Система самообслуживания абонентов Интертелеком (АССА)

Статус
Закрита.

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Жирное - ключевое.
В доступе к АССА для корпоративного сегмента (имеются в виду обладатели корпоративных ТП, а не симуляция корпоратива на обычных тарифных планах) ничего не изменилось. Долбите корпоративный отдел, технических проблем нет.
Так, як раніше так і на сьогодні маю змішані ТП як звичайні (25%) так і корпоративні (75%), але ще з 2011 року, коли до ОР підключали корп. ТП то ІТ підписав зі мною "КОРПОРАТИВНИЙ договір про надання послуг телефонного зі'язку з використанням фіксованого абонентського радіодоступу стандарту CDMA". Тому юридично я корпоративний абонент, в договорі це також прописано. Тому вибач, твоє жирне, але не ключове слово :)
До 1.11.2014 всі мої номери в корп. ТП, зокрема Бізнес 25, спокійно в АССА мали доступ до управління послугами.
П.С. Корп відділ виношу дзвінками.
 
  • Like
Реакції: D611

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Tsa
Полноценного доступа в АССА у абонентов с корпоративными тарифными планами не было. Наш спор бесполезен и неконструктивен. Если ты каким-то образом получил возможность, например, сменить тарифный план, то будем считать это багом АССА. По общим правилам для корпоратива этого быть не должно было.

На текущий момент для решения вопроса долбите корпоративный отдел. Желательно, чтобы это делали кураторы корпораций.
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

На текущий момент для решения вопроса долбите корпоративный отдел. Желательно, чтобы это делали кураторы корпораций.
Саме я як куратор це і роблю.

Полноценного доступа в АССА у абонентов с корпоративными тарифными планами не было.
- а де я таке говорив?

Я писав тільки те, що в мене забрали доступ до "Управління послугами" в АССА.
Доступу до зміни корпоративних тарифів (в АССА це інше меню, з назвою: "Зміна пакету") з АССА НІКОЛИ не було можливим.

Добавлено через 1 минуту
П.С. Та я і не сперечаюсь, а намагаюсь донести ту інформацію котра мала місце.

Добавлено через 4 минуты
От як мені без доступ до "Управління послугами" підключити послугу: "100 хвилин на мобільні мережі"?
Номер прошит в терміналі, який знаходиться за 150 км. від мене, а термінал інтегровано в АТС і смс слати він не вміє.
Ваші пропозиції?
 
Останнє редагування:
  • Like
Реакції: D611

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

я і не сперечаюсь, а намагаюсь донести ту інформацію котра мала місце
я понял, за любую информацию - спасибо.
но выход пока только один, уже озвученный выше

Долбить корпоративный отдел. Других вариантов нет.
 
  • Like
Реакції: Tsa

andreff24

Return to Nokia
Реєстрація
14.05.09
Місто
Стаханов
Телефон
Nokia 6.1
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Стартовая АССА переоделась под стиль сайта. Оформление самой системы тоже под сайт будет доделано?
 

Roman_UA

linux user
Реєстрація
24.06.09
Місто
Київ / Житомирська обл. / ČR
Телефон
Samsung S23+|OnePlus 6T
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Можно добавить в АССА пункт об окончании срока необходимости проявления абонентской активности (в зависимости от тарифа)?
А то самому неудобно считать, приходится смотреть в тарифах где 3мес, а где 6...
 
Реєстрація
03.06.14
Місто
Севастополь
Телефон
Moto G XT1031, Kyocera Hydro Elite
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

АССА заработала в Крыму! Ура!
 

Petrovski

Заблокирован
Реєстрація
24.11.14
Місто
Донецьк
Телефон
андроїд
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

При спробі в АССі змінити тарифний пакет на інший вискакує питання: "Ви дійсно бажаєте змініти тариф?". При цьому не можна зрозуміти, зміна здійсниться саме зараз після натискання пигулки "Так", чи змина буде тільки з 1-ї доби наступного місяця. Бажано було-б відображати більш повну інформацію стосовно особливостей заміни тарифа.
 
Реєстрація
04.10.13
Місто
Тернопіль
Телефон
Moto g54 5G
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

При спробі в АССі змінити тарифний пакет на інший вискакує питання: "Ви дійсно бажаєте змініти тариф?". При цьому не можна зрозуміти, зміна здійсниться саме зараз після натискання пигулки "Так", чи змина буде тільки з 1-го дня наступного місяця. Бажано було-б відображати більш повну інформацію стосовно особливостей заміни тарифа.

До 1 числа наступного місяця замовлення зиіни тп в асса відображається як "прийнято до обробки" (дослівно не пам"ятаю). Зміна тп відбувається з 1 числа наступного місяця. До того часу існує можливість відмінити замовлення.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

692xxxxxxx. Там все чітко написано. Читайте уважно!
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Якій номер потрібно вбивати? Раніше був +380 692 ...... А зараз?
Ничего не изменилось - нужно вбивать в виде логина СВОЙ НОМЕР. А он у тебя не менялся - как был +380692, так и остался +380692.
 

Petrovski

Заблокирован
Реєстрація
24.11.14
Місто
Донецьк
Телефон
андроїд
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Не працюе переказ грошей на номери 62... .... На номери 94... .... працюе.
 
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Номер заблокирован, в т.ч. исходящие звонки. Абон.плата вносится не планируется.

Есть ли еще способ получения РУНы, кроме как набором с телефона ?
 

Tsa

Відсутній
Реєстрація
30.10.08
Місто
КИЇВ
Телефон
S24+
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Black_Shef, декілька років тому ІТ скинув налаштування і мені для отримання руни прийшлося їхати до модема, який стояв в обладнанні за 300 км, щоби модем вставити в ноут і активувати з нього РУНУ. До цього майже місяць боровся з корп-відділом - рішення нуль.
В мене взагалі склалось враження, що у ІТ найгірший корпоративний відділ серед усіх операторів з якими я працював.
 

SerP

@serhii13serp (tlg)
Реєстрація
06.05.09
Місто
Одесса-мама
Телефон
Xiaomi Redmi 3
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

В мене взагалі склалось враження, що у ІТ найгірший корпоративний відділ серед усіх операторів з якими я працював.
К сожалению, вынужден согласиться - у меня тоже впечатление, что корп. отдел ИТ считает, что единственная их задача - делать корпоративные ТП... и всё...
Надеюсь, что в новом году будет какой-то сдвиг.

Есть ли еще способ получения РУНы, кроме как набором с телефона ?
РУНА - это идентификация оборудования. Получить его без оборудования невозможно - либо набор, либо смс, либо выход в инет с этого оборудования. Это стандартные возможности.
Нестандартные возможности для форумчан - в личке.
PS Номер отключен или только заблокированы звонки? Если второе - набор *2772* не проходит?
 
Останнє редагування:
Реєстрація
08.06.12
Місто
Одесса
Останнє редагування:

yahoo

username
Реєстрація
21.11.09
Місто
Kharkiv
Телефон
Poco M3 Pro
Re: Система самообслуживания абонентов Интертелеком

Есть подключение на вирт. нумерации (не контракт), которое сейчас в грейсе (более 6 месяцев без абонки).
Раньше пускало в АССА, сейчас пишет ошибку "0610 Номер не зарегистрирован в системе".
Так и должно быть?
 
Статус
Закрита.
Зверху