babakiurii
Україна Назавжди
А що? ,вашими технічними поверхами займаються оператори,в не ОСББ??
для тех кто не может понять написанное. Оператор не оказал услугу, но при этом взял деньги, перевел с одного тарифного плана на лайфсет м, потом с лайфсет м перевел на Единый. Никаких предложений о том, что подключение будет выполнено позже.А що? ,вашими технічними поверхами займаються оператори,в не ОСББ??
а нафига он мне нужен? у меня был тариф который меня утраивал. Теперь этого тарифа нет.Ну, ок, але пакет оплачений мав зберегтись
сделал заявку через чат, сказали будут думать 2 рабочих дня.обращайся к оператору официально.
Сьогодні надіслали смс. Запит вирішено. Кошти повернули, попередній тариф відновлено.сделал заявку через чат, сказали будут думать 2 рабочих дня.
Забанити можуть тільки через матюки, якщо матюків не вживав - можеш подати "апеляцію" з іншого нмеру. В мене був кейс, коли якийсь один ображений котик кинув мене в бан ні за що, а інший котик розблокував)Схоже що в чаті мене ще і забанили (стосовно проблеми зі знижкою), ось на яке лайно перетворився оператор
по сути мягко послали ...У нас відсутні крайні терміни для розгляду запитів.
Мій запит по покриттю вирішували 3 місяці, тому набирайся терпінняУ нас відсутні крайні терміни для розгляду запитів. Є стандартний час, протягом якого зазвичай розглядається запит, якщо не знадобиться додатковий час. Стандартний час для розгляду Вашого запиту складає 152 години
Якщо Лайфселл здійснив свавілля, то можна було б написати звернення на сторінці НКЕК.А как насчет "тяжелой артиллерии", сиречь, письма электронного куда-то наверх?
Это корпа + номер не на мне. Тяжёлая артиллерія будет в виде неуплати. Предпологаю что проблема в том что на на номере и так была скидка 20 гривен, потом они предложили 50% и решили, что Кладову слишком жирно.А как насчет "тяжелой артиллерии
Була ситуація нещодавно. Номер в корпорації, не прив'язаний до паспорта.Але якщо номер з корпоративним тарифом і не оформлений на паспорт, то не знаю, чи можна.
Це добре, якщо НКЕК приймає скарги від абонента із корпоративним номером. Є хоч якийсь захист від можливого свавілля мобільного оператора.Була ситуація нещодавно. Номер в корпорації, не прив'язаний до паспорта.
Спочатку звернення до оператора, реакція - 0. Потім скарга до НКЕК - питання вирішено.
Та оно и от обычных не шибко принимает, вначале была отписка про нае...ку с тарифной подпиской лайфа, а через время пришло второе, типа да, лайф не прав - можете подать в суд, спасибо за разрешение.добре, якщо НКЕК приймає скарги від абонента із корпоративним номером