Ви використовуєте застарілий браузер. Цей та інші сайти можуть відображатися в ньому некоректно. Необхідно оновити браузер або спробувати використовувати інший.
Пакет послуг «Кредитка» 0 (для продукту "Картка "Very Card") Наповнення Пакету послуг, Тарифи та умови обслуговування Вартість місячного обслуговування Пакет послуг- 150 грн -Оплата щомісячна починаючи з 2-го місяця обслуговування
Безкоштовно - За умови наявності:
- або торгового обороту в еквіваленті не менше 5'000 грн. протягом попереднього місяця за
рахунками у пакеті послуг,
- або розміщених власних коштів на поточних не менше 20'000 грн.,
- або наявність діючого кредитного договору, діючий договору ЗКП з поточним зарахуванням,
договору оренди індивидуальної банківської скриньки, активного продукту Пакет послуг
«Пенсійний» (картка Соціальна картка) Обслуговування неактивного рахунку- 150 грн. Неактивний рахунок – це рахунок, за яким протягом 180 календарних днів не було виконано жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком
операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород.
«ТАСКОМБАНК» змінює тарифи за картками з 1 червня
Майже для всіх карток вводиться плата за обслуговування — від 150₴ на місяць при невиконанні певних умов:
• для дебетових карток необхідно здійснювати торгові операції на певну суму протягом місяця;
• для кредитних — мати заборгованість не більше 50₴ за кредитним лімітом.
Крім того, змінюються тарифи на перекази з картки на картку в системі «TAS2U» та вводиться 20%-комісія за видачу готівки в касах при розірванні ділових відносин з ініціативи Банку (переказ в інший банк вже з 20%-комісією з 1 травня).
Більш детально про всі зміни читайте на сайті «TAB Finance» (https://l.tabfinance.com.ua/jxNuy)
ТАС жёстко так закрутил гайки. Ладно бы это сделал по старым продуктам... Другой вопрос можно ли удалённо решить вопрос с аннулированием карт и закрытием счетов.
ТАС жёстко так закрутил гайки. Ладно бы это сделал по старым продуктам... Другой вопрос можно ли удалённо решить вопрос с аннулированием карт и закрытием счетов.
ТАС жёстко так закрутил гайки. Ладно бы это сделал по старым продуктам... Другой вопрос можно ли удалённо решить вопрос с аннулированием карт и закрытием счетов.
Звони на 044 393 25 90 и проси закрыть счёт.
Надо назвать ФИО и кодовое слово (обычно девичья фамилия матери, но может и отличаться).
Также следует продиктовать otp-пароль (одноразовый код, который придёт в sms на финансовый номер).
По времени за 5-10 минут реально управиться. После составления заявки эта карта (и счёт) сразу же пропадают из TAS2U.
А через 45 дней приходит sms "Ваш счёт закрыт (такого-то числа)".
Плата за обслуговування — 150₴ на місяць, стягується за умови наявності заборгованості від 50₴ на кінець розрахункового періоду або невиконанні однієї з наступних умов:
......
- проведення торгових операцій від 5 000₴ протягом попереднього місяця."
Тобто при виконанні (5к за попередній місяць) і заборгованості більше 50грн плату за обслуговування 150грн не стягнуть?
Цікаво чи додадуть в додаток лічильник для виконання умов. В інших банках, де є такі умовно-безкоштовні картки/пакети, бачив.
Плата за обслуговування — 150₴ на місяць, стягується за умови наявності заборгованості від 50₴ на кінець розрахункового періоду або невиконанні однієї з наступних умов:
......
- проведення торгових операцій від 5 000₴ протягом попереднього місяця."
Тобто при виконанні (5к за попередній місяць) і заборгованості більше 50грн плату за обслуговування 150грн не стягнуть?
Цікаво чи додадуть в додаток лічильник для виконання умов. В інших банках, де є такі умовно-безкоштовні картки/пакети, бачив.
А т2ю посмотреть религия не позволяет? Есть конечно 0-800-503-580 - просто Санек отвечая на вопрос написал тот номер на который вероятно звонил сам. Он же не должен давать абсолютно все каналы связи с банком, правда?
------
Позвонил на гарячку с целью закрыть карты и офигел - вот примерный текст который мне озвучила оператор:
Вы безусловно можете закрыть сейчас все карты как хотите если не планируете ними больше пользоваться, но те изменения тарифов, что размещены на сайте не точные, по ним до июня будут и изменения и дополнения и будет предоставлен дополнительный срок на закрытие. Поэтому я рекомендовала подождать этих изменений/разъяснений. Не по всем картам перечисленным в сообщении банка будут указанные там изменения. И размер комиссий будет не таким.
На мой вопрос: "А банк вообще адекватный - размещать изменения в тарифы которые будут совсем не такими?" - грустно улыбнулась и сообщила что к сказанному ей добавить нечего.
Плата за обслуговування — 150₴ на місяць, стягується за умови наявності заборгованості від 50₴ на кінець розрахункового періоду або невиконанні однієї з наступних умов:
......
- проведення торгових операцій від 5 000₴ протягом попереднього місяця."
Тобто при виконанні (5к за попередній місяць) і заборгованості більше 50грн плату за обслуговування 150грн не стягнуть?
Цікаво чи додадуть в додаток лічильник для виконання умов. В інших банках, де є такі умовно-безкоштовні картки/пакети, бачив.
Якщо є заборгованість від 50₴, плата стягується.
Якщо немає заборгованості і виконана умова по торговим операціям, плата не буде стягнута.
Це моя особиста думка. Сподіваюся, Банк випустить пояснення щодо нових тарифів.
Позвонил в контакт-центр по 0-800... и решил закрыть "Платівка" (Azure Card). Процесс проходил так, как здесь описывали (закрыть можно только карточные продукты). Также перед подачей запроса на закрытие предупредили, что новые тарифы требуют ещё уточнения и с закрытием счёта можно подождать. Но для себя при наличии карты Success я не видел смысла держать Платівку + будет проблема дистанционного перевыпуска пластика на виртуальную карту (если с В5 мне как-то получилось сделать типа перевыпуск через контакт-центр, то тут вряд ли)...
Думаю закрыть один из двух гривневых счетов "Ощадний" (один достался от Welcome Card, другой от sportbank). Но их можно закрыть через TAS2U.
Валютные В5 и Very Card решил пока оставить (время есть до конца июня). В моём понимании, если по валютным В5 по идеи ничего не должно изменится, а вот по Very Card надо будет в конце расчётного периода (т. е. в конце месяца) счёт карты выводить в ноль, чтобы не попасть на РКО.
Цей сайт використовує файли cookie, які допомагають персоналізувати Ваш контент і зберегти вхід в систему, якщо Ви зареєстровані.
Продовжуючи користуватися цим сайтом, Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.