та трудяг у тролейбусному парку?
А же вони гроші на це беруть? Буквально сьогодні читав що за найвищої ціни квитків в Україні у Львові бракує 60 млн. грн. на обслуговування е-квитка, з-за чого знов можуть підняти тарифи: https://tvoemisto.tv/news/v_byudzhe..._chy_mozhut_znovu_pidnyaty_taryfy_178013.htmlмісцева влада вирішила дотувати електротранс на більшу суму, ніж львівська.
Після запровадження нових тарифів у міськраді очікують, серед іншого, зменшення суми дотацій комунальному «Електротрансу». Цього року на це мало піти 219 мільйонів гривень, а зі збільшеною вартістю проїзду сума зменшиться на 25-30 мільйонів.
Мерія Миколаєва зганьбилась прибуттям 10 куплених турецьких автобусів. Це перша частина контракту на закупівлю 26 автобусів за рахунок кредиту, залученого в ЄБРР обсягом 4,7 млн. євро. Кажуть, умови були виписані спеціально під турецького виробника, а українські виробники поставили б 55 автобусів на фактично ту саму суму." - про це сьогодны написав у Facebook народний депутат Верховної Ради Дмитро Кисилевський. |
За його словами, маємо два приклади закупівель автобусів у м. Миколаїв та у м. Львів. Але ось яка була різниця. "Якби ці кошти пішли на закупівлю українських автобусів в такій кількості, яку купили у турків, місто зекономило б 98 млн гривень, роботу отримали б тисячі працівників, а український виробник сплатив би близько 40 млн податків, які йдуть на ЗСУ. Здавалося б, для міськради прифронтового міста цього аргументу мало бути достатньо. Натомість мерія Миколаєва вирішила підтримати бюджет Туреччини, її робочі місця та її збройні сили. А Європейський банк реконструкції та розвитку підтримав турецьку економіку, причинивши шкоду економіці України. Саме так варто трактувати закупівлі іноземних товарів, коли такі самі виробляються в Україні. Це не підтримка, це шкода - на зразок давати шоколадку хворій на діабет дитині. На тендери міжнародних кредиторів, таких як ЄБРР, не поширюється вимога українського законодавства щодо локалізації при публічних закупівлях. А їх власні правила закупівель судячи з даного прикладу іноді позбавлені здорового глузду. Водночас якщо громада має намір підтримати своїми коштами українського виробника, український бюджет та українську армію, це цілком реально. Для прикладу, майже одночасно з миколаївською ганьбою відбулося підписання угоди мерії Львова з місцевим заводом на закупівлю 48 нових автобусів. Вони також будуть придбані на кредитні кошти, надані ЄБРР. Це приклад раціональної і патріотичної позиції мерії Львова. Вже мав можливість подякувати меру Львова Андрію Садовому особисто за правильне рішення - купувати українське. І радо роблю це ще раз публічно. Технічні характеристики українських автобусів, які виробляють у Чернігові, Черкасах, Запоріжжі та Львові, нічим не поступаються закордонним аналогам. Різниця лише в тому, що у виготовленні українського автобуса беруть участь біля 200 підприємств по всій країні. На кожному з них працюють люди, чиї сімʼї в умовах війни залишились і працюють тут, серед нас. А ще українські виробники мають максимально близькі до замовника склади із запчастинами, які не треба вести з-за кордону. Сервісні підрозділи і т.п. Миколаїв свого часу став символом так званої данської моделі міжнародної допомоги Україні. Уряд Данії взявся за реконструкцію системи водопостачання міста, віддавши кошти українським виробникам обладнання. Таким чином допомога надавалась двічі - прифронтовому місту та заводам, які в умовах війни страждають через обстріли дефіцит замовлень. Цю модель ми показуємо іншим міжнародним організаціям як приклад. В цей час мерія Миколаєва при закупівлі автобусів повела себе так, ніби ніякої війни немає. І ще один важливий момент, який стосується ЄБРР, ЄІБ та інших міжнародних кредиторів, чия підтримка у важкі часи для нас важлива - та, яка насправді є підтримкою, а не завуальованою шкодою. Віддаючи кошти українським виробникам, фінансові інституції посилюють спроможність України триматись віддати кредити в майбутньому. І навпаки, підтримка імпорту товарів, аналоги яких виробляються в Україні, ставить повернення кредитів під сумнів. Йде війна, ми маємо бути прагматичними. Тим, до кого це ніяк не доходить, варто перечитати цей пост кілька разів і нарешті зрозуміти: «Зроблено в Україні» - це не гасло, а єдиний рецепт виживання економіки нашої держави в умовах війни." - підкреслив Дмитро Кисилевський. Зазначимо, що зараз якраз проходить тендер на закупівлю тролейбусів Києвом, де теж є підозри в просуванні інтересів закордонних виробників. Тому слідкуємо за цим тендером. ![]() Мерію Миколаєва звинуватили в підіграванні іноземному виробнику автобусів: Авто новини від AUTO-Consulting - тендерМерія Миколаєва зганьбилась прибуттям 10 куплених турецьких автобусів. Це перша частина контракту на закупівлю 26 автобусів за рахунок кредиту, залученого в ЄБРР обсягом 4,7 млн. євро. Кажуть, умови були виписані спеціально під турецького виробника, а українські виробники поставили б 55...
autoconsulting.ua
|