Шановні користувачі та партнери,
Ми хочемо дати вам більше інформації щодо останнього падіння сервісу, з яким ви могли стикнутися. Ми розуміємо, що будь-які неполадки у системі безпеки можуть бути неприємними, і ми вдячні за вашу терплячість, поки ми вирішуємо це питання.
Після всебічного розслідування інциденту аналіз, показав, що в наших журналах подій та метриках не було знайдено жодних явних причин для падіння. Ця ситуація створила значну проблему при визначенні основної причини.
Падіння сервісу сталося через відмову одного з наших серверів, і наша система балансування навантаження не змогла впоратися з цим відразу.
- 18:08. Після отримання перших повідомлень про затримку на Постановку/Зняття з охорони, ми почали розгортати інший кластер серверу.
- До 18:45 ми частково відновили роботу систем та застосунків, але аномальне навантаження на базу даних завадило нам повністю розгортати кластери серверів кілька разів кожні 30 хвилин.
- О 21:15 третя спроба впровадження повністю відновила нормальну комунікацію для всіх застосунків та хабів Ajax.
Для забезпечення подальшої надійності наших послуг ми активно розглядаємо різні гіпотези, включаючи можливість некоректного використання пам'яті, фатальні помилки ядра Linux або невідстежувані проблеми у службах Amazon Web Services (AWS). На цих напрямках працюють наші найкращі інженери з кібербезпеки.
Також запевняємо вас, що функціонал Ajax не обмежується виключно хмарними сервісами, всі офлайн інструменти доступні незалежно від хмари. Функції, такі як пряме підключення до централізованої станції моніторингу, прямі SMS/дзвінки з телефону та використання SpaceControl і KeyPad для увімкнення та вимкнення системи, продовжують працювати без потреби у з'єднанні з хмарою.
Ми також працюємо над політикою щодо екстрених повідомлень, неполадок та інших подібних ситуацій, щоб вчасно інформувати вас про стан справ. Однак ми сподіваємося, що не буде потреби використовувати цю політику.
Розуміючи важливість безшовного користувацького досвіду, ми зобов'язані тримати це слово. Будьте впевнені, що наші команди ретельно працюють над пошуком можливих проблемних моментів і впровадженням необхідних покращень. Ми щиро вдячні за ваше розуміння в цей час. Ваша довіра Ajax Systems надзвичайно цінна для нас, і ми приділяємо велику увагу наданню вам високоякісного обслуговування, на яке ви розраховуєте.