Сьогодні у мене закінчується 30 днів. Чи потрібно вручну відключати послугу, щоб вона автоматично не продовжилася?
Нет она автоматически не продлеваетсяСьогодні у мене закінчується 30 днів. Чи потрібно вручну відключати послугу, щоб вона автоматично не продовжилася?
Сьогодні у мене закінчується 30 днів. Чи потрібно вручну відключати послугу, щоб вона автоматично не продовжилася?
Мало того, если не продлить, то и вызовы проходить в роуминге 3Моб не будут.Нет она автоматически не продлевается
У мене тоже така акція до 31.05.2015. Тариф - Смартфон 0,5.Я у меня подключилось 3G за 45 грн, (тариф смартфон 0,50) случайно набрал * 888 # писало что сумма не достатьння для подключения и в скобках было написано 45 грн с НДС и ПФ, и добавил еще 30 грн. чтобы было больше 45 грн, и вуаля подключилось 45 грн. вместо 90 грн. Такое только у меня?
Чего,чего???И мне на 2 Билайна пришла акция: за 45 гривен 3G Безлимит
Чего,чего???
У мене часто розривається з'єднання з інтернетом коли я у тримоб, таке було і у 2G мережі, але все виправилося, а от 3G часто виключає інтернет на секунд 10, приблизно кожні дві хвилини. У когось таке спостерігалося?
У мене часто розривається з'єднання з інтернетом коли я у тримоб, таке було і у 2G мережі, але все виправилося, а от 3G часто виключає інтернет на секунд 10, приблизно кожні дві хвилини. У когось таке спостерігалося?
У мене часто розривається з'єднання з інтернетом коли я у тримоб, таке було і у 2G мережі, але все виправилося, а от 3G часто виключає інтернет на секунд 10, приблизно кожні дві хвилини. У когось таке спостерігалося?
Нє, це так співпало. Мене переключали-переключали, але проблему не вирішили, сказали подзвонити із іншого телефону щоб я свій (на якому проблема) в руках тримав, я не подзвонив. Вже близько години інтернет стабільно працює..После звонка в техподдержку и трёх переключений операторов, вроде заработало...разрывы прекратились...оперативно сработали (в течении 1,0 минут)..или совпадение...