Відновлення інфраструктури Житомирщини, зруйнованої через російську агресію, триває.
Менш як місяць тому ми запустили рух першим мостом в Народицькій громаді, якій побудували військові з Державної спеціальної служби транспорту. Раніше, разом з нашими естонськими партнерами завершили відбудовувати міст у Малині. А у день Святого Миколая та Збройних сил України відкрили ще два відновлених мости у селах Нова Радча та Грезля Народицькій громаді.
Відновлення нормального сполучення між населеними пунктами громади стало можливим завдяки ефективній співпраці обласної влади, громади, Державної спеціальної служби транспорту та проєкту відновлення України UNITED24, який ініціював Президент України Володимир Зеленський.
Завдяки цим мостам відновилося нормальне сполучення між майже десятьма селами Народицької громади, зокрема тими, що були звільнені від російських окупантів. Відновлення нормального сполучення значно спростить жителям півночі області доступ до необхідних послуг. Прискорить рух машин екстрених служб, спеціального транспорту. Керівництво громади вже планує відновлення автобусного сполучення та графік перевезення необхідних товарів.
Символічно, що одразу після будівельної техніки військових новими мостами поїхали шкільні автобуси. Адже наші діти попри усі виклики війни прагнуть отримати знання і ми маємо дати їм таку можливість.
🗣 Загальна вартість будівництва обох мостів склала майже 8 мільйонів гривень, а строк виконання робіт став взагалі рекордним – 5 місяців.
Дякую нашим військовим за роботу над будівництвом мостів, UNITED24 за підтримку проєктів та подальші плани участі у відновленні інфраструктурних об'єктів на Житомирщині, та, безумовно, усім, хто долучився до реалізації цих важливих для жителів громади проєктів.
Кончені модяри та пшеки - а працювати ви не пробували?? Наші дальнобійники живуть в машинах, щоб заробити, а ті ситі підори хочуть хір проїхати і все отримати?багато угорських підприємств опинились «у критичній ситуації
Це їх територія, роблять що хочуть.Кончені модяри та пшеки - а працювати ви не пробували??
Всім на всіх насрати, це точно.Їм насрати
Це вільний західний світ з ринком праці!Наші дальнобійники живуть в машинах, щоб заробити, а ті ситі підори хочуть хір проїхати і все отримати?
Тут навіть не в контексті війни, це ж ринок, конкуренція. Чому їх влада дозволяє це, взяти і не пускати? Чому місцева поліція і суди не накладуть великі штрафи та ті компанії, що за закони такі?весь світ з нами бо на нас напали.
Вони ж не блокують наші фури, хай працюють як хочуть, або взагалі не працюють, йдуть таксувати і тд.Їх теж х.ями обкладати за те, що українці в рази перепрацьовують за в рази менші гроші?
Це неможливо, бо нижче вже дно)) Чуркі-біженці ніде працювати взагалі не хочуть і не вміють, їдуть в Європу на дотації, про дальнобій взагалі мовчу.якби в Україну прихали далекобійники з якогось Бангладеш і почали працювати за в рази менші гроші, нашим би то сподобалося?
Їх влада захищає їх, дає можливість щемити наших, щоб наші не заважали їхнімТут навіть не в контексті війни, це ж ринок, конкуренція. Чому їх влада дозволяє це, взяти і не пускати? Чому місцева поліція і суди не накладуть великі штрафи та ті компанії, що за закони такі?
Я б не був таким впевненим. Умовні африканці за 200 євро в місяць будуть по 18 годин вдень вйобувати, дайте їм таку можливість. Не всі чурки ліниві і не хочуть та не вміють працюватиЦе неможливо, бо нижче вже дно))
Так ти на головне запитання не відповівЦе неможливо, бо нижче вже дно)) Чуркі-біженці ніде працювати взагалі не хочуть і не вміють, їдуть в Європу на дотації, про дальнобій взагалі мовчу.
Ні. Тут є дуже важливий момент, що конкретно африканці ніфіга не будуть працювати, в них така культурна традиція - не працювати. Якісь індуси чи араби пахати будуть, але дуже по-своєму, треба розюиратись. Коротше, люди різні, різна освіта, різні звички, різний культурний контекст і наша робоча сила дуже якісна в порівнянні з якоюсь іншою.Умовні африканці за 200 євро в місяць будуть по 18 годин вдень
Я ж тому і написав умовні, маючи на увазі громадян якихось богом забутих країн, які хочуть працювати. Ну а в Африці так, там своя специфіка. Хоча навіть якщо взяти Африку (той же Єгипет це теж, можна сказати, Африка), то ті ж повара в ресторанах чи деякі інші дуже таки багато вкалують за копійки (в нашому розумінні), не всі звичайно і більшість там таких, що шукають можливість зашаритися. але є і такі що вміють працювати і працють. Звісно, якість їхньої роботи в цілому менша ніж у нас, але все жТут є дуже важливий момент, що конкретно африканці ніфіга не будуть працювати
Як би поводились наші дальнобійники, якщо б прилетіли гуманоїди з Альфа Центавра, і працювали за 8000? Нахіба питати про сферичного коня в вакуумі, якого не існує?Як би поводились умовні наші далекобійникі, з з/п в умовні знову ж такі 25000 грн, якщо б заявились бангладешці які б робили те саме за 8000 грн
Та нє.. тоді б вони вже давно були б тут на будівництвах у Микитася, а не на сраних човниках пливли за дотаціями у європи.. .Не всі чурки ліниві і не хочуть та не вміють працювати
А нафіга тоді дивуватись що ми полякам не всрались? І їм «на диво» свій карман ближче до тіла?Нахіба питати про сферичного коня в вакуумі, якого не існує?
Сьогодні відкрили рух Дегтярівським шляхопроводом - для проїзду автотранспорту та трамваю оновленими коліями. Тепер це - фактично новозбудований обʼєкт.
Побудований шляхопровід був у 1963 році. І з тих пір його капітально не оновлювали, обʼєкт перебував в аварійному стані.
Мостовики розібрали конструкції споруди, фундамент та замінили на нові з покращеними характеристиками.
Новий шляхопровід на 1м вищий, ніж попередній. Ширина споруди збільшилися з 28 м до 40 м. Довжина шляхопроводу - 36 м замість 33 м.
Покращені параметри збільшать пропускну спроможність до 45 000 автомобілів на добу.
Також на новому шляхопроводі зберегли трамвайну лінію, на якій повністю оновили рейки, посилили монолітні плити полотна.
Відкритий рух і заїздами та зʼїздами з нового шляхопроводу.
Увесь комплекс робіт, а саме - влаштування верхнього шару асфальту та благоустрій території біля зʼїздів та заїздів завершать наступної весни. Також влаштують велодоріжки та тротуари.
З Прем’єр-міністром Польщі Дональдом Туском ми обговорили питання безперешкодного руху товарів через наші кордони. Вважаємо, що на сьогодні питання вирішено, кордон розблоковано, а спільна робота дає результат.
Україна запропонувала механізм верифікації експорту агропродукції відповідно до рішення Єврокомісії. Цей механізм уже ефективно працює з Румунією і Болгарією, і ми пропонуємо його використовувати в наших взаємовигідних відносинах.
Серед іншого, ми проговорили запровадження спільного прикордонного контролю та модернізацію пунктів пропуску. Маємо амбіцію створити ще чотири нові пункти пропуску на додачу до вже наявних 14-ти.
Запропонував польському бізнесу долучатися до будівництва автобану Краковець—Львів—Броди—Рівне на концесійних умовах. Дональд Туск зі свого боку підтримав цю ініціативу.