Одно время я мог с уверенностью сказать, что операторы КС лучшие. Сейчас уже нет, но хорошего оператора у Лайфсел не встречал вообще. А вот неверные ответы бывают регулярно.
Одно время я мог с уверенностью сказать, что операторы КС лучшие. Сейчас уже нет, но хорошего оператора у Лайфсел не встречал вообще. А вот неверные ответы бывают регулярно.
Ні, повір я задаю завжди дуже чітко сформульовані питання і ніякого троллінгу. Тому коли кажу про низький рівень операторі це саме він, а не щось іншеНу і не забуваємо
Такі дзвінки дуже рідко. І в основному від людей що мали дорогі тарифи. Або просто витрачали в місяць багато грн.Ні, повір я задаю завжди дуже чітко сформульовані питання і ніякого троллінгу. Тому коли кажу про низький рівень операторі це саме він, а не щось іншеНу і не забуваємо
куди поділись мої 2 копійки, що за платні послуги такі підключено, я нічого про них не знаю, чому у вбиральні немає покриття.як називається мій тариф
Тому моя пропозиція була зробити платний дзвінок до колл центру (20грн)
Йой, а де ще поділися, мої тисячакуди поділись мої 2 копійки