Андрюх@dp.ua
Пенсіонер
Головне, що мені на користьдумаю, это просто киевстаровский глюк, типа-неуспели/недосмотрели
Головне, що мені на користьдумаю, это просто киевстаровский глюк, типа-неуспели/недосмотрели
Так -75 грн, де ж на користь?Головне, що мені на користьдумаю, это просто киевстаровский глюк, типа-неуспели/недосмотрели
Так просрано ж було 150 спочаткуТак -75 грн, де ж на користь?Головне, що мені на користьдумаю, это просто киевстаровский глюк, типа-неуспели/недосмотрели
тож все рівно мінус, не плюсТак просрано ж було 150 спочаткуТак -75 грн, де ж на користь?Головне, що мені на користьдумаю, это просто киевстаровский глюк, типа-неуспели/недосмотрели
Ні, це не глюк, потрібно перше поміняти тариф, після цього оплачувати, а ненаоборот.Зараз і я хочу похвалити Київстар
Ситуація. Брат з родиною знаходиться в Німеччині. По зв'язку Водафон-передплата і Київстар-корпа (Сіфона). Сьогодні на Київстар прийшла СМСка, що з 01.06 дорожчає тариф у корпі до 325 гривень на місяць. Тихо охрєнєлі і вирішили нарешті позбавитись цього геморою. З собою була сімка передоплати "Київстар Дзвінки 2018", умови роумінгу по типу "нуєгонах". А тут в пропозиціях перехід на "LOVE UA На Максимумі" з досить пристойними умовами роумінгу у Німеччині. Короче, оформлюю перехід тарифу і в цей момент брат, не дочеавшись переводу, поповнює рахунок. І, звичайно, що робе Київстар? Знімає абонплату по старому тарифу. Я в а..є ще більше, 150 гривень уходить у глядацький зал Але тут з'ясовується,що Київстар за поповнення дав 75 гривень на бонусному рахунку. Я такий міркую, а толку з тих бонусних гривень у Німеччині, якщо бонуси діють тільки по Україні. Ну що ж, просрали 150 гривень, самі винуваті. Поповнюємо рахунок на недостатню суму і... Київстар без будь-яких моїх сльозних прохань враховує ті 75 бонусних гривень в нову абонплату Ну що ж, хоча б 75 гривень від 150 врятували Респект Київстару хоча б за це!
думаю, это просто киевстаровский глюк, типа- неуспели/недосмотрели
Того що я в Україні, а брат у Німеччині. Відбулось звичайна неузгодженність. Але вже, завдяки підказці одного з форумчан, написав до підтримки, обіцяли повернути гроші протягом 5 робочих днів. Будемо дивитись.Навіщо поповнювати до переведення??
Я вважав, що так тільки на ВФНорм, бонуси ж діють на оплату плати, хіба ні?
Якщо, по "вивченню питання", техвідділом КС навіть не був вказаний потрібний для цього час, то спішити з висновками по вирішенню ще не треба.Але сама відповідь каже, що "вивчать питання".
Який тариф був і який запропонували?тоже хочу похвалить их:
когда пообещал уйти от них на др.оператора-
они быстро перезвонили, внимательно выслушали, и предложили другой тариф почти в полтора раза дешевле
Який тариф був і який запропонували?тоже хочу похвалить их:
когда пообещал уйти от них на др.оператора-
они быстро перезвонили, внимательно выслушали, и предложили другой тариф почти в полтора раза дешевле
Ну певно не поповнювали деякий час.Який тариф був і який запропонували?тоже хочу похвалить их:
когда пообещал уйти от них на др.оператора-
они быстро перезвонили, внимательно выслушали, и предложили другой тариф почти в полтора раза дешевле
был тариф за 270 грн/месяц, а предложили за 175 грн/месяц
Ну певно не поповнювали деякий час.Який тариф був і який запропонували?тоже хочу похвалить их:
когда пообещал уйти от них на др.оператора-
они быстро перезвонили, внимательно выслушали, и предложили другой тариф почти в полтора раза дешевле
был тариф за 270 грн/месяц, а предложили за 175 грн/месяц