Літаки, аеропорти, авіакомпанії

Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Розвалять літаки і інфраструктуру.
Я усе ж схильний вважати, що один аеропорт можна захистити, виділивши достатньо ППО так щоб літаки і інфраструктура були цілими. Інше питання чи вартий запуск аеропорту сковування такої кількості ППО...
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
вартий запуск аеропорту сковування такої кількості ППО...
Це ж не про те щоб на аеропорт у полі поставити свою окрему ППО. Якщо мова про умовний Львів, то то те саме ППО, яке й місто прикриє
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Якщо відкриють аеропорт, то він стане пріоритетною ціллю. Будуть лупити по ньому регулярно, так як по Старокостянтинову, чи по Калушу, чи то, по Коломиї, (не знаю точно).
Якщо аеропорт буде суто цивільним, то чому він має буи пріоритетною ціллю? Якби москалі хотіли б завадити пересуванню людей, то били б по вокзалах (той же Київ-Пасажирський чи Львів), а от Старокостянтинів, то є суто військовий аеродром, який їм дуже муляє.
Як на мою думку, то на даний момент найбільш ймовірно що відкриють аеропрт Львів, або один з Київських. В тому ж Борисполі ремонт зробили після прильоту в 2022, все відновили, ну і його можна в теорії захищати тим же ППО що і Київ. З аеропортом Київ, ще простіше, так як він знаходиться в межах міста і додатково нічого встановлювати не треба. Також коли літак в небі летить з Києва в напрямку західного кордону, то йому російські ракети не загрожують, бо в русні немає технічної можливості збити щось на такій відстані від кордону, єдине що цивільний рух може заважати військовим під час тривог
 
Останнє редагування:

nataba

Заблокирован
Реєстрація
02.10.19
Місто
Львів

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8

nataba

Заблокирован
Реєстрація
02.10.19
Місто
Львів
@Ховрах-Террорист, саме вжите тобою окреслення "педівікія" для багатьох несе у собі міцний заряд небажання звернутися за тією адресою!
 

Kritik

Имею мнение...
Реєстрація
21.09.08
Місто
Odessa
Ясно, що по злітній смузі ніхто не б'є.
А зачем в Одессе по новой "взлетке" лупили? Начали лупить, когда поняли, что точно "дырка от бублика", а не Одесса достанется, а перестали после точного попадания.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Ясно, що по злітній смузі ніхто не б'є.
А зачем в Одессе по новой "взлетке" лупили? Начали лупить, когда поняли, что точно "дырка от бублика", а не Одесса достанется, а перестали после точного попадания.
Тому що також аеродром суміщеного базування. І били потужними бомбами і ракетами, які до Львова не долетять.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi RN8T, iPhone 7+
Якщо аеропорт буде суто цивільним, то чому він має буи пріоритетною ціллю?
Логіку свинособак зрозуміти неможливо. От, наприклад, сказали, що в пологовому будинку в Маріуполі був штаб Азову, значить його треба знищити. Що їм заважає сказати, що в будь-якому цивільному аеропорту знаходяться військове командування?
 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
В Антарктиді вперше приземлився великий пасажирський літак Boeing 787
На борту було 45 дослідників і співробітників Норвезького полярного інституту.


 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra
Воєнна розвідка отримала доступ до закритих документів "росавіації": цивільна авіація агресора – на межі колапсу через санкції
Цього року літати росіянам стало втричі небезпечніше, ніж торік.



За перших 9 місяців 2023 в РФ задокументували 150 випадків технічних несправностей літаків. За аналогічний період 2022 року зафіксовано 50 таких інцидентів. Отже, зростання небезпеки польотів в РФ зросло втричі.

Більшість радянських літаків Ан-2, станом на зараз, не можуть відірватись від землі, оскільки двигуни до них вироблялись у Польщі, але через санкції їхнє постачання припинене.

Лише впродовж січня 2023 року серед 220 наявних у РФ суден “Airbus” зафіксовано 19 різних відмов. Зокрема, у в дев'яти літаках, які використовує "аерофлот", зафіксовано 17 випадків задимлення.

З 230 літаків “Boeing”, які використовуються у РФ, зафіксовано 33 технічні відмови тих чи інших систем літака.

Не витримав умов російської експлуатації кожен сьомий бразильський “Embraer”, а їх росіян мають 21.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Та з цивільною авіацією там таки плавно але впевнено срака настає, тільки на війну то взагалі ніяк не вплине.
Ну так буде приємно, коли розіб'ються пару літачків і не більше того.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
цивільна авіація агресора – на межі колапсу через санкції
А в нас її вже майже два роки всередині країни не існує, і що?
Не витримав умов російської експлуатації кожен сьомий бразильський “Embraer”, а їх росіян мають 21.
21/7 = 3, з них один не витримав виключно через особистості пасажирів.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Xiaomi RN8T, iPhone 7+
Проскочила в змі інформація (на рівні обговорення), що хочуть відкрити для польотів Бориспіль і Львів.
 

debugger

Moderator
Команда форуму
Реєстрація
27.02.09
Місто
Киев
З початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну компанія «Авіа ФЕД сервіс» забезпечила російську авіапромисловість запчастинами щонайменше на 650 млн рублів (7,3 млн дол), причому більша частина, на 370 млн рублів (4,1 млн дол), надійшла із України, стверджують у своєму дослідженні розслідуванні з російського проєкту «Важные истории» та OCCRP.

У розслідуванні йдеться, що з лютого 2022 року до липня 2023 року «Авіа ФЕД сервіс», згідно з митними деклараціями, імпортувала деталі для ремонту літаків Ан-124 виробництва Харківського машинобудівного заводу «ФЕД» майже на 120 мільйонів рублів, запчастини для локаційних станцій вертольотів Ка-32 київського заводу «Радар» на понад 67 мільйонів, деталі для ремонту двигунів Ан-24 та Ан-12 виробництва «Мотор Січ», продукцію київського заводу «Артем» та інших українських підприємств приблизно на 170 мільйонів рублів.

Крім українських деталей, «Авіа ФЕД сервіс» імпортувала запчастини з Франції, США та Великобританії.

Російська компанія «Авіа ФЕД сервіс» була заснована у 1993 році як представництво Харківського машинобудівного заводу (ХМЗ) ФЕД. Її нинішнім керівником є уродженець Луганська Олександр Решетник. Клієнтами «Авіа ФЕД сервіс», згідно з даними держзакупівель, є Міноборони Росії, підприємства держкорпорації «Ростех» та президентський спеціальний льотний загін «Россия». У 2014 році

Харківський машинобудівний завод «ФЕД» припинив постачання продукції своєму російському представництву, а в 2018 році «Авіа ФЕД сервіс» потрапила під українські санкції. Але це, як зазначають журналісти-розслідувачі, не зупинило імпорт українських комплектуючих для російської авіапромисловості.

Засновники «Авіа ФЕД сервіс» зареєстрували в Об’єднаних Арабських Еміратах (ОАЕ) компанію Linker. Ця фірма спеціалізується на постачання деталей для вертольотів Мі-8, Мі-17, Ка-32. Керівником цієї компанії, як з’ясували розслідувачі, є уродженець Чернігова Андрій Курта. А власником – ще один уродженець України Олексій Пальчик.

Linker отримував українську продукцію, зокрема, від компанії «Мотор Січ», директора якої В’ячеслава Богуслаєва в жовтні 2022 року затримали за підозрою в держзраді за «незаконне постачання товарів військового призначення для російської штурмової авіації». Розслідувачі також встановили, що на сайті спорідненої Linker компанії Amis вказано, що компанія – офіційний представник «Мотор Січ» в ОАЕ та «має всі необхідні дозволи та ліцензії».

Останнє постачання Linker на адресу «Авіа ФЕД сервіс» було здійснене у січні 2023 року, йдеться у розслідуванні. Після цього поставки комплектуючих для російської авіації «Авіа ФЕД сервіс» проводились через компанію «Бакайторг1» із Киргизстану, яка була зареєстрована у квітні 2023 року.

У коментарі для розслідувачів директор «Авіа ФЕД Сервіс» Олександр Решетник заявив, що продукція українських заводів, яку його фірма передала своїм клієнтам у 2022-2023 роках, була придбана раніше, у 2020-2021 роках, і просто «лежала за кордоном». Власник Linker Олексій Пальчик заявив, що його компанія «з України до Росії ніколи нічого не постачала і не постачає». Представник компанії «Бакайторг1» із Киргизстану на зв’язок із розслідувачами не вийшов.

Після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну США та Євросоюз заборонили постачання до Росії літаків та запчастин, а також їх технічне обслуговування і страхування. Втім журналісти неодноразово заявляли, що Москва обходить західні санкції і має партнерів, які їй у цьому допомагають.
 
Зверху