- Реєстрація
- 06.08.16
- Місто
- Киев
А лінії подивіться у меню функцій основної інформації - там же є рубрика лінії...
Нема нічого в цієї рубриці, там тілько про одну
А лінії подивіться у меню функцій основної інформації - там же є рубрика лінії...
Хорошо, а всё-таки что по моему вопросу? Где посмотреть информацию по услуге: даты списаний, режим (суточный/месячный) и т.д.?Инфа про линии касается общего счёта по номерам, закреплённым на одном лицевом счёте.
Разве что в Оператора спросить... Бо нету по номерахХорошо, а всё-таки что по моему вопросу? Где посмотреть информацию по услуге: даты списаний, режим (суточный/месячный) и т.д.?Инфа про линии касается общего счёта по номерам, закреплённым на одном лицевом счёте.
Щас и на обычных карточках такое название.Оригинальное название оператора в веб морде модема,на мультиsim.
Переглянути вкладення 29806
Не знал, редко интернетом от лайф в модеме пользуюсь.Щас и на обычных карточках такое название.
Звонить операторуПоложил пятнашку, деньги списали, но услуга вроде не подключилась. Бук с симкой не подключается, и смски никакой не пришло о возобновлении услуги. Чё делать?
Оплачивать не обязательно, можно только выбрать.виявливося, що треба вибрати та оплатити якийяь з доступних пакетів,
Підключив нарешті цю послугу - майже два тижні тижні шукав по точках продажу пакет Універсальний за 25 грн, нарешті знайшов з другого разу в магазині Лайфселл на Бесарабці. Все запрацювало з першого разу - на основній карті замовив послугу, але другій сімкарті не приходила СМС, виявливося, що треба вибрати та оплатити якийяь з доступних пакетів, але я пішов іншим шляхом - набрав на другій карті *144# і, о чудо, мене запитало, чи хочу я прийняти запит на підключення послуги Мультисім. Я підтвердив, і все запрацювало. Тариф на тій другій карті так і не вибрав, місячну плату не платив. По запиту на 111 віжповідає, що на рахунку 0 грн. Але чомусь на основній карті в особистому кабінеті показує значно більшу кількість гігабайт (+ 20%) з терміном дії в 3 дні, хча сам пакет послуг має оновитися аж 12.06.
Я регистрировал спокойно на сайте 3моба, когда номер Lycamobile в lifecell переводил.Єдина проблема, що в 3м не працює реєстрація з ецп.
Это было ЭЦП Приватбанка. Возможно прикрутили, что бы не пытались убежать.@gredox, коли це було і який ецп? Коли я питав товариство про роботу послуги - ніхто не відповів.
На мою заявку про неприйняття ецп, 3моб пропонував мені і іншим користувачам висилати по пошті скани паспорта - це не реєстрація по ецп