Транспортна стратегія України

Реєстрація
16.10.13
Місто
Хмельницький
Телефон
Samsung A54
Ще залишилось внести зміни до КУпАП в частині штрафів і система має запрацювати.

WiM — Weigh in Motion — система зважування у русі, яка без зупинки транспортних засобів збирає дані про вагу ТЗ, його габарити, кількість осей та навантаженість на вісь.

Рада запровадила штрафи за порушення норм габаритно-вагового контролю
Верховна Рада ухвалила у другому читанні законопроєкт №3742 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» (ГВК), який запроваджує штрафи за порушення норм ГВК.

Закон вносить зміни до законів України «Про автомобільний транспорт», «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» та «Про судовий збір». Ухвалені зміни законодавчо закріплюють можливість фіксації в автоматичному режимі порушень, пов’язаних з відсутністю дозволів, які узгоджують умови та режими перевезення в разі перевищення вагових та габаритних обмежень, або документів про внесення плати за проїзд великовагових (великогабаритних) транспортних засобів. Крім того закон надає Державній службі з безпеки на транспорті (Уктрансбезпека) повноваження стягувати у судовому порядку плату за проїзд для вантажівок, які порушують габаритно-вагові параметри.

Також закон запроваджує адміністративну відповідальність та вводить штрафи за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, зафіксовані за допомогою засобів фото і кінозйомки, відеозапису в тому числі зафіксовані в автоматичному режимі. Зокрема, за виконання міжнародних перевезень пасажирів чи вантажів без документів передбачається штраф у розмірі двох тис. неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (НМДГ).

За перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм закон пропонує наступні покарання. За перевищення норм ГВК на 5-10% при перевезенні неподільного вантажу без відповідного дозволу або подільного вантажу – штраф у розмірі 500 НМДГ, за перевищення на 10-20% – у розмірі 1 тис. НМДГ, на 20-30% – у розмірі 2 тис. НМДГ, за перевищення більш ніж на 30% - у розмірі 3 тис. НМДГ.

Очікується, що ухвалений закон сприятиме збереженню життя та здоров’я людей, покращенню стану безпеки дорожнього руху, зменшенню кількості дорожньо-транспортних пригод, збереженню від остаточного руйнування автомобільних доріг, зменшенню витрат на утримання і ремонт дорожнього покриття, наповненню держбюджету.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство інфраструктури у серпні 2020 року розпочало реформу Укртрансбезпеки, головним завданням якої є запуск системи автоматичного габаритно-вагового контролю на дорогах України. Планується, що до кінця 2021 року на українських дорогах буде встановлено понад 150 автоматичних комплексів ГВК “Зважування у русі” (Weigh-in-Motion).

Для повноцінного запровадження автоматичного ГВК Верховна Рада має у другому читанні ухвалити проєкт закону №3743 "Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю", який був ухвалений у першому читанні 16 вересня 2020 року.

 
Реєстрація
06.04.09
Місто
Київ
Телефон
Samsung Galaxy S22Ultra

На Волині у рамках програми президента Володимира Зеленського “Велике будівництво” готують до розширення дорогу М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін у Польщі) на ділянці Ковель – Ягодин.

Таким чином, оновлена ділянка відповідатиме параметрам шляхів І категорії, повідомляє Волинська ОДА.

“Зокрема 62 км шляху у напрямку від Ковеля до Ягодина планують розширити, тобто дорога матиме 4 смуги. За інформацією Служби автомобільних доріг у Волинській області, 35 км автошляху М-07 у І-й категорії, у планах 2021 року – реконструкція ще 7 км “варшавки” на двох ділянках Ковельщини”, - йдеться у повідомленні.

Підготовчі роботи зараз тривають від села Старі Кошари Ковельського району у напрямку Ковеля до села Довгоноси.

На об’єкті робочі вже подовжили існуючі водопропускні труби та працюють над зведенням земляного полотна під влаштування нового проїзду на 3-кілометровому відтинку між селами Довгоноси та Старі Кошари.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
На перехресті двох вулиць у Львові нанесли розмітку «вафельницю»
Завдяки розмітці автомобілі під час заторів не виїжджатимуть на середину перехрестя і не блокуватимуть рух
На перехресті вулиць Кульпарківська – Перфецького нанесли розмітку «вафельниця». Ця розмітка має нагадувати водіям про заборону виїжджати на перехрестя, якщо немає можливості його проїхати.

Як повідомив ZAXID.NET спеціаліст відділу паркування та організації дорожнього руху Львівської міськради Володимир Харчихін, раніше рішення про розмітку-«вафельницю» на цьому перехресті ухвалила Міська комісія з безпеки дорожнього руху.


«Розмітку нанесли для кращого візуального орієнтування водіїв, додаткового попередження про недопустимість зупинки на перехресті і заборони виїзду на нього, якщо попереду утворився затор і проїхати його за час горіння зеленого світла світлофора не вдастся», – пояснив Володимир Харчихін.

Також на цьому перехресті мали б встановити камери відеоспостереження, завдяки яким поліцейські зможуть фіксувати порушення і штрафувати водіїв. Однак наразі перехрестя працює без камер.

zaxid.net

Якісь дебіли. Відколи розмітка заважала порушенню ПДР?
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Как я понял, суть в том всместе с разметкой поставят камеры, которым для детекции того что машина застряла на перекрестке как раз нужна разметка. Конечно до момента пока камеры поставят, они заработают и закончится "тестовый" режим как у нас любят делать в начале пройдет минимум 3 месяца, а то и пол-года. Но суть примерно в этом.
Для меня честно говоря вообще загадка зачем все эти тестовые режимы, зачем знаки о том что вот скоро будет камера. Натыкать камер рэндомно в самых неожиданных местах без знаков и стричь штрафы. Камеры окупятся за первый же месяц... Но не при текущей власти это будет, увы.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Камери ставлять не для дотримання ПДД, а для поповнення кишені. Проаналізуй де встановлені камери вже. В багатьох місцях тупо для збирання коштів.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
Камери ставлять не для дотримання ПДД, а для поповнення кишені. Проаналізуй де встановлені камери вже. В багатьох місцях тупо для збирання коштів.
от этого их суть не меняется. Кто зажмёт бабос на штраф - нарушать не станет.
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Є місця, де черз порушення високий рівень ДТП. А є місця, де порушення ПДР не спричиняють такий ріст ДТП. Тому для зменшення рівня ДТП, важливо встановлювати камери в першому типі місць, а не в другому. В нас встановлюють в другомум, тому що там легше порушуються правила і більший кешбек. А ДТП як було багато, так і залишається.

Або навпаки, ще збільшується кількість ДТП через те, що безпосередньо перед камерами всі починають різко скидати швидкість.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Камери ставлять не для дотримання ПДД, а для поповнення кишені. Проаналізуй де встановлені камери вже. В багатьох місцях тупо для збирання коштів.
Не могу согласиться. Как только камеры установили и все не знали на память их дислокацию - я впервые увидел в киеве проспек победы едущий спокойно 60-65км/ч. На Дружбы народов после запуска камеры на детекцию полосы ОТ количество ездунов по ней сильно снизилось.
Я совершенн не понимаю зачем придумали знаки о камерах фиксации и всем рассказывают об их расположении. Если вероятность встретить камеру в любом месте будет высока, все резко начнут ездить по правилам. А от блокирования перекрестков - вообще отличное решение, первый месяц все повыгребают штрафы, потом прекратят выезжать на несвободный перекресток. Конечно всегда найдутся богатеи, которым несколько тысяч грн штрафов в день вообще пофин. Но в целом ситуацию это улучшит.
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
проспек победы едущий спокойно 60-65км/ч.
Так можно и 30, но в этом ли цель? Чтобы многополосные магистрали ехали с той же скоростью, что и прорезная. Уже писал, когда-то кто-то не поленился сделать запрос о том, как повлияло ограничение на Бажана. Ответ был - сократилось количество смертельных ДТП на треть. Что-то типа с трёх до двух инцидентов за зимние пол-года, что у любого человека, понимающего основы статистики, вызывает смех. Но, конечно, даже не в этом дело, а в том, что это единственная цифра, которую единожды добыли, никто ничего не измеряет.
По поводу не ставить знаки - это утопия, у всех есть вейз, это прекрасно заметно на трассе, процентов 80 машин вытормаживаются, когда есть риск полиции на обочине.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
Так можно и 30, но в этом ли цель? Чтобы многополосные магистрали ехали с той же скоростью, что и прорезная.
Мне как то спокойней когда поток едет 60-65 не оставля вариантов шумахерам, чем когда в левой полосе додики гоняют 120, периодически играя в шашечки и моргая фарами, тем кто посмел ехать там разрешенных 80. Ну и коли уж на то пошло - проспект победы от начала до конца - 10км. Разница при проезде всего проспекта при средней скорости 60 и 100 - 4 минуты, а вот безопасность при средней 60км/ч сильно выше.
По поводу не ставить знаки - это утопия, у всех есть вейз, это прекрасно заметно на трассе, процентов 80 машин вытормаживаются, когда есть риск полиции на обочине.
Было бы желание - решения найдется. Про скрытое патрулирование с нашей коррупцией я молчу, но не вижу что мешает сделать переносные комлексы фиксации. Стала машинка на обочине, внутри камера. На следующий день стала в другом месте. К моменту когда штрафы придут никто и не вспомнит стояла ли там машина и какая и в вейзе не отметят. Ну или вариант даже менее замороченный - ставятся камеры каждые 2 км и не разгонишься особо.
 

ПотапаПапа

ОстапаПапа
Реєстрація
07.05.11
Місто
Черновцы
Телефон
Samsung Galaxy S10e
на каждую машину - жпс датчик отправляющий данные в центральный комп. Разогнался в городе 100 - автоматом штраф начисляется на эту телегу. Стал в неположенном месте - тоже самое. Нема датчика - максимальная скорость движения 40км час. Через год - запрет на езду вообще.
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Мне как то спокойней
А мне спокойней, когда 100, что делать будем? Будем основывать ПДД на всенародном референдуме?
а вот безопасность при средней 60км/ч сильно выше
Это твоя фантазия. Я могу сказать, что ограничения стимулируют спешащих и приводят к большему количеству ДТП и это точно будет правдой. Точнее лишь ее частью, конечно, это не о том что надо 100, а о том, что your argument is invalid :)
Это все еще про "мне спокойней", бОльшая скорость не равно меньшей безопасности во всех случаях.
Мой несколькомесячный опыт езды в Америке показал, что как раз там отлично работает ограничение в районе сотни, все едут с такой скоростью, всем отлично. Включая пенсионерок и подростков, им тоже норм ехать так, а не "спокойно" 60. Это я не говорю, что нужно сделать так у нас и все будет хорошо, просто пример.
Было бы желание - решения найдется
Во всем мире пока не нашлось. С моей точки зрения, главная причина в том, что это не эффективно в целом.
 
Реєстрація
26.10.07
Місто
London
Телефон
Samsung Galaxy S20
А мне спокойней, когда 100, что делать будем? Будем основывать ПДД на всенародном референдуме?
Предлагаю основываться на ограничениях цивилизованного мира, где в городе ограничение преимущественно 50, при чем без всяких +20км/час, а в отдельных странах и 40 вводят. Не с того ли что ниже скорость дает больше времени на реакцию и снижает аварийность?
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
То есть в цивилизованном мире по 6-полосным проспектам везде ездят 50 и не дифференциируют Прорезную и проспект Бажана, ты действительно в этом уверен?
Поговорим о примерах? Начнем с первого - Соединенные Штаты Америки и в частности город Нью-Йорк - цивилизованный мир?
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
на каждую машину - жпс датчик отправляющий данные в центральный комп.
Технически вообще никаких проблем нет. Плюс трубочка, не задулся и начал движение - автоматический штраф, если промили выше нормы и начал движение - штраф как за пьяное вождение. Но только в нашей стране данные с жпс о перемещениях будут использованы против граждан, либо продаваться за деньги (если не получится за деньги - то за большие деньги), как любые данные с реестров и прочих БД.
 

plebis

why so serious?
Команда форуму
Реєстрація
26.10.07
Місто
Київ
Телефон
OnePlus 10 pro
Второй, просто нагуглился - http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf
Можно приблизить на города и посмотреть, вот легенда: http://www.autobahnatlas-online.de/LegendeLimit.pdf
Тут уже ездил очень давно, не готов дискутировать про отдельные дороги, но в целом широкие дороги, проходящие по большим городам, типа наших Бажана и Набережных нифига не 50. Понятно, что везде есть нюансы, количество съездов-заездов-светофоров и пр, надо с умом подходить, но опять же это о том, что утверждение, что в цивилизованном мире везде 50 - неправда.
И да, я согласен с тем, что на многих улицах в Киеве надо делать не 50+20, а значительно меньше и всем, кроме спешунов будет лучше. Но это не повод включать офіс простих рішень
 

Кочевник

Ховрах-Терорист
Команда форуму
Реєстрація
30.01.08
Місто
Київ, Львів
Телефон
Sams Note 20 Ultra + S8
Мені сподобалося в Хорватії на старій трасі Карловац-Дубровник. Їдеш - село і відразу знак 70 або 80. Тому що в селі три хати, або 200 до хати від траси і немає змісту затримувати потік.
В нас: село Гірне в стрийському районі. 300 метрів від траси до села, село тягнеться 2 чи 3 кілометри - і обмеження 50. Через це купа спешунів обганяють і створюють ДТП.
І таких сіл по трасах - купа.
 

Maxxx

420244
Реєстрація
01.12.08
Місто
Київ
Телефон
iPhone 12 Pro Max
І таких сіл по трасах - купа.
Зазвичай, хати знаходяться по обидва боки від траси, і хоч 500 м буде до хат, люди будуть бігати через дорогу в цьому випадку. Коли село далеко, то синій знак, обмеження немає. Може є маразматичні виключення, але не така вже й купа, імхо.
 
Зверху