Сьогодні роблокували вдруге. Їм, напевно, скучно, коли я до операторів не звоню і не матюкаюсь, от блокують мою сімку, щоб почути мій голос...
Далі текст листа.
"Шановний Юрію!
Ваше звернення розглянули в Центрі Обслуговування Абонентів.
Слід зазначити, що відносини між ЗАТ «УМЗ» і користувачами послуг передплаченого сервісу регламентуються чинним законодавством України, а також «Довідником користувача послуги МТС Передоплата» і «Умовами користування мережами мобільного зв'язку ЗАТ «УМЗ» (далі Довідник користувача, Умови користування).
Відповідно до Довідника користувача, послуги, які пропонуються оператором, є предметом Умов користування. Умови користування є обов'язковими для абонента в тій мірі, у якій це стосується надання й одержання послуг абонентом без заключення письмового Договору.
Оператор проводить постійну роботу як по розвитку мережі в цілому, так і по забезпеченню рівною мірою безпечного й комфортного використання послуг всіма клієнтами.
Нашою компанією проводиться робота з виявлення та припинення дій тих користувачів, які можуть нанести моральний і матеріальний збиток сумлінним користувачам мережі, а також погіршити якість надаваних послуг.
При виявленні ознак дій, які приводять до зниження якості послуг Оператора стосовно інших абонентів, провадиться тимчасове обмеження в наданні послуг, відповідно до підпункту 17 пункту 1 статті 39 Закону України «Про телекомунікації».
Таким чином, відповідно до пункту 8.4 Умов користування з 22.04.2010 року по номеру 066391**** відбувалося тимчасове обмеження надання послуг мобільного зв'язку.
Після проведення технічного аналізу, 23.04.2010 року номер 066391**** був розблокований і послуги зв'язку надаються по Вашому номеру в повному обсязі.
Ми розуміємо, що сформована ситуація заподіяла Вам ряд незручностей.
Сподіваємося, що надана інформація буде сприяти розумінню й урегулюванню ситуації, що склалася.
Дякуємо за увагу до нашого сайту.
-------------------------------------------------------------------------------
При повторному зверненні просимо зберігати історію листування.
З повагою
Центр Обслуговування Абонентів.
Наш E-mail :
[email protected]
To mts <
[email protected]>
Re[4]: ф?нансов? питання (рахунки, тариф?кац?я послуг, ?нше) \\ ПР Ж А
Доброго дня. Знову заблокували мій номер +38066391****. Поясніть причину? Це тепер буде так кожен місяць, щоб веселіше було жити?