com

Реєстрація
17.01.08
Місто
Львів
Причина: чат-боти
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Ви ж у касі через пос-термінал поповнили?
Не я поповнював. Мені кошти перевели.
У виписці, яку Ви показували є слово branch. Тож це не переказ, а скоріш за все поповнення у терміналах банку за номером карти готівкою. Згідно загальних тарифів Банку є комісія 0.5%.
- без використання картки в ІПТ/АТМ (з депозитним модулем) Банку
У інших банках це називається: поповнення третьою особою.
 
  • Like
Реакції: goga

goga

Звичайний свинорил
Реєстрація
25.10.09
Місто
Одеса
Тож це не переказ, а скоріш за все поповнення у терміналах банку за номером карти готівкою
Може і так. Але вчора щонайменше двічі казав про це оператору. Чи мене не почула, чи то так сама теж дивилася.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
goga, якщо я правий, то ви просто одне одного не зрозуміли. Комісія знімається із суми поповнення (як кдв у приваті), тому ви її бачите.
Якби він платив без карти через касу, Ви б 1% сплатили.
 
  • Like
Реакції: goga

gredox

Ruslan Nekrutenko Telegram: @rus_nekrutenko
Реєстрація
13.01.12
Місто
Нидерланды
Телефон
IPhone 15 Pro Max
В Ощадбанке есть бесплатные платёжные карты для личного пользования без кред.лимита?
 

sprintload

Заблокирован
Реєстрація
06.04.19
Місто
Odessa <->Одесская
Телефон
Gygabyte Gsmart Rio R1 Assistant AP747 Huawei E1550 Huawei 3531
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Через місяць, з 1.11 чергове перетасування тарифів (пмс у тарифного комітету).
Нарешті, умови переказів та підключення до смс-інформування не залежать від тарифу, а відбуваються за загальними тарифами.
З хорошого: otp-паролі та підключення до ощад 24/7 безкоштовно. Інформування через пуш/email - безкоштовно.
Viber - 7грн, смс - 10 грн. (А от як обрати пуш чи смс у застосунку поки нема).
Чи надовго зміни у правильному напрямку?
До речі, на новому сайті нова адреса: oschadbank.ua/tarif
 
Останнє редагування:

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Інформування через пуш/email - безкоштовно.
Ну PUSH увидел где включать. А получение уведомлений на E-mail где настраивается?
Звідки ж я знаю? У них ще місяць є для змін функціоналу.
Якщо застосунок не змінять, то, можливо, чат-бот або онлайн-версія.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Інформування через пуш/email - безкоштовно.
Ну PUSH увидел где включать. А получение уведомлений на E-mail где настраивается?
30 июня было сообщение ощАДа на эту тему в приложение. Оно в принципе отвечает на ваш вопрос. Вы видимо его пропустили. Вот его полный текст:
Шановний клієнте!
30 червня 2021 23:13
Оберіть зручний для себе канал інформування, щоб дізнаватися про зміни щодо банківського обслуговування, тарифів чи надання послуг для ваших рахунків:

е-mail;
Ощад 24/7;
Viber/SMS.
Якщо ви хочете отримувати повідомлення від Ощаду на свій е-mail, скористайтеся чат-ботом : «Мої рахунки» – «Мої тарифи» – «Канал інформування» – уведіть чотири останні цифри вашої картки – «Отримувати повідомлення на е-mail». Після цього повідомлення будуть надходити на вказаний на е-mail.

Або ж заповніть заяву про свій вибір у будь-якому відділенні Ощаду в межах регіону, де у вас відкрито рахунок. Заздалегідь записатися онлайн до відділення можна за посиланням:

Щоб отримувати інформацію через Ощад 24/7 або Viber/SMS, повідомте про своє рішення за допомогою чат-боту (обравши в розділі «Мої тарифи» пункт «канал інформування»), дзвінком до контакт-центру Ощаду (за телефонами: 0800 210 800, 044 363-01-33) або ж заповніть заяву про свій вибір у будь-якому відділенні Ощаду в межах регіону, де у вас відкрито рахунок.

Не обрали зручний для себе канал зв`язку? Ми самостійно визначимо найбільш оптимальний спосіб повідомляти вас про всі зміни. Просимо звернути увагу, що ризик, пов'язаний з неотриманням інформації щодо банківського обслуговування, тарифів та надання послуг покладається на клієнта.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Flamingo, безтолково написана новина. "Зміни щодо банківського обслуговування" Там не написано про інформування про фінансові операції.
 

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Flamingo, безтолково написана новина. "Зміни щодо банківського обслуговування" Там не написано про інформування про фінансові операції.
О какой из новостей речь? Если о той что я процитировал то дочитайте фразу до конца "про зміни щодо банківського обслуговування, тарифів чи надання послуг для ваших рахунків". Имхо "надання послуг для ваших рахунків" как раз и включает в себя информирование о фин.операциях.
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Flamingo, але ж написано розмито, і не факт що йдеться про послугу смс-інформування.
Адже зараз по фінансових операціях мені надходить пуш/смс, а щодо зміни тарифів- повідомлення у ощад247
 
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
За словами оператора, хоч не дуже йому вірю, картки випущені до 1.11 щодо смс-бангкінгу будуть обслуговуватись на попередніх умовах, щодо оплати також. А при перевипуску вже можна буде обирати пуш чи імейл, тощо. Зміни по тарифам стосуються лише мого рахунку.
Те саме щодо старих моїх карток, вони й надалі обслуговуватимуться за тарифом мій комфорт.
 
Останнє редагування:
Реєстрація
24.07.18
Місто
Харьков
Телефон
Cubot MAX 2, Meizu M6T
Спасибо говенному Ощабданку за дополнительную дозу Валидола для моих пенсионеров. Вчера пошли в банкомат снимать пенсию, а на экране вот такое (см. фото). Оказалось в итоге, что с картой всё нормально, это просто банкомат накрылся. Но выяснить это удалось лишь на следующий день. Вот нахрена писать такого рода уведомления? Сегодня благополучно сняли пенсию в другом банкомате Ощада. Но осадок остался :mad:
 

Вкладення

  • Oschad.jpg
    Oschad.jpg
    28.4 КБ · Перегляди: 79
Реєстрація
24.07.18
Місто
Харьков
Телефон
Cubot MAX 2, Meizu M6T
Easteregg, це ж не обов'язково знімати у атм ощаду.
На весь район всего одно отделение Ощада и 2 банкомата, один из которых далеко в отделении, а второй в магазине возле дома. Выбор был очевиден.
Выбесила сама формулировка оповещения. Не "Вибачте за тимчасові незручності", не "На даний момент операцію виконати неможливо", а "Дана картка не обслуговується". Т.е. конкретно и именно ЭТА ВАША карта не обслуживается, идите в отделение/звоните на колл-центр и выясняйте сами, почему именно.
Ну или попробуйте другой банкомат, но это не точно.
 
Зверху