Свавілля lifecell

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Fraud, так це уже кінець історії. Одне не розумію нащо було пропонувати?
 
Реєстрація
23.05.12
Місто
Львов
Раніше мені подобалося, що не було цього тупого зняття денної абонплати, як у Київстарі — коли можна випадково «проколотися»: з поповненням вчасно, відправив СМС чи не вимкнув GPRS у ніч зняття, і потім через кілька днів виявляєш, що всі гроші — тю-тю.
З Lifecell так не експериментував, але раніше точно було що в день оплати можна було поповнювати кількома платежами. Воно знімало денну абонплату, але коли набиралася потрібна сума на абонплату гроші що йшли в денну абонплату зараховувалися в сумарному платежі .
Тепер уже ні :(
Сьогодні замість звичних 160 грн довелося заплатити 185. Після поповнення ваучером з «фішки» ОККО на 50 грн забрало 25 грн і вже в вартість тарифу не врахувало.
Оператор сказав, що з березня система вже не повертає денну абонплату. Тепер треба поповнювати одним платежем або завчасно, щоб на рахунку одразу була вся потрібна сума зняття. Треба кудись написати скаргу... Який смисл окрім нажитися в цьому не розумію. Хвилин та мегабайтів наданих на день не має . Попвнював 2 платежами з інтервалом в 1 хв.
 

Kladoff

Характер Скверный
Реєстрація
13.07.12
Місто
Днепр
Телефон
Redmi note 11
Оператор сказав, що з березня система вже не повертає денну абонплату. Тепер треба
Так не повертає, а користі з тих операторів нуль. Повір якщо дійсно буде проблема оператор тобі не допоможе. Я останнім часом спілкувався мабуть з 15 операторами. Рівень нажаль жахливий
 
Реєстрація
23.05.12
Місто
Львов
Написав їм таке )
Шановні представники Lifecell!

Прошу розглянути моє звернення щодо зміни порядку зняття денної абонплати при поповненні рахунку.

Раніше, якщо я поповнював рахунок двома або більше платежами у день зняття абонплати (у день закінчення дії пакета послуг), система тимчасово знімала денну абонплату, але після надходження повної суми кошти за день враховувалися в оплату 28-денного пакета послуг.

Наразі ситуація змінилася: якщо поповнення здійснюється двома і більше платежами (наприклад, 135 грн + 50 грн), Lifecell знімає 25 грн денної абонплати, які не враховуються в оплату пакета послуг на 28 днів. У результаті я змушений поповнювати рахунок на 185 грн замість звичних 160 грн.

Підтримка Lifecell офіційно повідомила, що «починаючи з 05.02.2025 денний пакет більше не враховується в оплату пакета послуг на 4 тижні».

Прошу надати офіційне пояснення або вказати, куди саме можна звернутися із запитом для отримання офіційної інформації щодо цієї зміни.
Зокрема:
1️⃣ Чому було прийнято таке рішення, яке не має жодного технічного чи сервісного обґрунтування, а лише фінансово обтяжує абонентів?
2️⃣ Чому мене, як абонента, не було проінформовано про цю зміну, і чи взагалі Lifecell повідомляв користувачів про неї?

Вважаю, що зміна умов без належного інформування абонентів є недобросовісною практикою та порушує права споживачів.

У разі відсутності офіційної відповіді або повернення коштів залишаю за собою право звернутися зі скаргою до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ).
 
Реєстрація
30.03.10
Місто
м. Кам'янське
або вказати, куди саме можна звернутися із запитом для отримання офіційної інформації щодо цієї зміни.
Ви ж до лайфселл звернулися офіційним листом. То чому запитуєте їх, куди звернутися?
 
Реєстрація
23.05.12
Місто
Львов
або вказати, куди саме можна звернутися із запитом для отримання офіційної інформації щодо цієї зміни.
Ви ж до лайфселл звернулися офіційним листом. То чому запитуєте їх, куди звернутися?
Оскільки на офіційному сайті відсутня будь-яка офіційна електронна адреса для звернень, я не знав, куди саме писати, тому звернувся до звичайної підтримки в Telegram. У відповіді мені повідомили, що це було рішення компанії, і що мене про це проінформували SMS-повідомленням. На це я відповів, що маю всі SMS за відповідний період, але жодного повідомлення з таким змістом серед них немає. Після цього мені надали електронну адресу [email protected], куди я вже й звернувся, прибравши з тексту попередню згадку про те, куди надсилати звернення.
Post automatically merged:
 
Зверху