АМКУ оштрафував lifecell більш як на 10 млн грн за заявою «Київстар»
Антимонопольний комітет України сповістив, що оштрафував оператора телекомунікацій ТОВ «Лайфселл» (бренд lifecell) за порушення статті 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а саме — поширення неправдивої та неточної інформації щодо лідерства у наданні певних послуг.
Рішення прийнято у ході розгляду справи, розпочатої за заявою ПрАТ «Київстар». Компанія поскаржилася на недобросовісну рекламу конкурента.
Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
«Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. В АМКУ зазначають, що про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо.
«№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. В АМКУ відзначили, що оператор не враховував наповнення базових пакетів, адже конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітних повідомлень.
«# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. В АМКУ вважають, що пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
На основі аналізу зібраних даних Комітет прийняв рішення, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами. Відтак на оператора накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.
Рішення прийнято у ході розгляду справи, розпочатої за заявою ПрАТ «Київстар». Компанія поскаржилася на недобросовісну рекламу конкурента.
Антимонопольний комітет встановив, що в різні періоди рекламної кампанії «Лайфселл» поширював такі твердження:
«Приєднуйтесь до лідера нового покоління Інтернету! Краще покриття 4,5G», обґрунтовуючи вказане твердження наявністю лідерства у кількості спектру в діапазонах 2600 МГц та 1800 МГц в перерахунку на одного абонента. В АМКУ зазначають, що про якості лідера четвертого покоління інтернету свідчить не лише цей параметр, а низка: щільність розміщення базових станцій, ємність радіомережі, її оптимальні налаштування, кількість абонентів та їхня активність тощо.
«№ 1 В РОУМІНГУ ДЛЯ ІНТЕРНЕТУ», на основі порівняння вартості своїх базових тарифів з базовими тарифами конкурентів. В АМКУ відзначили, що оператор не враховував наповнення базових пакетів, адже конкуренти пропонували додаткові послуги безлімітних повідомлень.
«# 1 ДЛЯ СМАРТФОНІВ», обґрунтовуючи це твердження визначеним на основі опитування відсотком проникнення смартфонів у власній мережі мобільного оператора. В АМКУ вважають, що пересічний споживач, який не є спеціалістом у телекомунікаціях, може не зрозуміти це роз’яснення та сприймати його як твердження про лідерство у якості надання послуг у порівнянні з конкурентами.
На основі аналізу зібраних даних Комітет прийняв рішення, що поширення оманливої інформації щодо «лідерства» в окремих видах послуг без належного обґрунтування та з використанням технічної термінології, могло надати ТОВ «Лайфселл» неправомірних переваг та поставити компанію у більш вигідне становище в порівнянні з конкурентами. Відтак на оператора накладено штраф у розмірі 10 467 543 грн.