Послуга інформування зазначена в п.4.4. Загальних тарифів доступна клієнтам з 01.11.2021 р. (в т.ч. для тих у кого картки вже підключені до послуги СМС-банкінгу).
Клієнти, у яких картки підключені до послуги СМС-банкінгу (яка надавалася Банком до 31.10.2021 р. (вкл.)) продовжують:
1) обслуговуватися за тарифами, які діяли до 31.10.2021 р. за послугу СМС-банкінгу в рамках свого тарифного пакету до закінчення терміну дії карток,
2) користуватися послугою СМС-банкінгу (надання виписок по рахунку у вигляді СМС/Push-повідомлень, ОТП-паролів для підтвердження операцій у ОЩАД 24/7), за місяць за кожну картку):
- Push-повідомлення, при здійсненні ними операції на суму до 1000 грн./40 дол.США/40 євро (до 200 грн./8 дол.США/8 євро для ТП "Мій рахунок"),
- SMS або VIber, при здійсненні ними операції на суму понад 1000 грн./40 дол.США/40 євро (понад 200 грн./8 дол.США/8 євро для ТП "Мій рахунок").
АБО, можуть змінити підключений канал інформування на будь-який інший згідно п.4.4. Загальних тарифів або відмовитися від отримання інформації, шляхом подання до відділення/філії Банку заяви про визначення/зміну каналів для комунікації, або звернувшись до Контакт-центру Банку, або шляхом обрання відповідних опцій в мобільному додатку «Ощад 24/7», або Чат-бот (за умови технічної реалізації). Порядок надання послуги інформування визначається умовами ДКБО.