наскільки я зрозумів, то завод не збанктротував. В нього земля була в оренді. Але місту вигідніше відразу продати землю забудовникам.ну тоді якщо приватний завод так хазяйнує що банкрутує то хто йому винен.
До дупи, це майже нічого не вирішує - бо основна проблема - це зупинка метро, жоден маршрут не дублює гілки метро між берегами, а червона гілка від Лівобережної до Лісової взагалі нічим не дублюється. Так, бабулькам іноді під час тривоги не доведеться пересаджуватись з безкоштовного тролейбуса на платну маршрутку на звичайних маршрутах, ось і все.перестане зупиняти транспорт під час тривог
Мене більше всього "повеселило", це залізничний вокзал в Чопі. Їхав в кінці 2022 року в Будапешт з Чопу, а в той день були тривоги по всій Україні через сраний Міг. Так от, вокзал Чопу закривали і всіх виганяли або в підвал або на вулицю, а також відміняли потяг до Угорщини (точніше він просто не приїзжав в тривогу з Захоня (там їхати 20 хвилин відсили). Так от так співпало, що довелося в Чопі пробути з ранку і до 6 вечора приблизно, через тривоги не міг виїхат раніше в той Захоньгде во время тревоги останавливается транспорт?
Але в Чопі...здания вокзалов до сих пор в тревогу закрывают
Причина заміни транспорту - поломка системи автономного ходу, яка була встановлена на тролейбусах. Це обладнання розробляли й обслуговували польські фахівці. Через війну вони наразі не можуть приїхати в Україну. "На цих тролейбусах стояло іноземне обладнання й обслуговували поляки - це система автономного ходу. Воно вийшло з ладу, а їх фахівці бояться сюди їхати. В Україні ж немає фахівців відповідної кваліфікації", - пояснив Олексій Ковтун. За його словами, на ремонт може знадобитися від одного до двох місяців. Водночас у "Електротрансі" вже працюють над вирішенням проблеми - іноземну систему повністю замінюють на вітчизняне обладнання. "Думаю, у найближчий місяць-два тролейбуси повернуться на маршрути. Ми зараз переробляємо обладнання цих тролейбусів повністю на вітчизняного виробника. Тому поки потрібно ці незручності перетерпіти", - додав головний інженер.
Тролейбус, який ми отримали, вперше має сучасну систему кондиціювання, вентиляцію. Вона буде регулювати температурний режим як влітку, так і взимку.
Цікаво, як у тому обласному центрі примудрюються "підняти" ціну лише до 9 грн, якщо у Львові вже:ціну проїзду піднімають - тролейбус 9 грн
У Києві. Там 8 грн.Цікаво, як у тому обласному центрі примудрюються "підняти" ціну лише до 9 грн
Ні, просто місцева влада вирішила дотувати електротранс на більшу суму, ніж львівська.Це що, у Хмельницькому вдвічі менші зарплати водіїв та трудяг у тролейбусному парку?
А же вони гроші на це беруть? Буквально сьогодні читав що за найвищої ціни квитків в Україні у Львові бракує 60 млн. грн. на обслуговування е-квитка, з-за чого знов можуть підняти тарифи: https://tvoemisto.tv/news/v_byudzhe..._chy_mozhut_znovu_pidnyaty_taryfy_178013.htmlмісцева влада вирішила дотувати електротранс на більшу суму, ніж львівська.
Після запровадження нових тарифів у міськраді очікують, серед іншого, зменшення суми дотацій комунальному «Електротрансу». Цього року на це мало піти 219 мільйонів гривень, а зі збільшеною вартістю проїзду сума зменшиться на 25-30 мільйонів.