al-m

red-*****.com
Реєстрація
25.02.08
Місто
Херсонская обл.
Телефон
Samsung
Raiffeisen
BANK

raiffeisen.ua
521 з мереж «Vodafone Ukraine», +380 (68) 490-0888 з мереж «Київстар», 0 (800) 500-500 по Україні, +380 (44) 490-8888 із-за кордону || ✉ [email protected]
iNET-банкінґ online.aval.ua Raiffeisen Online | Raiffeisen Online мобільні застосунки

β Мобільні застосунки "MyRaif" для закритого бета-тестування | Спільнота в Telegram
 
Причина: бета-тестування
Останнє редагування модератором:
Реєстрація
12.04.22
Місто
Чернігів
не знаю де спитати, не блокуйте будь ласка. Є райфкарта, є карта ПУМБ сама проста. Я можу зняти готівку з райфкарти,поповнити карту ПУМБ, а з неї покласти на депозит під 8% через додатокПУМБа ?
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Kayano, раньше бесплатный СЭП был в пакете Райфкартка+, с декабря и в Райфкартка.
 
Реєстрація
15.06.12
Місто
Харків
Телефон
Ericsson A1018S
С другой стороны 3,75% Райфа приятней чем 2,5% Привата за схожий депозит
 
  • Haha
Реакції: idea

Flamingo

Просто розовый птЫц ;)
Реєстрація
30.12.20
Місто
Зп
Arbitr, не ну вы еще какие-нибудь депозиты евробанков с отрицательной ставкой в качестве оправдания приведите - вааще будет выглядеть АгИнь! Я понимаю что банкам с чего-то надо покупать икру на свой бутерброд с маслом, но уж так явно обдирать клиентов предлагая 3,75% (это ж сука какая-то мразь посчитала в банке что 4% много) - это на мой взгляд за гранью. А клиенту держать там 80000 грн. - это просто терять деньги на ровном месте
 

Howl

Да трам же тарарам!
Команда форуму
Реєстрація
06.11.11
Місто
Краматорський р-н
Телефон
POCO F5, LG V30S+ ThinQ
Flamingo, банк с помощью тарифов регулирует количество клиентов, которые используют его продукты. :)
Если клиентов это устраивает, то они продолжают пользоваться его услугами.
 
  • Like
Реакції: idea
Реєстрація
05.07.18
Місто
Бровари
Flamingo, у аваля ніколи не було високих відсотків, та й фізики його ніколи не цікавили... Для них те що ставка більша за 0,01% це уже прогрес.
А клієнти його люблять за "непотопляємість". Хоча вона похитнулась дещо під час широкомасштабної війни... уперше за роки існування.
 

Uni

Реєстрація
02.03.11
Місто
Харьков
Поповнював карту цього банку через його ж банкомат, гроші банкомат взяв , а на карту вони не зараховуються , якийсь глюк на кінцевому етапі в банкоматі стався. Подзвонив відразу на гарячу лінію, прийняли заявку, сказали чекайте до 10 днів поки буде інкасація банкомату , і тоді ми з'ясуємо. Завжди все було норм , а це може через те, що я вибрав англ. мову в меню, бо раніше вибирав українську тільки. Навіть чеку не дав банкомат. Написав просто , що закінчився час очікування і ввідав карту. У когось було щось подібне?
 
  • Sad
Реакції: idea

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung / OnePlus
прийняли заявку, сказали чекайте до 10 днів поки буде інкасація банкомату
Стандартна процедура. При інкасації буде виявлено надлишок, раніше ці кошти просто неможливо "побачити".

У когось було щось подібне?
За час роботи в банку бачив дуже багато "подібного" у клієнтів.

Найгірше, що може бути - надлишок не виявлять. Як таке може статись? Банкомат міг через деякий час або при перезавантаженні "виплюнути" застряглі гроші назовні і хтось забрав.
 
  • Angry
Реакції: idea
Реєстрація
14.04.13
Місто
різні (ЗСУ)
Телефон
Samsung S23 Ultra
Не треба балаболити, не міг банкомат гроші виплюнути, раз прийняв гроші і видав помилку. При видачі може виплюнути, при прийомі при рестарті банкомата якщо на вході є щось, то воно йде в касету забутої готівки.
99%, що гроші були брудні, м'яті, в пачці грошей була скріпка або гумка для грошей, фотографія жінки клієнта чи щось таке і пачка грошей застрягла всередині.
1% - поганий зв'язок з процесінгом.
Без письмової заяви клієнта на оскарження транзакції у відділенні або поштою листом ніхто нічого не зарахує на карту.
 
Останнє редагування:
  • Wow
Реакції: idea

Uni

Реєстрація
02.03.11
Місто
Харьков
Я поповнював тільки двома купюрами , банкомат їх прийняв. (Нічого зайвого, і нормальні купюри були ) І видав повідомлення, що ви вносите 2 купюри по 500 грн , загальна сума 1000 грн, і запитав чи ви згодні ,чи може вам повернути кошти(return money) ?Я нажав accept , після чого з'являється вікно в якому говорится delay ( велика затримка, якось так ) . Потім вилазить карта і ніякого чека.
Post automatically merged:

Не треба балаболити, не міг банкомат гроші виплюнути, раз прийняв гроші і видав помилку. При видачі може виплюнути, при прийомі при рестарті банкомата якщо на вході є щось, то воно йде в касету забутої готівки.
99%, що гроші були брудні, м'яті, в пачці грошей була скріпка або гумка для грошей, фотографія жінки клієнта чи щось таке і пачка грошей застрягла всередині.
1% - поганий зв'язок з процесінгом.
Без письмової заяви клієнта на оскарження транзакції у відділенні або поштою листом ніхто нічого не зарахує на карту.
Мені в ввіділенні сказали телефонувати на гарячу лінію , що я і зробив . По телефону зареєстровали заявку на спірну транзакцію . Сказали чекайте інкасації. Про письмову заяву ніхто нічого не говорив.
Що робить ? ? Писать заяву у ввіділенні?
Бо для мене гроші на дорозі не впливаються ппц! Дякую .
 
Останнє редагування:

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung / OnePlus
Не треба балаболити, не міг банкомат гроші виплюнути, раз прийняв гроші і видав помилку.
Аби написати? Я ж написав, що працював у банку. Ще й займався інкасаціями (частково). У нас були такі випадки (один точно пам'ятаю). Гроші застрягають у приймаючому модулі (NCR, а у аваля наче такі, взагалі цим хворіли). Потім, при перезавантаженні банкомату (або вимкнули увімкнули, або світло зникло/з'явилось) він починає тестувати свої модулі і у цей момент можливий викид грошей назовні, хоча за логікою має скидати тільки всередину). Ймовірність такого низька, але не 0%.
 
Реєстрація
14.04.13
Місто
різні (ЗСУ)
Телефон
Samsung S23 Ultra
Roman_UA, ваші фантазії. З депозитного модуля ніякі кошти назовні ні при яких тестах самодіагностики не видаються. Заслінка при таких тестах закрита. Особливо,якщо щось є на вході. Ви плутаєте з кешаут модулем.
Uni, писати на відділенні, з вказанням точного часу +/- транзакції і сумою, дуже бажано вказати кількість і номінал купюр.
Через гарячу лінію ви будете 45 днів чекати відповідь і не факт, що всю суму повернуть.
В той день могло бути декілька таких випадків.
 
Зверху