Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком
Знаю, що в АССА в керуванні послугами можливо вкл/відкл мобільний номер (конвегированний чи як він там, щоб при вихідному виклику відібражався або 044 або 094). Чи можливо цю операцію провернути через USSD-запит?
П.С. В мене відключена в АССА ця можливість, "дякую" оператору.
П.П.С. Доречі написав листа в ІТ, що мене це не влаштовує, майже за 20 днів корпоративний відділ навіть не зателефонував. Ось так лояльность до оператора втрачається.
Знаю, що в АССА в керуванні послугами можливо вкл/відкл мобільний номер (конвегированний чи як він там, щоб при вихідному виклику відібражався або 044 або 094). Чи можливо цю операцію провернути через USSD-запит?
П.С. В мене відключена в АССА ця можливість, "дякую" оператору.
П.П.С. Доречі написав листа в ІТ, що мене це не влаштовує, майже за 20 днів корпоративний відділ навіть не зателефонував. Ось так лояльность до оператора втрачається.