Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Я б почав з 116 мм кліренсу, що одразу ні.
На цьому не їздив, їздив на звичайних - це були машини, які були не зручні зсередини і вміли їхати тільки вперед, повертати то вже було не до нього. Тут вже новий кузов, але щось підказує, що вони вірні традиціям робити машину, яку не рулиться
plebis, Мустанг і має їхати лише прямо.
навіщо йому там якісь повороти аби руління
У нього зовсім інша суть
І ця суть в 5.7 або 6.2
І явно що не в електриці
Цей електричний мустанг якийсь дурковатий, тому їх і на дорогах майже немає
Бензин реве шо дурний - ось його суть
А тут?
краще вже якись зікр або тесла
Частка нових електромобілів серед зареєстрованих у жовтні становила 23%, проти 19% у жовтні минулого року.
Більшість зареєстрованих електромобілів – легкові авто: 4124 (нових – 969, вживані – 3155). Серед 153 комерційних електромобілів новими були лише 17 авто.
До п'ятірки нових електромобілів увійшли:
Honda M-NV – 188 авто
Volkswagen ID.4 – 100 авто
ZEEKR 001 – 94 авто
BYD Song Plus – 74 авто
Audi Q4 e-tron – 41 авто.
До п'ятірки вживаних електромобілів увійшли:
Nissan Leaf – 447 авто
Tesla Model Y – 299 авто
TeslaModel 3 – 281 авто
Hyundai Kona Electric – 195 авто
Volkswagen e-Golf – 182 авто.
Загалом з початку року свою першу реєстрацію в Україні пройшли понад 44 200 електромобілів, з них – 20% нові, 80% вживані.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.