Чи є в інтертелекомі аналог смарт-грошей як на київстарі?Закрити контракт з виоводом на рахунок.
Чи є в інтертелекомі аналог смарт-грошей як на київстарі?Закрити контракт з виоводом на рахунок.
В Управлении услугами есть.Скажіть, будь ласка, чи працює в Інтертелекомі голосова пошта на SIP?
Чи стосується це переадресації на SIP? І як набирати комбінації для керування голосовою поштою? У мене при наборі комбінацій на зоіпері відразу завершується дзвінок (Увага! Якщо у Вас спрацьовує встановлена переадресація виклику, дзвінок на Голосову скриньку не спрямовується.
Подключение услуги платное, деньги списались?У мене теж є. Я її включив в кабінеті, але дзвінки на неї не переадресовуються.
Ну так, логічно, переадресація може працювати лише якась одна: або на голосову пошту, або на сіп. Одночасно туда і туда, не може.У мене теж є. Я її включив в кабінеті, але дзвінки на неї не переадресовуються.
Установите нужную переадресацию с родного Клиента и затем залогиньтесь на шлюзе.Операция "Ы", щиро дякую, але ці комбінації працюють тільки з мобільного термінала. З аналогового телефону, підключеного через шлюз до SIP вони не працюють
Задавал Вам вопрос.Так і зробив. Стоїть переадресація на SIP. Як включити голосову пошту?
Так і такЗадавал Вам вопрос.Так і зробив. Стоїть переадресація на SIP. Як включити голосову пошту?
Услугу подключали в ЛК ?
Услуга была оплачена?
Так і такЗадавал Вам вопрос.Так і зробив. Стоїть переадресація на SIP. Як включити голосову пошту?
Услугу подключали в ЛК ?
Услуга была оплачена?
Дякую, я це читав. Про що я і кажу, що комбінація *04 не набирається ні на телефонному апараті, підключеному до SIP-шлюзу, ні на софтфоні на комп’ютері.Так і такЗадавал Вам вопрос.Так і зробив. Стоїть переадресація на SIP. Як включити голосову пошту?
Услугу подключали в ЛК ?
Услуга была оплачена?Голосовая почта
Услуга позволяет позвонившему Вам оставить речевое сообщение в почтовом ящике в том случае, если Вы, по той или иной причине, не можете ответить на звонок:
- телефон выключен или не отвечает;
- телефон находится вне зоны действия сети;
- Вы не отвечаете на второй входящий звонок;
Внимание! Если у Вас срабатывает установленная переадресация вызова, звонок на Голосовой ящик направляться не будет.
Как заказать услугу «Голосовая почта».
Данная услуга включается в работу автоматически, после ее заказа и оплаты.
Как управлять услугой «Голосовая почта».
Управление Голосовой почтой на терминале, возможно следующим образом:
- активировать: набрать *04 и нажать ВЫЗОВ.
- деактивировать: набрать #04 и нажать ВЫЗОВ.
При заказанной и активированной услуге звонящий слышит приветствие (стандартный вариант: "Здравствуйте! Оставьте, пожалуйста, своё сообщение после звукового сигнала", который можно изменить) и звуковой сигнал, после которого может оставить звуковое сообщение.
Голосова пошта
www.intertelecom.ua
Это провал.не набирається
Тут така річ, що голосова пошта може бути корисною, бо як дізнатися про пропущені?Странно что телетайп на сипе не срабатывает, а ведь такая востребованная услуга. Не туда вот маркетологи смотрят, совсем не туда!
К SIP шлюзу DECT аппарат с АОН и автоответчиком. Вопрос исчерпан.Тут така річ, що голосова пошта може бути корисною, бо як дізнатися про пропущені?
Не повністю. Віддалено повідомлення не прослухаєте.К SIP шлюзу DECT аппарат с АОН и автоответчиком. Вопрос исчерпан.Тут така річ, що голосова пошта може бути корисною, бо як дізнатися про пропущені?
Полно таких аппаратов.Не повністю. Віддалено повідомлення не прослухаєте.