Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Всім прийшло ?
Якщо Ваші щомісячні надходження на рахунки банку виходять за межі діапазону 0 – 25 000 грн, то на вимогу НБУ повідомте банк про плановий макс.обсяг надходжень: відправте SMS на номер 8052 з текстом «Надходження ХХ» (де ХХ макс.обсяг надходжень за міс.), телефонуйте 0800210800 чи завітайте до відділення: cutt.ly/4wFZSGgi
Всім прийшло ?
Якщо Ваші щомісячні надходження на рахунки банку виходять за межі діапазону 0 – 25 000 грн, то на вимогу НБУ повідомте банк про плановий макс.обсяг надходжень: відправте SMS на номер 8052 з текстом «Надходження ХХ» (де ХХ макс.обсяг надходжень за міс.), телефонуйте 0800210800 чи завітайте до відділення: cutt.ly/4wFZSGgi
Всім прийшло ?
Якщо Ваші щомісячні надходження на рахунки банку виходять за межі діапазону 0 – 25 000 грн, то на вимогу НБУ повідомте банк про плановий макс.обсяг надходжень: відправте SMS на номер 8052 з текстом «Надходження ХХ» (де ХХ макс.обсяг надходжень за міс.), телефонуйте 0800210800 чи завітайте до відділення: cutt.ly/4wFZSGgi
Ощадбанк змінив тарифи і ввів оплату 3 грн за невдалі спроби авторизації платежів по картках в кількості більше 1 на добу. Тобто беруть гроші за послуги яких клієнт не замовляв. Такі спроби можуть проводити шахраї в інтернеті.
mikle, цей тариф у них давно. Треба читати тарифи.
Я на таке колись давно (здається 2007) нарвався в Укрсоці за кордоном, банкомат замість мало коштів - писав невідома помилка. Ну то я пробував ще, думав звʼязку не було. А потім у виписці побачив ці спроби, кожна по 0,75 $.
наврядчи. У ощаду є зds. Тобто така спроба буде вважатись після введення otp-пароля. А якщо у вас вкрали карту й телефон, то треба блокувати/перевипускати карту. Для банкоматів так само потрібно знати пін.
Всім прийшло ?
Якщо Ваші щомісячні надходження на рахунки банку виходять за межі діапазону 0 – 25 000 грн, то на вимогу НБУ повідомте банк про плановий макс.обсяг надходжень: відправте SMS на номер 8052 з текстом «Надходження ХХ» (де ХХ макс.обсяг надходжень за міс.), телефонуйте 0800210800 чи завітайте до відділення: cutt.ly/4wFZSGgi
мені теж не прийшло. Але ж у них велика база. Певно частинами розсилатимуть.
Дуже хороше рішення. Що не всім обовʼязково проходити, а тим, у кого обороти перевищують, або хочуть збільшити. Не те що в Пумбі... Ще й смсом, зручно. Три канали: смс, 0800, відділення.
Post automatically merged:
Деякі українські компанії вже під’єднали бізнес-дзвінки. Серед них – Ощадбанк, який став першим у світі банком, що додав новий канал спілкування. Також бізнес-дзвінки використовує мережа аптек «Бажаємо Здоров’я» та інші.
Усі бізнес-дзвінки будуть безплатними для користувачів Rakuten Viber. Компанії зможуть під’єднати для дзвінків свій звичайний номер кол-центру або призначити новий. Більше інформації про бізнес-дзвінки у Viber читайте на офіційному сайті.
IgorBVS, є декілька ПІНів: електронний (який зберігається в базі банку) і ПІН, який зберігається на картці (чіпі). Щоб клієнту не робити мізки, ці ПІНи об'єднали в один: при встановленні електронного ПІН і подальшою операцією в банкоматі або чипом в POS-терміналі ПІНи синхронізуються.
Є банкомати, які підтримують зняття з токенізованих карток у телефоні, й там треба вводити ПІН від картки. Теоретично встановити електронний ПІН можна наступними засобами: https://www.oschadbank.ua/pin
ps Сподіваюсь, що в подальшому не будеш плутати CVC/CVV з ПІНом.
Есть пенсионная карта, которую изъял банкомат. При самостоятельной блокировке карты через приложение есть возможность потом переводить с неё как-то деньги? В новом приложении такой возможности не нашёл. Зайти в интернет-банкинг не получается, поскольку регистрировались по ней и сейчас из-за блокировки не пускает.
У кого-то получалось выпустить к имеющемуся счёту виртуальную/цифровую карточку удалённо?
Есть пенсионная карта, которую изъял банкомат. При самостоятельной блокировке карты через приложение есть возможность потом переводить с неё как-то деньги? В новом приложении такой возможности не нашёл. Зайти в интернет-банкинг не получается, поскольку регистрировались по ней и сейчас из-за блокировки не пускает.
У кого-то получалось выпустить к имеющемуся счёту виртуальную/цифровую карточку удалённо?
Была раннее тоже такая ситуация, с картой которую изъял банкомат Ощадбанка. Я её не блокировал, и через интернет банкинг пользовался картой. И через пару недель, карту вернули в банке, после инкассации банкомата.
Ну это уже, на свой страх и риск.
moby, всё усложняется тем, что карту изъял банкомат зарубежного банка, который отправил её в Ощад. Если бы счётом с заблокированной картой можно было пользоваться, то проблем бы не было.
Через Viber можна телефонувати до контакт-центру Ощадбанку. Принцип, як і при класичному дзвінку — якщо номер у Viber закріплений в якості фінансового, то там відповідне вітання.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.