Це повна маячня — скріни нічого не означають. Просто багато хто відключився через жахливі тарифи, тому зараз у лайфсела мережа вільніша і швидкість виглядає краще. Ніяких покращень не було — просто менше народу, от і все.Після приходу CEO з «Волі» в Lifecell тарифи фактично зросли вдвічі. І це — під час війни! Раніше Lifecell реально допомагав українцям: акції, підтримка, людяність. Тепер — суцільне здирництво.Гадаю оптимізацію вимагає головний офіс у Парижіоптимізацію
А «Воля» — окрема біда: захмарні ціни. Сам відключився — економлю понад 4000 грн на рік.
Один керівник — і два сервіси, які деградують замість допомагати. Піар у Парижі, а проблеми — в кожній українській хаті.
Post automatically merged:
Цікаво читати такі коментарі, бо схоже на пост від самого Lifecell або їхнього "амбітного" піарника.Зараз у мене в квартирі мобільний інтернет від Лайфселл – найкращий у порівнянні з іншими мобільними операторами.
Сингнал мобільної мережі став помітно кращим.
Такі зміни відбулися з лютого 2025 року.
Тому я можу сказати, що Лайфсел покращує свої послуги.
А якщо мені не подобаються ціни на тарифи якогось оператора, то я мовчки шукаю і знаходжу альтернативу в іншого оператора.
Так, сигнал міг покращитись — не сперечаюсь. Але якість інтернету у всіх мобільних операторів плюс-мінус однакова. Усі вони користуються однаковими частотами і стикаються з тими ж умовами війни.
Питання не в якості сигналу, а в здирництві.
- Безлім за 500 грн — це не сервіс, це знущання.
-Коли інші оператори дають подібне за 200–250 грн, Lifecell тихенько підняв ціни майже вдвічі — саме після приходу CEO з «Волі», який уже "прославився" тим, як довів той провайдер до повного краху.
Люди не "мовчки шукають альтернативу", люди обурюються — бо не нормальне це явище: піднімати тарифи під час війни, коли кожна гривня на рахунку.
Не треба прикривати комерційний грабунок словами про покращення. Покращення — це коли більше дають, а не більше знімають.Не однаковийПісля приходу CEO з «Волі» в Lifecell тарифи фактично зросли вдвічі. І це — під час війни! Раніше Lifecell реально допомагав українцям: акції, підтримка, людяність. Тепер — суцільне здирництво.Гадаю оптимізацію вимагає головний офіс у Парижіоптимізацію
А «Воля» — окрема біда: захмарні ціни. Сам відключився — економлю понад 4000 грн на рік.
Один керівник — і два сервіси, які деградують замість допомагати. Піар у Парижі, а проблеми — в кожній українській хаті.
Post automatically merged:
Цікаво читати такі коментарі, бо схоже на пост від самого Lifecell або їхнього "амбітного" піарника.Зараз у мене в квартирі мобільний інтернет від Лайфселл – найкращий у порівнянні з іншими мобільними операторами.
Сингнал мобільної мережі став помітно кращим.
Такі зміни відбулися з лютого 2025 року.
Тому я можу сказати, що Лайфсел покращує свої послуги.
А якщо мені не подобаються ціни на тарифи якогось оператора, то я мовчки шукаю і знаходжу альтернативу в іншого оператора.
Так, сигнал міг покращитись — не сперечаюсь. Але якість інтернету у всіх мобільних операторів плюс-мінус однакова. Усі вони користуються однаковими частотами і стикаються з тими ж умовами війни.
Питання не в якості сигналу, а в здирництві.
- Безлім за 500 грн — це не сервіс, це знущання.
-Коли інші оператори дають подібне за 200–250 грн, Lifecell тихенько підняв ціни майже вдвічі — саме після приходу CEO з «Волі», який уже "прославився" тим, як довів той провайдер до повного краху.
Люди не "мовчки шукають альтернативу", люди обурюються — бо не нормальне це явище: піднімати тарифи під час війни, коли кожна гривня на рахунку.
Не треба прикривати комерційний грабунок словами про покращення. Покращення — це коли більше дають, а не більше знімають.
![]()
![]()
Ваші докази - не докази. ©Це повна маячня — скріни нічого не означають.
Протягом року дуже великі зміни. Я точно не та людина яка буде Вам маячню казатиНіяких покращень не було — просто менше народу, от і все.
Сумиcat, а це в якому місті така мала швидкість
Можливо близькість фронту впливає
Звичайно, домашній інтернет набагато якісніший, можливо, швидше. Але мобільний інтернет мені потрібен буде, як почнуть відключати електроенергію, щоб подивитися футбол. І я б не порівнював мобільний та домашній інтернет. У мене для них – різне призначення.Мобільний інтернет по факту гірший за стаціонарний, і ці заміри швидкості — лише тимчасові цифри без реальної цінності.
Йой ви оптиміст. Дивитись стрімінг через мобільний інтернет при блекаутах...Але мобільний інтернет мені потрібен буде, як почнуть відключати електроенергію, щоб подивитися футбол
Є ДБЖ для роутера. Не лише мобільний інтернет.Йой ви оптиміст. Дивитись стрімінг через мобільний інтернет при блекаутах...
При блекаутах в моєму місті (Київська обл.) якраз витягував саме Лайфселл. При відключенні світла можна було дивитися відео на мобільному інтернеті до 4 годин. Потім швидкість почала просідати. А Водафон падав в роумінг через 15-20 хв.Йой ви оптиміст. Дивитись стрімінг через мобільний інтернет при блекаутах...Але мобільний інтернет мені потрібен буде, як почнуть відключати електроенергію, щоб подивитися футбол
Київстар того року по тп переплюне лайф, як бачите і кс десь, абоненти йдуть, а виручка росте.Після приходу CEO з «Волі» в Lifecell тарифи фактично зросли вдвічі. І це — під час війни! Раніше Lifecell реально допомагав українцям: акції, підтримка, людяність. Тепер — суцільне здирництво.Гадаю оптимізацію вимагає головний офіс у Парижіоптимізацію
А «Воля» — окрема біда: захмарні ціни. Сам відключився — економлю понад 4000 грн на рік.
Один керівник — і два сервіси, які деградують замість допомагати. Піар у Парижі, а проблеми — в кожній українській хаті.
Post automatically merged:
Цікаво читати такі коментарі, бо схоже на пост від самого Lifecell або їхнього "амбітного" піарника.Зараз у мене в квартирі мобільний інтернет від Лайфселл – найкращий у порівнянні з іншими мобільними операторами.
Сингнал мобільної мережі став помітно кращим.
Такі зміни відбулися з лютого 2025 року.
Тому я можу сказати, що Лайфсел покращує свої послуги.
А якщо мені не подобаються ціни на тарифи якогось оператора, то я мовчки шукаю і знаходжу альтернативу в іншого оператора.
Так, сигнал міг покращитись — не сперечаюсь. Але якість інтернету у всіх мобільних операторів плюс-мінус однакова. Усі вони користуються однаковими частотами і стикаються з тими ж умовами війни.
Питання не в якості сигналу, а в здирництві.
- Безлім за 500 грн — це не сервіс, це знущання.
-Коли інші оператори дають подібне за 200–250 грн, Lifecell тихенько підняв ціни майже вдвічі — саме після приходу CEO з «Волі», який уже "прославився" тим, як довів той провайдер до повного краху.
Люди не "мовчки шукають альтернативу", люди обурюються — бо не нормальне це явище: піднімати тарифи під час війни, коли кожна гривня на рахунку.
Не треба прикривати комерційний грабунок словами про покращення. Покращення — це коли більше дають, а не більше знімають.
І в мене. Поки що надія на Лайфсел.При блекаутах в моєму місті (Київська обл.) якраз витягував саме Лайфселл
Всі підняли оператори. Приблизно в 2 рази. Ще аргументи будуть? Чи коли хліб подоржчав чи цигарки, то вони теж краще/смачніше стали?!Lifecell підняв тариф у 2 рази
А хіба хліб в 2 рази подорожчав? Шонеділі купляю мамі в Рукавичці батон 400г. Сьогодні він коштував 22:90. Рік тому - 21, 5 років тому щось біля 17 грн.хліб подоржчав
Я вас здивую, але є категорії населення, яким і половина від 250 за зв'язок вже дорого.250 за звязок на МІСЯЦЬ то вже дорого?
Тут згіднийmagodzec, ну тоді може й мобільний звязок не є щось першої необхідності?) Ну невже, коли маючи сімʼю один вихід в магазин за продуктами мінімум 1000 грн норм, а 250 за звязок на МІСЯЦЬ то вже дорого?
В тому році я на Лайфі дивився чемпіонат по футболу, саме при Блекауті. Так якість не супер пьюпер алеидивитися цілком можливо і ти не повіреш навіть в селіЙой ви оптиміст. Дивитись стрімінг через мобільний інтернет при блекаутах...
Ти що мамі не можеш забезпечити зв'язок? І ти на Червоному, та назваався Мега? Я певно тебе здивую , але навіть зараз у Київстар є можливість забезпечити голос за 70. Тому сину, тобі по сидницях треба дати, якщо у мами тільки "завжди разом"Моя 87-літня мама