Скорее всего, гривнячанэ+ копийчанэ дрочево
Скорее всего, гривнячанэ+ копийчанэ дрочево
А еще эти варианты должны быть доступны, но в большинстве своем они именно недоступны. Поэтому "да нима ничиво, савсэм нема".Варианты всегда есть, только их нужно искать
Вот это вот противоречит всему шо ты написал далее. Согласно этой логике Лайф должен облизывать твою маму, так как она полгода не пополняет но нет, не облизывает.на жаль, наші оператори облизують тих, хто мало і нерегулярно платять
Вот это вот противоречит всему шо ты написал далее. Согласно этой логике Лайф должен облизывать твою маму, так как она полгода не пополняет но нет, не облизывает.на жаль, наші оператори облизують тих, хто мало і нерегулярно платять
Согласно же логике здорового человека оператор облизывает тех кто регулярно пополняет, и да, я пользуюсь номером каждый день и регулярно пополняю. От того количества предложений шо присылает мне лайф в глазах рябит: гигабайт бесплатно в честь такого-то дня, три гига если пополните до такого-то числа, скидки на смартфоны, доставка из магазина бесплатно и т.д. Я и пакетные не успеваю истратить все, шоб еще все эти акции охватить, но все ж мелочь а приятно. Если держать симку на полке, то возможно плюшек меньше.
Я акции с БИП вообще не рассматриваю, они валятся регулярно, я про все остальные.Оці акції пов'язані з біп це лояльність пов'язана з власним месенджером, а не з тарифом і профілем споживання. Дають усім. Ось у мене контракт і крім оцих загально доступних акцій нічого не дають, персонально. А раніше, більшість акцій для контракту не була доступна.
Але справжня лояльність до абонента виражається не в 1гб на 7 днів час від часу, а в комфорті користування і входу в мережу. А з цим у них погано. У порівнянні з конкурентами. Я 4 дні ходив щоб отримати карту по мнп, бо вони не могли номер на сім записати. Другові, який платить по 800 грн на місяць не могли відновити есім і посилали за кордоном у магазин лайфсел. А ось у вирішенні складних моментів і проявляється лояльність. А не в подачках. А згадайте скільки біп не працював, або працював не коректно... Звідси і бонуси...
І, до речі, лояльність абонентів, у кожного з них, теж на досить високому рівні, не зважаючи на це.Помітив, що через деякий час будь-який оператор перестає викликати екзальтацію і припадки ейфорії.
Вот я про это самое, сегодня прислали. Мелочь же, а свидетельствует о внимании к абоненту. У красномордых косяк на косяке (я вообще не помню когда у них кабинет норм работал), а прислали ли они хоть раз что-то в качестве извинений? Ответ извествен.Я акции с БИП вообще не рассматриваю, они валятся регулярно, я про все остальные.
Як де? На бонусному рахунку.tyler, ага, і де ці 200 бонусів?
Чудовий дарунокtyler, якщо ви думаєте, що я брешу, то ось Вам. А знімок, про те, що мені теж надсилали вибачення і нічого не полагодили, я вже десь тут розміщав.
500 бонусів, це мені дзідзьо подарував, якщо що