Re: Беспредел МТС
Для початку, вибачайте за простирадло тексту.
Я корпоративний абонент, власник корпоративного особового рахунку (о/р), корпорація рівня SME (до 20 номерів). Виникла потреба здійснити кілька нових підключень на окремі о/р, щоб деякі з цих номерів не витрачали кошти із загального рахунку, а з окремого, бо так легше контролювати витрати на зв’язок корпорації. Звернувся до своєї експретки по роботі з бізнес-клієнтами, але вона повідомила, що можливість підключати окремі субрахунки була тільки в корпорацій рівня Corp (20+ номерів), але від нещодавна змінили внутрішні інструкції і тепер для відкриття окремих рахунків на один ЄДРПОУ потрібно, щоб це погодило її керівництво зі Львова для всіх без виключення типів корпорацій, окрім холдингів (в їхній структурі юрособи з різними ЄДРПОУ). І можливо, мені дадуть добро, а можливо - ні. Тобто так виглядає, ніби я ще маю заслужити, щоб мені дозволили здійснити нове підключення, за що вони самі й зароблять.
Якщо я знаходжусь за 70 км від ЦОА, то мені потрібно спеціально їхати в представництво МТС і написати заяву на погодження відкриття окремих о/р, потім через деякий час (дні-тижні-місяці), коли мені дозволять (!), маю знову їхати в ЦОА, щоб вже здійснити це бажане підключення. Загалом маю витратити купу часу.
Звернувся через "Ваша думка" з описом ситуації і попросив, щоб вони переадресували мій запит відповідному керівництву для перегляду таких дивних інструкцій, бо я не можу знайти логічної відповіді, чому взагалі є такі обмеження, або, якщо немає можливості переглядати інструкції, дати мені у приватному порядку можливість здійснювати нові підключення на окремі о/р під одним ЄДРПОУ. Отримав відповідь від "експерта" Андрія: "На жаль, я не володію інформацією про такі обмеження і про їх причини, так як безпосередньо не задіяний в процесі підключення абонентських номерів. "
??? Шо за фігня?
Дзвоню в КЦ (не на 111, а на номер виділеної лінії для корпоративних клієнтів). Слухавку взяла дівчина, яка відлучилася на кілька хвилин для вияснення мого питання. Через 2-3 хв відповіла, що мені потрібно звернутися до експертки ЦОА, яка закріплена за моєю корпорацією для вирішення мого запиту.
Я сказав, що якраз першочергово до неї і звертався, але експертка з ЦОА сказала, що руки в неї зв’язані. На це операторка КЦ відповіла, що КЦ взагалі не може нічого такого вирішувати, що вони можуть лише проконсультувати і заблокувати номер
, а такі запити вирішуються виключно через відповідних експертів ЦОА.
Питаю, куди я можу звернутися і до кого, хто є уповноваженим вирішувати мій запит, окрім експерта. Відповіли: "Ні до кого"
На запитання, чому взагалі є таке обмеження, адже воно їм як оператору зв’язку нічого не вартує дати мені можливість користуватися хоч сотнею о/р, навпаки, це додаткові доходи для МТС. Вона відповіла, що це описано внутрішніми інструкціями, правилами користування мобільним зв’язком та законодавством України. Питаю: "А що законодавство України хіба забороняє вам як приватній компанії створювати окремі о/р абонентам?", а вона: "Не знаю. Я не юрист"
Наостанок запитав, чи є хоч якісь варіанти вирішити моє питання, вона відповіла, що нічим допомогти більше не може.
Хто тут на форумі є з координаторів корпорацій МТС? Яким чином ви таке вирішуєте? [MENTION=15962]mega-fun[/MENTION] ? [MENTION=4]DAMPSoid[/MENTION] ? Підкажіть як бути