Уточню. Я подразумевал не переадресацию входящих с Укртелекома на Киевстар, а переадресацию исходящих внутри системы Киевстар, возможно с заменой номера, для людей, которым сложно работать с телефоном, телефонной книгой. Родственник звонит с мобильного Киевстар.
Получил также ответ на обращение в службу поддержки. Не думаю, что он содержит конфиденциальную информацию. Вот он:
"Дякуємо Вам за увагу, виявлену до послуг компанії «Київстар»!
Будь ласка, зверніть увагу, що на сьогоднішній день форма «Зворотній зв'язок» призначена виключно для надсилання пропозицій та побажань щодо розвитку системи самообслуговування «Мій Київстар» (www.my.kyivstar.ua).
Водночас, ми високо цінуємо Вашу зацікавленість у використанні послуги «Переадресація виклику»!
Повідомляємо, що абоненти мережі «Київстар» можуть встановлювати переадресацію дзвінків лише з мобільного номеру на будь-який інший мобільний або міський номер, в тому числі закордонний. Переадресація встановлюється лише за допомогою мобільного телефону та SIM-карти номеру, з якого Ви бажаєте перенаправити дзвінки.
Щоб з’ясувати можливість здійснення переадресації викликів з міського номеру, рекомендуємо Вам звернутися до довідкової служби компанії «Укртелеком», яка надає послуги фіксованого телефонного зв’язку.
З найкращими побажаннями,
Центр Обслуговування компанії «Київстар»."