Останнє редагування модератором:
Іноді і від девайсу залежить. Наприклад: є дуже стара GSM only дзвонилка, при ввімкненні після реєстрації SIM у мережі іноді видає помилку і потім тільки екстренні виклики. Треба перезавантажити, зазвичай допомагає. SIM на сучасному смартфоні все нормально. Можливо, SIM вимагає більш нового протоколу підключення/захисту, а старий телефон так не вміє.Прийшло смс пенсіонерці, що сімку треба поміняти, поміняла вона, тепер, майже весь час вибиває: Не вдалося зареєструвати сімку, що робити?
Я ловил такой глюк, но ранее. В общем, без замены SIM не обойтись.Але що дивно після перезавантаження сімка далі живе, но не довго
Та не те слово. Я у січні поміняв 5 (!) сімок поки знайшов нормально працюючую. Благо безкоштовно (контракт).Міняти ще раз. Зараз багато бракованих, які швидко дохнуть.
Піти в магазин Київстар і спробувати перезамінити SIM на їх і за їх допомогою.Як цю шарашкіну контору заставити рухатись?
Якщо номер зареєстровано, то автоматично увімкнена послуга "Блокування самостійної заміни SIM", яка вимикається тільки відвідуванням магазину з паспортом. На сайті написана неправда.В кінці минулого року внаслідок відключень електроенергії БС водафону працювали максимум 2 години, тому вирішив вставити в телефон другу сім від київстару, тільки виникла проблема сім старенька і велика в новий телефон не влазила, тому 31 грудня була куплена сім для заміни, активована і проведена операція по самостійній заміні. Але не тут то було, через 10 хвилин прийшла смс про помилку. Роблю дзвінок до оператора, перевіряють і приймають заявку, з того часу вже півтора місяця кожні 2 дні термін заявки продовжується, періодично телефоную оператору але безрезультатно.
Як цю шарашкіну контору заставити рухатись? Справа уже не в сім, в другому слоті прописався лайф і київстар вже не потрібен, але уявіть ситуацію виходить з ладу телефон, людина купляє новий а сім не підходить і техпідтримка київстар залишає когось без звязку на невизначений термін.
Є ідея написати заяви в НКРЗ та захист прав споживачів, може шановні форумчани підкажуть ще якісь варіанти.
До найближчого магазину київстар 30км тому не варіант.Піти в магазин Київстар і спробувати перезамінити SIM на їх і за їх допомогою.Як цю шарашкіну контору заставити рухатись?
Номер не зареєстровано, ну і думаю що за більше ніж десяток дзвінків в підтримку і перевірки інформаціїї по номеру мені про це би повідомили.Якщо номер зареєстровано, то автоматично увімкнена послуга "Блокування самостійної заміни SIM", яка вимикається тільки відвідуванням магазину з паспортом. На сайті написана неправда.В кінці минулого року внаслідок відключень електроенергії БС водафону працювали максимум 2 години, тому вирішив вставити в телефон другу сім від київстару, тільки виникла проблема сім старенька і велика в новий телефон не влазила, тому 31 грудня була куплена сім для заміни, активована і проведена операція по самостійній заміні. Але не тут то було, через 10 хвилин прийшла смс про помилку. Роблю дзвінок до оператора, перевіряють і приймають заявку, з того часу вже півтора місяця кожні 2 дні термін заявки продовжується, періодично телефоную оператору але безрезультатно.
Як цю шарашкіну контору заставити рухатись? Справа уже не в сім, в другому слоті прописався лайф і київстар вже не потрібен, але уявіть ситуацію виходить з ладу телефон, людина купляє новий а сім не підходить і техпідтримка київстар залишає когось без звязку на невизначений термін.
Є ідея написати заяви в НКРЗ та захист прав споживачів, може шановні форумчани підкажуть ще якісь варіанти.
Вибачте, то вже ваші проблеми що 30 км. Можливо, це і є варіант вирішити проблему.До найближчого магазину київстар 30км тому не варіант
Пишіть сюди [email protected]Як цю шарашкіну контору заставити рухатись?
Не повідомили б. Я сьогодні відвідав їхній магазин і виявилося, що номер і серія паспорта не мої. ПІБ та ІПН мої - а паспорт не мійДо найближчого магазину київстар 30км тому не варіант.Піти в магазин Київстар і спробувати перезамінити SIM на їх і за їх допомогою.Як цю шарашкіну контору заставити рухатись?
Номер не зареєстровано, ну і думаю що за більше ніж десяток дзвінків в підтримку і перевірки інформаціїї по номеру мені про це би повідомили.Якщо номер зареєстровано, то автоматично увімкнена послуга "Блокування самостійної заміни SIM", яка вимикається тільки відвідуванням магазину з паспортом. На сайті написана неправда.В кінці минулого року внаслідок відключень електроенергії БС водафону працювали максимум 2 години, тому вирішив вставити в телефон другу сім від київстару, тільки виникла проблема сім старенька і велика в новий телефон не влазила, тому 31 грудня була куплена сім для заміни, активована і проведена операція по самостійній заміні. Але не тут то було, через 10 хвилин прийшла смс про помилку. Роблю дзвінок до оператора, перевіряють і приймають заявку, з того часу вже півтора місяця кожні 2 дні термін заявки продовжується, періодично телефоную оператору але безрезультатно.
Як цю шарашкіну контору заставити рухатись? Справа уже не в сім, в другому слоті прописався лайф і київстар вже не потрібен, але уявіть ситуацію виходить з ладу телефон, людина купляє новий а сім не підходить і техпідтримка київстар залишає когось без звязку на невизначений термін.
Є ідея написати заяви в НКРЗ та захист прав споживачів, може шановні форумчани підкажуть ще якісь варіанти.
Ти його забембав)20 разів відновлював
Нічого не персоніфіковано. Спочатку мовчки відновлював, а потім "згадав".можливо, номер персоніфіковано, тому просто холдер не канає, тре доки із співпадінням ПІБ.
Йому за це премію платять.Ти його забембав)20 разів відновлював
Тільки вчора це зробив. Просто сказав "Хочу відновити", віддав холдер і через хвилин 3-4 отримав нову сімку.Без документа, що посвідчує особу, відмовився відновлювати.
Що змінилося?
Де зазначені ці умови?Змінилися умови відновлення
Поспілкувався з підтримкою. Для знеособлених номерів передплати ніяких змін.Де зазначені ці умови?Змінилися умови відновлення
У темі вольти написав з цього приводу,теж сімку не замінили , нова просто не рееструється у мережі,теж оформив заявку,ала смс ніяке не приходило,мені здається це якась шляпа.Так і не можу поміняти сімку